کد خبر : 5182

بازرس موزر

با دیدن بازرس موزر پلیس سخت گیر در سریال کمیسر رکس بعد از 30 سال شوکه می شوید .

به گزارش ورنداز :

کمیسر رکس یک مجموعه تلویزیونی اتریشی-ایتالیایی با موضوع پلیسی است. این مجموعه ابتدا بین سال‌های ۲۰۰۴–۱۹۹۴ در اتریش ساخته شد اما در سال ۲۰۰۷ و از فصل ۱۱ آن در ایتالیا ساخته شد. طبق گفته تلویزیون اتریش ORF تولید این فیلم برای فصل ۱۲ در وین خواهد بود.همچنین مجموعه کانادایی هادسون و رکس یک اسپین‌آف از این مجموعه است.

کمیسر رکس

سگ آموزش دیده پلیس از نژاد ژرمن شپرد است که توانایی انجام کارهای خارق‌العاده را دارد در ابتدا با کارآگاه موزر همکاری می‌کرد از توانایی‌های او می‌توان اشاره کرد به هل دادن چرخ دستی‌ها، اشاره و پیدا کردن مواد مخدر یا اجساد، استفاده از GPS متصل به او به‌طوری‌که افسران پلیس می‌توانند مسیر او را پیدا کنند، دستگیر کردن مجرمان یا زمین گیر کردن مجرمان. تا به امروز چهار قلاده سگ در نقش رکس بازی کرده‌اند.

کمیسر رکس

سانتو فوم زیگلمر، همچنین به عنوان 'Beejay "شناخته می‌شود از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۹ نقش رکس را ایفا کرده بود، و پس از آن توسط Rhett Butler از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۴ در سریال بازی کرده‌است و سپس از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ رکس توسط یک سگ به نام هنری بازی شده‌است و سرانجام از سال ۲۰۱۳ به بعد نیک سگی بود که در سریال نقش رکس را ایفا کرده‌است.

کمیسر رکس

صحنه نهایی فیلم بازرس رکس درگذشت موزر است، موزر در حین انجام وظیفه با یک قاتل فراری (با بازی بازیگر معروف آلمانی به نام اولریش تاکر) درگیری پیدا می‌کند در حالی که او می‌خواهد معشوق موزر را به قتل برساند، موزر پاتریشیا نهولد که (روانشناس و معشوق موزر) است.

کمیسر رکس

!!

حین نجات پاتریشیا، اولریش او را با اسلحه، کمرش را مورد اصابت گلوله شلیک شده قرار می‌دهد و پاتریشیا را بیهوش می‌کند و اولریش با طناب پاتریشیا را به صندلی می‌بندد، رکس راه حلی پیدا می‌کند و خود را می‌رساند تا پاتریشیا نجات دهد، اولریش اسلحه را سمت رکس می‌گیرد و می‌خواهد به رکس شلیک کند.

کمیسر رکس

ولی موزر با شلیک کردن به جایی، حواس اولریش پرت می‌کند، موزر می‌خواهد بلند شود ولی اولریش موزر را می‌کشد، اولریش بعد از قتل موزر خودش را می‌کشد، رکس احساسات تقریباً انسانی بر پیکر بی جان موزر در بیمارستان نشان می‌دهد .

کمیسر رکس

توبیاس مورتی ؛ زاده شده Tobias Bloéb؛ 11 ژوئیه 1959) یک بازیگر اتریشی است.

مورتی که در گریس آم برنر، تیرول به دنیا آمد، بزرگ‌ترین چهار برادر از جمله توماس، کریستوف و بازیگر همکار گرگور بلوب است. از سال 1997، او با جولیا مورتی (نام خانوادگی ویلهم)، یک ابواییست ازدواج کرده است. آنها سه فرزند دارند، آنتونیا (متولد اوت 1998)، لنز والنتینو (متولد فوریه 2000) و رزا کاسیلیا (متولد فوریه 2011). نام خانوادگی حرفه ای او از مادرش که اصالتی ایتالیایی دارد گرفته شده است.

کمیسر رکس

مورتی در دانشگاه موسیقی و هنرهای کاربردی وین آهنگسازی خواند، سپس به مونیخ رفت تا برای روی صحنه در Otto-Falckenberg-Schule مشهور آموزش ببیند

منبع دلگرم
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی