کد خبر : 5353

شخصیت پنهان

ابتدا، درختان دو عنصر ضروری برای زندگی، غذا و اکسیژن را در اختیار ما قرار داده اند. همچنین فواید روانی پیاده روی در جنگل ها بسیار چشمگیر است و انتظار می رود محیط های جنگلی نقش بسیار مهمی در ارتقای سلامت روان در آینده ایفا کنند

به گزارش ورنداز :

گذراندن عمدی وقت در جنگل می تواند به ما کمک کند تا با استرس ها و فشارهای زندگی شهری کنار بیاییم. به همین دلیل است که علاوه بر این، برگ های درختان می توانند برای ما سایه ایجاد کنند و جهان را پر از رنگ کنند، با توجه به شکل و ویژگی های اصلی خود، می توانند جنبه های مهم زندگی و شخصیت شما را نیز منعکس کنند. برگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. و در زیر به معنی آن پی ببرید.

شخصیت شناسی / شخصیت پنهان

برگ شماره 1 معتبر و متفکر مشخصه شما صداقت است، به عنوان یکی از مهم ترین ارزش هایی که هر فردی باید داشته باشد و به همین دلیل، همیشه خود را اصیل، طبیعی و خودجوش نشان می دهید. شما به دیگران توجه واقعی دارید و این جمله را که نقل می‌کنید وفادار انجام می‌دهید: کاری را که نمی‌خواهید با شما انجام دهند با دیگران انجام نده. شما مردم را بسیار ایده آل می کنید و چالش بزرگ شما دقیقاً همین جاست. مهم است که اعتماد کنید، اما همچنین بسیار مهم است که یاد بگیرید به افرادی که اعتماد دارید تشخیص دهید. دنیا پر از افرادی است که شما را دوست دارند و از شما قدردانی می کنند، یاد می گیرند آنها را بشناسید و با آنها رشد کنند.

برگ شماره 2 مهربان و محتاط شما خود را فردی آرام، دوست داشتنی و آرام معرفی می کنید. شما می خواهید صلح و هماهنگی همیشه در جهان و زندگی شما وجود داشته باشد و به همین دلیل از هر گونه برخورد (گاهی به بی علاقگی) اجتناب می کنید و در هنگام بروز درگیری در محیط خود به عنوان یک واسطه عمل می کنید. شما زمان زیادی را صرف فکر کردن و برنامه ریزی برای آینده می کنید و به همین دلیل چالش اصلی شما یادگیری اعتماد است. شما باغبان زندگی خود هستید و همیشه آنچه را که با عشق می کارید درو می کنید. آینده شما به کاری که در زمان حال انجام می دهید بستگی دارد، شدید، با عشق و مهربانی زندگی کنید و اجازه دهید زندگی هدایایی را که برای شما دارد به شما بدهد.

برگ شماره 3 سخاوتمند و وفادار ویژگی شما این است که فردی شریف هستید و همیشه مایل به کمک به دیگران بدون اینکه در ازای چیزی بخواهید. و به همین دلیل، امروز می‌خواهیم به شما یادآوری کنیم که دنیا در تعادل کار می‌کند و هر چیزی که با قلبتان می‌دهید همیشه به روش‌های مختلف به زندگی‌تان باز می‌گردد. برای شما، بیش از یک چالش، یک دعوت وجود دارد: بر خوبی های خود ثابت قدم باشید و خواهید دید که چگونه زندگی شما هر روز مرفه تر و شادتر می شود. توصیه می‌شود: آیا قدرت جادویی دارید؟ برای پیدا کردن ماه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

برگ شماره 4 دقیق و روشمند اگر شعاری داشتم این بود: برای اولین بار همه چیز خوب پیش می رود. شما فردی باهوش، منطقی و سخت کوش هستید. شما بداهه را دوست ندارید و به همین دلیل همیشه خود را به وظایف خود متعهد می کنید و سعی می کنید تا آنجا که ممکن است قوانین را به دقت رعایت کنید. چالش اصلی شما این است: درک این موضوع که ممکن است استانداردهای بسیار بالایی برای کار خود داشته باشید و غوطه ور در جستجوی مداوم برای کمال باشید که در نهایت شما را خسته می کند. شما استعداد ذاتی دارید، تلاش می کنید تا کارها را به درستی انجام دهید و پیشرفت کنید، اما اجازه ندهید وسواس کمال شما را کور کند و مانع لذت بردن از ثمرات فوق العاده کارتان شود

 

 
مبرگ شماره 5 متفکر و مصمم شما فردی هستید که در مورد آنچه می خواهید در زندگی به دست آورید و هر کاری که برای رسیدن به آن باید انجام دهید کاملاً واضح است. وقتی چیزی را پیشنهاد می کنید، بی انتها، با عشق، اراده و فداکاری کار می کنید تا زمانی که آن را به دست آورید، حتی برای غلبه بر ناملایمات. نتیجه گیری شدید شما می تواند شما را کمی بی حس و از دیگران دور کند و چالش بزرگ شما در اینجاست. به یاد داشته باشید که ما همه دانش آموز و معلم هستیم. هیچ برخوردی تصادفی نیست، شما باید از هر فردی که وارد زندگی شما می شود چیزی یاد بگیرید و به هر فردی که وارد زندگی شما می شود چیزی برای آموزش دارید. وقتی این را بفهمید، زندگی شما شدیدتر، بسیار کاملتر و شادتر خواهد شد.

برگ 6 برونگرا و تکانشی مشخصه شما این است که فردی شاد هستید، با توانایی ریسک کردن و علاقه خاصی به هر چیزی که شامل ماجراهای جدید است: سفر، مشاغل جدید، تجربیات جدید و غیره. شما توانایی این را دارید که در جنبه های مختلف عملکرد بسیار خوبی داشته باشید و به همین دلیل درگیر علل و فعالیت های زیادی هستید، حتی اگر به هم مرتبط نباشند. شما بسیار شدید زندگی می کنید، به همین دلیل است که ممکن است به تعهدات زیادی دست پیدا کنید و اینجاست که چالش بزرگ شما بوجود می آید. زمان و انرژی خود را بهتر مدیریت کنید. مهم است که زندگی خود را اولویت بندی کنید و زمان خود را به خوبی سازماندهی کنید تا تعهداتی که با خود و دیگران دارید را زیر پا نگذارید. وقتی این کار را انجام دهید، روزهایتان بسیار سازنده‌تر، آرام‌تر و رضایت‌بخش‌تر خواهند بود

 

 

منبع دلگرم
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی