کد خبر : 7691

تعبیر خواب | دریای طوفانی

دیدن دریای طوفانی در خواب نمایانگر پیش رو داشتن سختی هاست. دریای طوفانی، مواج و گل آلود در خواب می‌توانند تعابیر متفاوتی داشته باشند.

به گزارش ورنداز :

دیدن دریای طوفانی در خواب نمایانگر پیش رو داشتن سختی هاست. دریای طوفانی، مواج و گل آلود در خواب می‌توانند تعابیر متفاوتی داشته باشند.

تعبیر خواب دریای طوفانی (اسلامی)

معبران کهن دیدن دریا در خواب را نشانه از پادشاه می‌دانند اما دریایی که گل آلود، متلاطم و مواج باشد تعابیر متفاوتی دارد.

تعبیرگران می‌گویند: 

اگر در خواب ببینی آب گل آلود و تیره دریا را می‌خوری به این معناست که هر چه به دست آوری همراه با رنج و سختی است.اگر آب دریا در خواب تیره و گل آلود باشد نشانه پادشاه مفسد و ظالم است.

مطیعی تهرانی می‌گوید:

اگر در خواب در حال تماشای دریای متلاطم بودی به معنی بیماری فرزندان است.

جابر مغربی می‌گوید:

  •  اگر ببینی از دریا امواج بزرگی بلند می‌شود و ابرها جهان را تاریک کرده اند بدان معنیست که مردم آن سرزمین گناهکارند.
  • هنگامی که در خواب ببینید، آب دریا زیاد شود و بالا بیاید، به این معناست که اگر صاحب منصب و مقام درخوری هستید، حمایت و پشتیبانی از شما زیاد خواهد شد.
  •  اگر خواب موج‌های دریا را ببینید، یعنی به اندازه آن موج‌ها صاحب ثروت و مال می‌شوید.

 

تعبیر خواب دریای طوفانی (غربی)

دریای طوفانی در خواب نشانگر در پیش رو داشتن دوره سختی در زندگی است. اگر در ساحل یا جای دیگری در حال تماشای دریای طوفانی هستید نشان می‌دهد شما در آینده نزدیک با تغییراتی مواجه خواهید شد. این می‌تواند نتیجه کار انجام شده توسط شما باشد و یا حتی از کنترل شما خارج باشد. اگر در خواب به دریا قدم بگذارید نشانه این است که بسیار شجاع هستید و آماده اید تا مسئولیت کارهایی که خود انجام داده اید را بر عهده بگیرید و وضعیت را کنترل کنید چون ممکن است نتیجه روی دیگران نیز اثر بگذارد. دریای طوفانی در خواب گاهی نشانه خشم سرکوب شده است. خواب دریای طوفانی همچنین می‌تواند نشانه بحث و درگیری با اطرافیانتان باشد.شنا کردن در دریای طوفانی:  اگر در خواب ببینید در دریایی گل آلود شنا می‌کنید به این معناست که شما قادر نخواهید بود وضعیت مشخصی را کنترل و مدیریت کنید به این دلیل که شما نمی‌توانید هیچ چیز را در زندگی کنترل کنید ولی بدان معنا نیست که جنگیدن برای رسیدن به خواسته‌هایتان را متوقف کنید چرا که شکست قسمتی از موفقیت‌های آینده زندگی است. اگر در خواب ببینید در دریای طوفانی افتادید نشانگر این است که شما اشتباهاتتان را متوجه خواهید شد و در آینده دقت بیشتری به خرج می‌دهید.

اگر برنامه های خود را برای مدتی به تاخیر بیندازید بهتر است چرا که امکان دارد در زمینه مورد نظرتان با شکست مواجه شوید و نتیجه مطلوبی دریافت نکنید. مثلاً در زمینه کاری، سرمایه‌گذاری و موضوعات مالی را برای مدتی عقب بیندازید. در این مدت، می‌توانید به تفریح بپردازید و سعی کنید روحیه‌ی خود را مثبت و شاد نگه دارید. افکار منفی را کنار گذاشته و با دید مثبت به آینده فکر کنید.

شنا کردن در دریای گل آلود:  اگر دریا گل آلود باشد و شما در آن شنا کنید نشانه بدی است. دریای کثیف و گل آلود نشان دهنده طرز فکر منفی است. نباید به احساساتتان اجازه دهید تا کنترل منطق شما را در دست بگیرند. شما نمی‌توانید در لحظه تشخیص دهید چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است، پس تنها راه حل داشتن طرز فکری مثبت است.دریای مواج:  اگر در خواب ببینید که موجی بزرگ به سمت شما می‌آید و نمی‌توانید فرار کنید به این معناست که شما در زندگی واقعی مشکلات و نگرانی‌های زیادی دارید. همچنین می‌تواند نشانگر وقوع اتفاق مهمی در آینده نزدیک باشد.

اگر خواب ببینید که در دریایی مواج درون کشتی هستید و موج بزرگی به کشتی برخورد می‌کند نشانه بدی است و ممکن است شما را با مشکلی جدی در شغل و زندگی خود مواجه سازد. دیدن موج بزرگ و آلوده در خواب نشانه ای از وجود سختی‌هاست.

قایقرانی در دریای تیره:  این خواب که در دریای تیره و تار مشغول قایقرانی هستید، خبر از مشکلات می دهد. خواب هشدار می دهد که نسبت به این گرفتاری‌ها حواستان را کاملاً جمع کنید چرا که در حل آن‌ها شاید آنقدرها موفق نباشید. مشکلات موجود در زندگی‌تان می توانند به شغل یا روابطتان ربط داشته باشند، در هر صورت بهترین کار آن است که هر چه زودتر با آن‌ها مواجه شوید.

یونگ می‌گوید:

مواجه شدن با موج خروشان و گل آلود دریا نشانگر خطایی مهلک درباره تصمیمی مهم است.

برایت می‌گوید:

دیدن دریایی طوفانی در خواب بیانگر ضرر و زیان است.

بیتون می‌گوید:

اگر در خواب، موج های دریا را گل آلود ببینید بدان معناست که دست به کار اشتباهی خواهید زد.

لوک اویتنهاو می‌گوید:

دیدن دریای متلاطم در خواب نشانه ناراحتی و غصه است و دیدن دریای مواج در خواب نشانگر نیکبختی در تمام اموری است که در دست دارید.

اگر ببینید سیلاب زلال و شفاف جاری است، تعبیر آن است که باید در برنامه‌ها و اقدامات خود دست نگه دارید. شاید با موانعی مواجه شوید و باید آن‌ها را برطرف کنید. در این شرایط، شما باید صبور باشید و از این طریق به موفقیت برسید.

دیدن سیل در خواب که زلال و شفاف است، به این معناست که از گرفتاری‌ها خلاص می‌شوید و در آینده دستاوردهای بزرگی خواهید داشت. همچنین این خواب اشاره به این دارد که از دل سختی‌ها، برای شما مسیری هموار بیرون می‌آید و شما به جایگاهی عالی می‌رسید.

 

منبع ستاره
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی