کد خبر : 7786

حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان | بازنشستگان

نمایندگان مجلس امروز در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی تصمیم گیری می کنند.

به گزارش ورنداز :

پس از کاهش درصد افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی از سوی دولت و اعتراض گسترده این قشر از جامعه، میزان افزایش حقوق این افراد امروز در مجلس تعیین تکلیف می‌شود.

هر ساله براساس ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون کار میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هم برای حداقل بگیرها و هم سایر سطوح درآمدی بازنشستگان مشخص می‌شد و برهمین اساس امسال نیز هیأت مدیره تأمین اجتماعی پیشنهاد افزایش ۵۷ درصدی را برای حداقل بگیرها و ۳۸ درصدی را برای سایر سطوح ارائه کرد.

اما متأسفانه پس از گذشت یک ماه و با تأخیر زیاد هیأت دولت فقط با افزایش ۱۰ درصدی برای بازنشستگان سایر سطوح موافقت کرد که بسیاری از کارشناسان تأمین اجتماعی و همچنین کانون‌های بازنشستگان این مصوبه را غیر قانونی دانستند و همین موضوع اعتراض آنان را بدنبال داشت.

به همین دلیل جلسه‌ای در کمیته تطبیق قوانین مجلس برگزار شد و قرار است امروز جلسه دیگری در هیأت رئیسه برگزار و برای میزان افزایش حقوق سایر سطوح درآمدی بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف شود.

 

منبع مهر
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ساسان حکیمی

    هی یکی دو ماه پیش گفتم به این وزیر " چوپان دروغگو" خالی بند اعتماد نکنید همش زیر سر خودشه، گوش نکردید و رسیدید اینجایی که هستیم..کاملاً مشخص بود که داره خالی میبنده ، الان رفته لامبرگینی می سازه و به ریش ما بازنشستگان می خنده و با همسر گرامی از یک بشقاب تناول می کنن...مدیر عامل سازمان هم ارثیه ایشان است که همیشه در سکوت بسر می برن و فقط مجری دستورات هستن، ایشان هم باید بروند... به جای ابنکه پاشنه در وزارتخانه و دولت و مجلس را بکند تا حافط حقوق ما بوده باشن اصلاً معلوم و مشخص نیست داره چکار می کنه الان هم اگر یه شیر پاک خورده بره سازمان تحقیقی و تفحص مطمئن باشید 50% کارگنان از اقوام و دوستان ایشان و وزیر استعفا داده شده هستن و دور همی ناهار می خورن 100%

  • قادری

    کسی نیست به دولت بگوید فردی که در صندوق کشوری مدیر باشد با کارمند حقوقش یکی نیست در صندوق لشکری حقوق سرهنگ وسرباز سرگرد وستوان تفاوت دارد بفرمایید وبدانید که در صندوق تامین اجتمایی ملاک پرداختی خود فرد هست بیشتر پرداخت کرده که در زمان بازنشستگی دارایی بیشتری نصیبش گردد این واقعا یک چیز ساده است ولی وقتی خدا نکند طرف بخواهد حق گروهی ضایع کند مرگ راحت تر است مردن بهتراست. دولت بداند ریاست محترم کانون نمایندگان مجلس. وقت امتحان شماست مابازنشستگان تامین اجتمایی با شرکت در انتخابات امتحان خودرا گذرانده ونمره قبولی گرفته ایم الان زمان وفصل امتحان شماست انشاالله تجدید ویا رفوزه نشوید. چون ماهم دیگر رفوزه میشویم. از دولت محترم میخواهیم با توجه به اینکه دوسال کرونا نابود کرد مارا لااقل شما با تصویب به حق ماده 96و111که همان افزایش حقوق38درصدبا 515هزارتومان ومتناسب سازی25درصد شیربنی کنترل کرونا را برجان مازهر نکنید وحقیقتا ما بازنشسته ها به خصوص سایر سطوح. خسته تر از خسته ایم. انشاالله ظرف این هفته مشکلمان کامل حل بشود انشاالله

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی