کد خبر : 7394

تیر اندازی | آمریکا

تیراندازی در کلاب شبانه ایندیانا 2 کشته و 4 زخمی برجای گذاشت 

به گزارش ورنداز :

تیراندازی در کلاب شبانه ایندیانا 2 کشته و 4 زخمی برجای گذاشت 

مقامات امریکایی اظهار داشتند که این کشور پس از چندین تیراندازی در ایندیانا با نحوه مقابله با خشونت مسلحانه روبه‌روست و درصدد است فکری برای این حملات کند. این در حالی است که در تیراندازی‌ای که آخر هفته در یک کلاب شبانه در ایندیانا رخ داد، حداقل 2 نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند. 

پلیس گفت که قبل از ساعت 2 بامداد یکشنبه شخصی با آن‌ها تماس گرفته و گزارش داده که در کلوپ شبانه پلیو در بلوک 1700 خیابان گرانت در شهر گری، که در نزدیکی مرز ایندیانا با ایلینوی است، شلیک صورت گرفته است. 6 قربانی تیراندازی به بیمارستان‌های محلی منتقل شدند و 2 نفر پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند. 

اداره پزشکی قانونی لیک کانتی کشته‌ها را جونته دورسی، 34 ساله اهل جولیت، و جانیس کوئین، 26 ساله از مریل ویل، معرفی کرد. به گفته پلیس، وضعیت یک نفر از مجروحان وخیم گزارش شده و سه نفر دیگر زخمی شده‌اند. علت تیراندازی مشخص نیست و هنوز کسی دستگیر نشده است. 

این اولین بار نیست که تیراندازی مرگبار در این مکان رخ می‌دهد. شهردار، گری جروم پرایس، دستور تعطیلی موقت و فوری این مکان را در روز یکشنبه صادر کرد. 

پرایس در بیانیه‌ای گفت: «از طرف شهروندان شهر گری، برای خانواده و دوستان دو نفری که شنبه شب در کلاب شبانه پلیو جان خود را از دست دادند، دعا می‌کنیم. من نمی توانم دردی را که احساس می‌کنید درک کنم اما آرزو می‌کنم که همدردی ما مرهمی برای درد شما باشد.» 

این تیراندازی زمانی رخ داد که اعضای سنا درباره قوانین اسلحه، محدودیت‌های آن و اهمیت به سلامت روان و امنیت مدارس توافق کرده‌اند. 

اهمیت به خشونت با اسلحه در واکنش به موجی از تیراندازی‌ها در سراسر کشور امریکا راه افتاد که ده‌ها کشته برجای گذاشت. 19 دانش‌آموز و 2 معلم در تیراندازی اواخر ماه گذشته در مدرسه ابتدایی تگزاس کشته شدند.  

طبق گزارش گان وایولنس، که سازمانی غیرانتفاعی است و حوادث مربوط به اسلحه را در امریکا بررسی می‌کند، امسال 260 تیراندازی در این کشور رخ داده است. آمار تیراندازی‌ها در امریکا نگران‌کننده شده و مسئولان امریکایی به فکر راهی برای کاهش خشونت در این کشور هستند.  

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

تبلیغات متنی