کد خبر : 7819

شستن تخم شربتی و خاک شیر

حتما برای شما هم پیش اومده خاکشیر و تخم شربتی که از عطاریها می‌خرید پر از سنگ ریزه هست و چون خود دونه ها هم ریز هستن جدا کردنشون سخته با این روش به راحتی میتونید سنگ ریزه ها شو جدا کنید باتوجه به میزان سنگ ریزه ها این کار رو چندبار انجام بدید تا دیگه ته ظرف سنگ ریزه باقی نمونه.

به گزارش ورنداز :

حتما برای شما هم پیش اومده خاکشیر و تخم شربتی که از عطاریها می‌خرید پر از سنگ ریزه هست و چون خود دونه ها هم ریز هستن جدا کردنشون سخته با این روش به راحتی میتونید سنگ ریزه ها شو جدا کنید باتوجه به میزان سنگ ریزه ها این کار رو چندبار انجام بدید تا دیگه ته ظرف سنگ ریزه باقی نمونه.به این روش ریگ شور کردن میگیم شما تو شهرتون چی میگید؟

شربت خاکشیر یکی از خوراکی هایی هست که تو در فصل گرما با کاهش دمای بدن به پیشگیری از گرمازدگی کمک میکنه.

 تخم شربتی دارای مقدار فراوانی پروتئین، آهن، پتاسیم و کلسیم و در عین حال کسانی که در جذب کلسیم مشکل دارند بدانند یک ماده معدنی به نام بورون در تخم شربتی باعث انتقال کلسیم به استخوان‌ها میشه.

درسته شربت می خوریم خنک بشیم حالمون جا بیاد این دلیل نمیشه خوشگلش نکنیم 

خاکشیر و تخم شربتی شسته شده و تمیز رو داخل قالب یخ ریختم تا یخ بزنه بعد داخل زیپ کیپ ریخته و تو فریزر آماده مصرف میشه تا اگر مهمون سر زده داشتم با یه شربت مفید و مقوی و فوری و در عین حال شیک ازشون پذیرایی کنم

بعد از اینکه شربت رو داخل لیوان ریختید یه قالب یخ زده از این خوشگلا توش بندازید و هیچی دییگه نوش جان کنید

داخل یکی از لیوان‌ها از آبلیمو عسل تخم شربتی و خیار رنده شده استفاده کردم.

لیوان بعد شربت بار، آب،تخم شربتی و خاکشیر

یکی از لیوان‌ها هم گلاب،عسل،خاکشیر و آب

لیوان چهارم هم آب و تخم شربتی

حجم ویدیو: 7.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی