کد خبر : 6341

پریانکا چوپرا |جرارد باتلر

پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra) مدل و بازیگر هندی اولین عکس را از دختر تازه متولدشده‌اش به اشتراک گذاشت و فاش کرد که فرزندش پیش از آنکه اجازه پیدا کند به خانه برود، بیش از ۱۰۰ روز را در بخش مراقبت های ویژه نوزادان سپری کرده است.

به گزارش ورنداز :

پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra) مدل و بازیگر هندی اولین عکس را از دختر تازه متولدشده‌اش به اشتراک گذاشت و فاش کرد که فرزندش پیش از آنکه اجازه پیدا کند به خانه برود، بیش از ۱۰۰ روز را در بخش مراقبت های ویژه نوزادان سپری کرده است.

این بازیگر ۳۹ ساله چند  گذشته که در بسیاری از کشورها روز مادر بود، در حساب اینستاگرام خود عکسی از خود و همسرش، نیک جوناس (Nick Jonas) به همراه نوزاد دخترشان، مالتی ماری منتشر کرد و نوشت فرزندش بیش از ۱۰۰ روز را در NICU سپری کرده است.

29ee933b-0a10-4f64-8373-2bb0585a7e0f_750x422

5b0uklng_priyanka-with-baby_625x300_09_May_22

آیا می دانستید پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra) پیشنهاد ازدواج جرارد باتلر (Gerard Butler) ستاره هالیوود را رد کرده است؟ بله مطلب را درست خواندید!

پریانکا چوپرا میلیون ها فالوور در سراسر جهان دارد. همبازی‌های او و دیگر بازیگران از هالیوود و بالیوود طی این سال‌ها بارها عشق و تحسین خود را نسبت به این بازیگر ابراز کرده‌اند.

Gerard-But123

باتلر، این سوپراستار بریتانیایی در سال ۲۰۰۹ به هند سفر کرده بود و پریانکا جشنی به افتخار او در خانه اش در بمبئی ترتیب داده بود. منبع آگاه در این باره گفت: «البته، مهمانی برای جرارد بود که کاملاً شیفته و مسحور پریانکا شده بود و هر نیم ساعت یک بار از او خواستگاری می کرد. این یک شوخی ساده نبود.  او هر نیم ساعت یک بار زانو میزد و میگفت: آیا با من ازدواج می کنی؟ در حالی که پریانکا از خنده منفجر می شد. او به وضوح علاقه ای به خانم باتلر شدن نداشت.»بعداً، در سال ۲۰۱۲، جرارد در مصاحبه ای گفت: Kسال گذشته، پریانکا اینجا در ایالات متحده بود و من برای عروسی به خارج از شهر می رفتم. در حالی که من در مالیبو مانده بودم و او برای مهمانی در مالیبو می آمد، نتوانستم ملاقاتش کنم. حتی به این فکر می‌کردم که هواپیما را از دست بدهم و او را در حد سلام کردن ملاقات کنم، چون خیلی وقت بود او را ندیده بودم، ما همیشه با هم در تماس هستیم.» این بازیگر در پایان گفت: «من هنوز مجردم زیرا منتظر پریانکا چوپرا هستم».پریانکا اکنون با نیک جوناس، خواننده و بازیگر آمریکایی ازدواج کرده است. این زوج به تازگی اولین فرزند خود را از طریق رحم اجاره ای به دنیا آورده اند. در عرصه کاری، پریانکا در فیلم آینده فرهان اختر ( Farhan Akhtar)،  با نام «جی لو زارا» بازی می کند، جایی که او برای اولین بار با آلیا بات و کاترینا کیف در یک صحنه خواهند بود.

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی