کد خبر : 5871

فالابجد|۲۳اردیبهشت

امیدواریم امروز بخت شما با خوشی، سلامتی، تندرستی،شادی، نشاط و عاقبت بخیری آغاز شود.

به گزارش ورنداز :

فال ابجد متولدین فروردین

ابجد  فال شما : ب ب ج

تعبیر : انسان صرفه‌جویی هستید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. فکرهای بی‌شماری در سر دارید و شبی نیست که خواب آسوده‌ای تجربه کنید امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار عشق‌زندگی‌تان پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر : کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است. فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی و به وی ثابت کنید که شعله‌های محبت میان شما و عشق‌ زندگی‌تان هرگز خاموش نخواهد شد.

 

فال ابجد متولدین خرداد

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر : روز خوبی در پیش دارید و با شرایطی برای موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید و به رژیم‌غذایی سالم پایبند باشید. رابطه‌ای جدید آغاز می‌کنید و دل به محبوبی می‌بازید. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود. امروز فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید و وضعیت شلوغ اطراف خود را مرتب کنید.

 

فال ابجد متولدین تیر

ابجد فال شما : آ د آ

تعبیر : با مشکلات مالی زیادی روبرو خواهید شد. برای حل این مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و اجازه ندهید گرفتاری‌های مالی کمر شما را خم کند. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. روزی همراه با موفقیت‌های چشمگیر در انتظار شماست، این موفقیت‌ها را به دستمایه‌ای برای پیشرفت‌های آینده تبدیل کنید. اعضای خانواده امروز برای اینکه وقتی را با آنها سپری نمی‌کنید از شما گله‌مند خواهند شد.

 

فال ابجد متولدین مرداد

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر : امروز بیشتر از همیشه اعتمادبه‌نفس دارید و احساس می‌کنید هیچ مشکلی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد، این روحیه را مغتنم بدانید و مشکلات را راحت‌تر از همیشه حل کنید. برای افزایش درآمد پول خود را تجارتی مطمئن و بی‌ضرر سرمایه‌گذاری کنید. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد.

 

فال ابجد متولدین شهریور

ابجد فال شما : آ د ج

تعبیر : در کنار انجام کارهای روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید.نودادبرتر همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. از این رفتار به ایشان خرده نگیرید و به عشق‌زندگی‌تان اجازه دهید در آینده این رفتار ناپسند را جبران کند.

 

فال ابجد متولدین مهر

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر : روحیه‌ حساسی دارید و اجازه می‌هید مشکلات کوچک و پیش‌پاافتاده شما را ناراحت و عصبانی کند. این وضعیت نه تنها سلامت روحی شما را به خطر می‌اندازد، بلکه اطرافیان نیز از عصبانیت‌‌های بی‌مورد شما در امان نیستند. ایده‌ای که به ذهن‌تان رسیده را اجرا کنید و مطمئن باشید که این ایده زمینه موفقیت شما را به دنبال دارد. فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی با خودتان خلوت نمایید و با انجام کارهای مذهبی یا مراقبه، به آرامش برسید. اگر امروز مواظب حرف‌های‌تان نباشید، مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد.

 

فال ابجد متولدین آبان

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر : انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید.نودادبرتر این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید.

 

فال ابجد متولدین آذر

ابجد فال شما : ج ب ب

تعبیر : فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش دلخواه‌تان بپردازید. پدر یا مادر یا بزرگ‌ترهای فامیل در معرض بیماری قرار دارند و بیشتر از همیشه مواظب‌ آنها باشید. روز عاشقانه‌ای را در پیش‌رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز در تب عشق ایشان می‌سوزید.

 

فال ابجد متولدین دی

ابجد فال شما : د د د

تعبیر : همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد. به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می‌کشد و به موفقیت دست پیدا می‌کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید.  دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و برای شام بیرون بروید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر : روز را با اعتمادبه‌نفس و انگیزه آغاز کرده‌اید، این روحیه در طول روز یار و یاور شما برای حل مشکلات باقی خواهد ماند.  انسان ولخرجی هستید و امروز این رفتار کار دست‌تان می‌دهد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید تعادلی میان حضور در کنار اعضای خانواده و محل کار برقرار نمایید.

 

فال ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر : برای رسیدن به آرامش، قسمتی از روز را با دوستان و آشنایان سپری کنید. قصد سرمایه‌گذاری دارید اما بهتر است که دست‌نگه‌دارید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتی‌تان را ببیند.

 
منبع نوداد برتر
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی