کد خبر : 3273

ویژگی پنهان وسایل

معمولی ترین چیزها معمولاً دارای ویژگی های پنهانی هستند که مردم از آن بی اطلاع هستند.

به گزارش ورنداز :

برخی از جزئیات ممکن است دقیقاً شبیه ایده های طراحی به نظر برسند اما در واقع هر کدام هدف خاصی دارند. حتی وسایل معمولی مانند اجاق مایکروویو یا تی شرت واقعا می توانند شما را شگفت زده کنند. ما در بخش خبری سایت طلا غیرمنتظره ترین حقایق را در مورد چیزهایی که هر روز استفاده می کنیم جمع آوری کرده ایم. در ادامه همراه ما باشید.

1-جعبه پیتزا

 

 

این ترفند را کاربران توئیتر کشف کرده اند. جعبه پیتزا می تواند به عنوان پایه استفاده شود. فقط باید جعبه را به شکلی که در عکس نشان داده شده تا کنید.

2- سوراخ های کوچک در جعبه های شکلات

برای کسانی که از شکلات از جعبه ها خسته شده اند، سازندگان شکلات یک لایف هک جالب طراحی کرده اند. سوراخ را درست نزدیک آب نبات دهید و به راحتی بیرون می پرد.

3- نوزادان با فلپ

مادران و پدران می دانند که تعویض لباس نوزادان بسیار دشوار است. اما تولید کنندگان لباس بچه‌ ها می ‌دانند که چگونه زندگی والدین جوان را آسان ‌تر کنند. اگر فکر می ‌کنید که این تکه‌ های شانه برای کمک به والدین طراحی شده‌اند که سریع ‌تر لباس بدن را بپوشند، در اشتباهید .این فلپ ها در واقع برای افرادی مفید هستند که می خواهید به راحتی یک کودک را از یک وضعیت نامرتب خارج کنید. آن‌ها به شما کمک می ‌کنند تکه را به سمت پایین، روی پاهای کودک بکشید تا بالای سر.

4- رول بسته بندی مواد غذایی یا فویل

در انتهای بسته بندی فویل یا بسته بندی مواد غذایی، فلپ هایی وجود دارد. آنها برای راحتی ما طراحی شده اند. اگر این فلپ را فشار دهید، رول به طور ایمن در داخل جعبه ثابت می شود و بسته بندی به اندازه لازم آسان تر خواهد بود.

5- کیسه برنج قابل استفاده در مایکروویو

کیسه های برنج قابل مایکروویو دارای زبانه هایی در پایین هستند که می توانید آنها را باز کنید تا از افتادن آنها در حین پخت جلوگیری کنید.

6- حلقه روی پیراهن

حلقه پشت برخی از پیراهن های دکمه دار در دهه 1960 معرفی شد. برای جلوگیری از چروک شدن، می ‌توان یک پیراهن را به گیره‌های قفل آویزان کرد. اما این حلقه ها رازی هم داشتند. در گذشته، دانشجویان آمریکایی حلقه ‌ها را جدا می ‌کردند تا نشان دهند که در یک رابطه هستند و اطرافیان می‌ توانستند ببینند که یک آقا دیگر آزاد نیست.

7-دسته ظروف

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا ظروف 3 دسته دارند؟ برای پاسخ به این سوال باید به 90 سال قبل برگردیم. قوطی ها توسط مهندسان آلمانی برای استفاده نظامی طراحی شده اند. یک قانون وجود داشت: یک سرباز می توانست 2 کانتینر پر یا 4 کانتینر خالی حمل کند. علاوه بر این، سرباز می توانند 1 کانتینر سنگین را حمل کنند. برای توزیع یکنواخت وزن، دسته های سه گانه تعبیه شد.

قاشق بستنی

شکل قاشق های بستنی مک دونالد سوالات زیادی را مطرح می کند: چرا مربع هستند؟ چرا قلاب دارند؟ به نظر می رسد که طراحی آن برای راحتی مشتریان نیست. قاشق مستقیماً روی دستگاه قلاب می‌ شود، سپس آن را به اطراف می‌ چرخاند تا رویه‌ های بستنی را در میان دسر مخلوط کند. به لطف این اختراع، کارگران زمان کمتری را برای تهیه دسر صرف می‌کنند و نیازی به شستن مرتب دستگاه ندارند

منبع طلا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی