کد خبر : 5109

جزیره توریستی

در میان تمام جزایری که در تمام دنیا وجود دارند، هر کدام جاذبه های مخصوصی برای خود دارند.

به گزارش ورنداز :

یک سری جزیره توریستی وجود دارند که نظر گردشگران سراسر جهان را به خود جلب کرده اند و به دلیل ویژگی های منحصربه فردی که در خود دارند سالانه پذیرای افراد زیادی از اقصی نقاط جهان می باشند. در این مطلب سعی داریم به تعدادی از این جزایر اشاره کرده و مختصری از مشخصات آن را نیز برایتان توصیف نماییم. پس در ادامه همراه باشید.

 

cookislands

جزیره آیتوتاکی کوک

یک دریاچه مرجانی زیبا در میان جزایر کوک در قلب اقیانوس آرام وجود دارد. جزیره فوق العاده زیبای آیتوتاکی با طبیعت وحشی و زیبای خود شرایطی فوق العاده جالب توجهی دارد که برای گردشگران شبیه بهشت است. به جز قسمت هایی که آب ها آبی رنگ است ایتوتاکی قسمتی دارد که دارای شن های سفید و آبی شفاف و تمیز است.

جزیره بلاک

جزیره بلاک قسمتی از مجمع الجزار روید است که به عنوان یکی از زیباترین جزایر جهان شناخته شده است. معمولاً گردشگران در فصل تابستان به این جزیره می روند چرا که آب و هوای بلاک در این فصل بسیار عالی است. هزینه اقامت در این جزیره چندان بالا نیست و به راحتی می توانید به پیاده روی، دوچرخه سواری و صخره نوردی بپردازید.

جزیره آندامان، هندوستان

آب های زیبای خلیج بنگال تنها یکی از زیبایی های بکر این جزیره به شمار می روند. جزیره آندامان بیشتر شبیه جزیره های رویایی در نقاشی هاست و در جاهایی از آن، هنوز پای بشر نرسیده است. البته این جزیره تحت کنترل است و برای رفتن به آن باید از دولت هندوستان مجوز بگیرید. در غیر این صورت حتی نزدیک شدن به جزیره هم امکان پذیر نیست.

جزایر فرناندو د نورونها، برزیل

این جزیره به همراه چند جزیره کوچک و بزرگ، صخره های زیبا و سواحل متعدد در برزیل قرار دارد. وجود دلفین ها در اطراف این جزیره باعث شده است تا هر سال تعداد زیادی از غواصان به این کشور سفر کنند. در اطراف این جزیره کوسه نیز دیده شده است اما تا کنون گزارشی از حمله کوسه در این جزیره نرسیده است.

جزیره پتیت سنت وینسنت

این جزیره در دریای کارائیب قرار گرفته و از کوچک ترین جزایر مجمع الجزار گرنادین به شمار می رود. سواحل زیبا و طبیعت بکر این جزیره برای گردشگران بسیار لذت بخش است. معمولاً گردشگران به صورت خانوادگی یا گذراندن ماه عسل به این جزیره سفر می کنند.

جزیره  ترک ها و کایکوها:

گردشگران پس از بازدید از این جزیره در عجب می مانند که چگونه کارائیب تا چند سال اخیر پنهان مانده بود و کسی آن را نمی شناخت اما امروزه به عنوان بهترین جزیره جهان شناخته می شود. دریای آبی بیکران، سواحل عظیم همراه با شن های سپید، جنگل های سبز و تفریح گاه های زیبا از جمله دلایلی هستند که این جزیره را به یکی از مناسب ترین مکان ها برای ماه عسل تبدیل کرده است.

 جزیره وابینفارو، مالدیو

یک جزیره مرجانی واقع در مجمع الجزایر مالدیو است که هر گردشگری را برای سفر وسوسه می کند. تنها یک هتل با نام تفرجگاه بانیان در این جزیره قرار دارد که هزینه اقامت در آن هم بالا نیست. این جزیره برای گردشگرانی که هر ساله به آن سفر می کنند شبیه بخشی از یک بهشت گمشده است.

 جزیره مونم واسیا:

این جزیره مکانی است که بارها و بارها در طول تاریخ شاهد نبردهای گوناکونی بوده است. این جزیره بسیار زیبا و دنج، مکانی مناسبی برای کسانی است که می خواهند یک سفر آرام و بی استرس را در زیبایی های طبیعت تجربه نمایند. بیشتر گردشگرانی به این جزیره سفر می کنند علاقه مند به آرامش و تاریخ هستند.

منبع الی گشت
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی