کد خبر : 4203

شخصیت شناسی

شناخت ما نسبت به شخصیت مان حس بسیار خوبی دارد . تجزیه و تحلیل دقیق انگشتان پا به شما کمک می کند تا در مورد ویژگی های شخصیتی تان چیزهایی بدانید.

به گزارش ورنداز :

شناخت ما نسبت به شخصیت مان حس بسیار خوبی دارد . تجزیه و تحلیل دقیق انگشتان پا به شما کمک می کند تا در مورد ویژگی های شخصیتی تان چیزهایی بدانید.

انگشت پا مصری

افرادی که چنین پاهایی دارند عاشق مدیریت و سلطنت هستند ودرک شدن و نوازش را دوست دارند. آنها درک زیبایی شناسی قابل توجه ای دارند و عموماً هنرمند هستند. افرادی بسیار صمیمی که با هرکسی حتی افرادی با شخصیت های دشوار کنار می آیند.

انگشت رومی

این شکل خاص انگشت پا به این دلیل است که سه انگشت اول در یک ارتفاع هستند و دو انگشت دیگر به ترتیب نزولی هستند. افرادی که این نوع انگشت پا را دارند، دارای فرم بدنی متعادل و همچنین شخصیت جدی هستند. آنها ذاتاً برون گرا هستند و عاشق ماجراجویی و همچنین کشف فرهنگ ها و فضاهای مختلف هستند.

انگشت یونانی

این نوع انگشت با انگشت دوم بیرون زده مشخص می شود که حتی بزرگتر از انگشت شست پا است. افرادی که دارای این نوع انگشتان پا هستند به عنوان افرادی بسیار به روز و خلاق معرفی می شوند که ویژگی های رهبری دارند. با این حال، آنها به وضوح تکانشی هستند و اکثر اوقات استرس دارند. انرژی آنها مسری است و عاشق ایجاد هرج و مرج هستند.بودن در کنار آنها لذت بخش است و زندگی برای آنها همیشه درجریان است.

انگشت دهقانی

در"پای دهقانی" همه انگشتان پا تقریباً یکسان است، با انگشت شست شاید کمی بلندتر! به دلیل این خاصیت، پاهای آنها مربع شکل به نظر می رسد. شخصیت آنها بوی صبر می دهد، و آنها احتمالاً متفکرترین افراد روی زمین هستند. آنها مدت زیادی در مورد تصمیمات خود فکر می کنند و گزینه ایده آلی برای حل مسائل و مشکلات هستند. آنها عملگرا و صادق و منظم هستند.

انگشت بسیار کوچک

کاملاً شبیه به انگشت مصری، این نوع پا دارای یک انگشت صورتی بسیار کوچک است. بقیه انگشتان پا مانند انگشت مصری به ترتیب نزولی وباریک می شوند. افرادی که در این دسته قرار می گیرند، شخصیتی آشکار دارند، به جز یک جنبه پنهان خاص که در مورد آن پنهان کاری می کنند. افرادی حساس که اگر در جمع باشند، از گفت‌وگو با دیگران اجتناب می‌کنند.

انگشتان پا پهن

این پا دارای انگشتانی است که یا فاصله زیادی بین تمام انگشتان دارند یا می توان انگشتان پا را از هم دور کرد. این افراد معمولاً عاشق مسافرت هستند و زندگی آنها توسط هوس کنترل میشود، فردی که ذهنش هوس ماجراهای جدید و هیجان‌انگیزی را دارد و در هنگام سفر از همه خوشحال تر است.

انگشتان پا کشیده

این افراد ذاتاً مستقل هستند، فقط زمانی که بیرون هستند خوشحال هستند و از هر نوع مرزی متنفرند. آنها مشاجرات را دوست دارند و همیشه دوست دارند بحث کنند.

منبع سایت طلا
ارسال نظر

تبلیغات متنی