کد خبر : 7559

تعبیر خواب | خانه

ساختن یک خانه جدید در خواب می‌تواند نشان از بهتر شدن زندگی شما داشته باشد. تعبیر خواب ساختن خانه از نظر معبرین اسلامی نیز کسب مال فراوان و خیر و برکت است.

به گزارش ورنداز :

ساختن یک خانه جدید در خواب می‌تواند نشان از بهتر شدن زندگی شما داشته باشد. تعبیر خواب ساختن خانه از نظر معبرین اسلامی نیز کسب مال فراوان و خیر و برکت است.

تعبیر خواب ساختن خانه (معبرین اسلامی)

ابراهیم کرمانی می‌گوید: 

اگر در خواب ببینید که خانه‌ای ساخته و مزد آن را دریافت کرده‌اید به این معناست که سود و منفعت به دست خواهید آورد.

اگر ببینید که روی پل ساختمان‌ سازی می‌کنید نشانه آن است که به پادشاهی خواهید رسید و از اموال زیادی بهره‌مند خواهید شد.ابن سیرین می‌گوید:

اگر در زمین خود خانه‌ای بسازید به نشانه به دست آوردن سود و روزی حلال است ولی اگر ساختمان را در جایی بسازید که نمی دانید کجاست و برای چه کسی است به منزله این است که کار دین و دنیای شما تباه خواهد شد. اگر ببینی ساختمان جدیدی ساخته‌ای به همان اندازه از مردم خاص و عام به تو خیر و برکت می‌رسد.

معبر دیگری می‌گوید اگر ببینی زمین خرابی را با ساختن خانه و مغازه آباد می کنی به این معناست که در این دنیا سود و منفعت به دست خواهی آورد. اگر در خواب ببینی که آشپزخانه‌ای را با خشت بنا می‌کنی نشان از آن دارد که زنی دیندار نصیبت خواهد شد.

امام صادق (ع) می‌فرمایند:

اگر در خواب دیدی که بنایی را به طور کامل ساختی بدان معنیست که کار دین و دنیای تو به سرانجام خواهد رسید اما اگر بنا را به اتمام نرساندی کار تو نیز ناتمام خواهد ماند. ایشان همچنین ساختن ساختمان با آهک را نشانه بدی می‌دانند.

امام صادق به طور کلی تعبیر خواب ساختن بنا را به موارد متفاوتی از جمله صلاح دنیا، خیر و برکت، کامرانی و گشایش کارهای گره خورده تعبیر می‌کنند.

یوسف نبی علیه السلام گوید:

تعبیر خانه ساختن خوشحالی است.

 

تعبیر خواب ساختن خانه (معبرین غربی)دیدن خانه در خواب به طور کلی بیانگر روح و اصل خویش است. اگر در خواب ببینید که خانه‌ای می‌سازید نشانگر این است که تغییراتی در قسمت شما ایجاد خواهد شد. ساختن دیوار در خواب به معنای تحقق یک رویای قدیمی است. اگر شما در ورودی خانه خود سنگری بسازید تعبیرش این است که شما از اینکه عروسک دست دیگری شوید متنفرید و از لحاظ روانشناسی می‌خواهید از خود دفاع کنید. 

ساختن قسمت‌های مختلف یک خانه در خواب می‌تواند بیانگر نکات جالبی درباره وقایع پیش رو باشد.پایه ساختمان:  ساخت پایه خانه در خواب به معنی انجام کاری سخت ولی سودمند است.

دیوارها:  ساختن چهار دیوار در خواب به یکباره نشانه موانع غیر قابل عبور است.

ایوان خانه:  ساخت ایوان خانه در خواب به معنای این است که باید برای پیشرفت منتظر بمانید.

سقف خانه:  ساخت سقف خانه در خواب نشانه کسب موفقیت است.

سایبان:  اگر در خواب خود سایبانی برای خانه ساختید نشانگر این است که تمام بدهی‌های خود را پرداخت خواهید کرد

ساختن ساختمان بلند:  اگر در خواب دیدید که در ساخت ساختمان بلند تجاری با همکار خود شرکت کردید بدان معناست که او به شما در پیشرفتتان کمک خواهد کرد.

اگر در خواب خانه‌ای از جنس طلا ساختید به معنای دورویی است و اگر از جنس شیشه باشد نشانه صداقت است.

منبع ستاره
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • آریا

    سلام من خواب دیدم یکی بهم زمین داد و ۳تا خونه توش ساختم توی زمین ها پور بود از گل گیاه
    ولی خانه ها واسه خودم بودن میشه بگید تعبیرش چیه؟

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی