کد خبر : 29642

فال حافظ | فال حافظ ۸ فروردین

فال حافظ متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال حافظ

فال حافظ متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 378 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

هیچ گاه برای ترقی و پیشرفت خود به تنزل دیگران راضی مشو و در انجام کارها دقت لازم را به خرج بده و بدان که مال و ثروت زشتی عمل را نمی پوشاند و اگر تمایل داری در نظر دیگران محترم باشی احترام همه را حفظ کن و به حرف حق حتی اگر از زبان دشمنت بیان شود احترام بگذار و تنها از سخن دانایان پیروی کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از اینکه از وسوسه ی دیگران به راه غلط نمی روید، حتی با کارهای اشتباه دیگران نیز عذر و بهانه ای نمی آورید و به آنها گوشزد می کنید، بسیار پسندیده است. پس مواظب باشید با افراد ناباب و معتاد نشست و برخاست نکنید و راز دل خود را با هر فردی در میان نگذارید.

۲- اگر به این نیت عمل نکنید، بمراتب در آینده امکانات بهتر و عالی تری برای شما بوجود خواهد آمد و از موفقیت بیشتری برخوردار خواهید شد. پس بجاست فعلاً از آن درگذرید و آن را به موقعیت و زمان بهتر حواله کنید.

۳- هر چه برای خود نمی پسندی، برای دیگران نیز مپسند. بدان که روزگار زیر و بم زیاد دارد. برای اجرای این نیت از جهات دیگر با شخص عاقل، فرزانه و با تجربه ای مشورت کنید که بسیار سودمند است.

۴- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم پاسخ شما را صریح و روشن داده است پس جای چانه زدن و بحث کردن وجود ندارد. زیرا در بیت دوم و سوم شما را تعلیم میدهد که در زندگی چگونه عمل کنید.

۵- معرفی دیگران کافی است. بهتر آن است که کمی هم خودمان را در خلوت به خودمان معرفی کنیم.

۶- مسافر حالش خوبست و کارهای او انجام میگیرد. همسری مهربان و دو فرزند با زندگی خوبی خواهید داشت، به شرط آنکه تردید و وسواس را همراه خود به زندگی نبرید و بگذارید اطرافیان راحت زندگی کنند.

فال حافظ ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 453 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی که در وجودش بذر عشق و محبت وجود ندارد، درواقع از زندگی هیچ بهره ای نبرده است و غرور بی جا مانع از ورود عشق به زندگی انسان است. و تو اگر در این راه قدم گذاشته ای، باید هوای نام و ننگ را از سر خود بیرون کنی و فقط به مقصود خود بیندیشی و در راه رسیدن به مقصود هر مانعی را از مقابل خود برداری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ نیت شما را صریح و روشن بیان کرده است که او مست و مغرور از باده خودخواهی و یاده طلبی می باشد. بطوری که جز به خود، به هیچ کس توجه ندارد. علتش این است که شما به او زیاد میدان داده اید و او نیز سوء استفاده کرده و همه چیز را از شما می خواهد. همیشه احساس طلبکاری دارد پس ضروریست که شما قدری سخت بگیرید و اینقدر بها ندهید. البته اینکار را اندک اندک انجام دهید.

۲- او به عوامل ظاهری بیشتر توجه دارد تا عشق و علاقه باطنی. امور را سرسری می پندارد. پس زندگی با چنین کسی بسیار مشکل خواهد بود زیرا هر کاری نیاز به احساس عشق و علاقه پاک و خالص دارد. شما می توانید او را اصلاح کنید.

۳- این نیت پستی و بلندی زیاد دارد. اگر قادر به قبول و پذیرش آن می باشی و فردا پشیمان نمی شوی، اقدام کن وگرنه بهتر است صرف نظر کنی. در آینده ای نه چندان دور، اوضاع شما به مراتب بهتر خواهد بود و دیدار جدیدی خواهی داشت.

۴- مسافر شما در آمدن و ماندن تردید دارد، به همین جهت به دنبال کار نمی باشد و از گفتن به شما واهمه دارد. او را راهنمایی کنید.

۵- به زودی مسافرتی نه چندان موفقیت آمیز دارد. خریدی زیان بخش و معامله ای نه چندان سودآور خواهید داشت.

۶- توده ای از تناقضات هستید. یعنی بهترین و بدترین انسان می توانید باشید. چون در عین آنی که بسیار نجیب، با فکر، سالم و معنوی هستید ولی کسی نمی تواند عقاید خود را به شما تحمیل کند و از آنی که شما را بخواهد دنبال روی خود قرار دهد، سخت عصبانی می شوید. اولاً هر عاملی که موحب تصور نا آگاهی شما باشد، شما را به بدترین شکل آزار می دهد و عصبانی می کند و چون بسیار ماهر و چیره دست می باشید، همیشه موفق می شوید.

۷- رنگ سفید استخوانی یا آبی کم رنگ را برایتان پیشنهاد می کنم که علاوه بر جذابیت، موجب می شود که مورد توجه واقع شوید و حسودان از پیشرفت شما ناراحت می شوند و غصه می خورند.

۸- از طریق موبایل پیام های مهمی دریافت کرده و گوش به ندای وجدان و عقل بدهید چون در این طرف احساس و در آن طرف امکان فریب وجود دارد.

فال حافظ ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 165 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

ذاتا انسانی عاطفی و با مهر و محبت هستی و در مقابل نامهربانی هایی که دیده ای سکوت اختیار کرده ای. گرچه انسانی واقع نگر هستی و بلندپروازی نمی کنی، ولی بدان که فرصتی به تو روی خواهد کرد و همه امکانات مهیا می شود که تو در زندگیت یک تحول مثبت و بزرگ ایجاد نمایی. پس آماده باش که این فرصت را از دست ندهی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: معصوم، اصیل، جذاب، اهل دل، ناکام، عصبانی، راستگو، با وجدان، بی تظاهر، منطقی، غمگین، جذاب، با وفا، با انصاف، نجیب، مهربان و بخشنده.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول، سوم و چهارم می فرماید:

* محبت سیه چشمان و زیبا رویان از سر من بیرون نخواهد رفت زیرا محبت آنان حکم قضا و قدر آسمانی را دارد و تغییر ناپذیر است.

* در روز نخست و ابتدا، غیر از رندی و عشقبازی چیز دیگری به من نفرمودند پس هر نصیبی که آن روز مقدر کرده اند، زیاد و کم نمی شود.

* ای نهی کننده امور شرع، برای خشنودی خدا، ساز دف و نی را به من ارزانی دار و نواختن و شنیدن آنرا بر من عیب مگیر که از قصه عشق ما، که از آواز دف و نی بلند می شود، سامان دین دچار پریشانی و بی نظمی نمی شود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- چنان در تب و تاب این نیت و عشق او غرق هستید که گاه می خواهید توجه خویش را بردارید ولی باز نمی توانید. زیرا دل در گرو او نهاده اید و تمام توجه و فعالیت شما متوجه آن است. به شما مژده می دهم که بزودی کبوتر اقبال بر بام منزل شما خواهد نشست و کارها بر وفق مراد خواهد شد. نیت شما بدون نگرانی در همین هفته یا ماه حداکثر، عملی می گردد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۴- در انجام این نیت جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. مسافر شما حال و کارش خوب است. به زودی مسافرتی در پیش خواهید داشت. ازدواج و موفقیت تحصیلی حتمی است. خرید و فروش و تغییر شغل و مکان را توصیه می کنم. عشق، عشق می آفریند. عشق، زندگی می بخشد. زندگی رنج به همراه دارد. رنج دلشوره می آفریند. دلشوره جرات می بخشد. جرات اعتماد به همراه دارد. اعتماد امید می آفریند. امید زندگی می بخشد. زندگی عشق می آفریند. عشق عشق می آفریند.

فال حافظ ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 351 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی موفق هستی خصوصا در زمینه تحصیل مدارج علمی، اما از زندگی خود خسته شده ای. زندگیت نیاز به یک تنوع شیرین دارد. از آغاز زندگی مشترک نترس و با توکل به خدا قبل از آنکه فرصتها از بین برود اقدامی موثر کن که ازدواجی فرخنده خواهی داشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- دست به کار مهمی زده اید. صلاح نمی باشد آن را رها سازید. بنابراین تردید و دودلی را از دل بیرون کنید و مصمم، پرتوان و استوار گام بردارید که خداوند یار و یاور شماست. سعی کن بر مرکب احساس سوار نشوی بلکه از اسب پرتلاش عقل بهره بگیرید و با نیروی خرد و با سرعت عمل به پیش برانید و از هیچ چیز هراس نداشته باشید. پیروز می شوید و او نیز کامیاب خواهد شد.

۲- فعلاً زمان خوشگذرانی نمی باشد بلکه هنگام تدبیر و اندیشه است. اگر چه زندگی نسبتاً مرفه ای دارید ولی با بلند پروازی ها و چشم و هم چشمی ها، دیگران می خواهند شما را غرق کنند زیرا به زندگی شما حسادت می ورزند. پس سخت مواظب باشید.

۳- قلب پاک، روح لطیف، صفای درونی و قلب مهربان شما چنان اقبالی برای شما رقم خواهد زد که همه را حیران خواهد نمود.

۴- ستاره خوشبختی در آسمان زندگی شما به زودی طلوع می کند. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.

۵- در ۴ شب آینده خوابی خواهید دید که در آب وضو می گیرید یا شنا می کنید. نشانه هوش، استعداد و شکوفایی است که به زودی درجات معنوی را کسب می کنید.

۶- فرزندان شایسته و همسری بسیار مهربان در طالع دارید. پس گاو نه من شیر ده نباشید و زندگی شیرین خود را با لجبازی خراب نکنید.

فال حافظ ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 394 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

انتخاب تو به حق بهترین انتخاب است. بیش از این طمع کردن به صلاح تو نیست. مطمئن باش از آنچه بدست آورده ای بهتر نخواهی یافت، پس به قول قدما در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست. هرچه سریعتر نیت خود را عملی نما و به وسوسه های دیگران توجهی نکن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* هر دلی که در عالم است، از بند گیسو و دانه خال تو رهایی ندارد و صید جمال تو شد.

* روزگار مرتبا از صمیم قلب و با مهربانی تو را در آغوش زیبایی خدا دادی پرورش می دهد.

* بر اطراف لبان زیبای تو بنفشه است و خط سبزت از آن جهت خرم و با طراوت می باشد که آب نوشین بقا از جویبار بوستان زیبایی تو می نوشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شما انسانی منحصر به فرد می باشید و خداوند حسن ظاهری و باطنی را در وجودتان قرار داده است. پس ناله و گله داشتن، ناشکری محض می باشد. بر خداوند توکل کن و با سرعت و دقت تلاش کنید که موفقیت در چند قدمی شما است.

۳- به شما مژده می دهم مقام بزرگی پیدا می کنید، بطوری که بر عده ای حکومت خواهید کرد و همه شما را دوست خواهند داشت. سخنان شما را از جان و دل خواهند شنید و و به کار خواهند بست. عده ای از پرتو فعالیت شما به آسودگی زندگی خواهند کرد و دعا گوی شما خواهند بود. این نیت برآورده می شود. جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، پس تردید را از دل خارج سازید و بر خداوند توکل داشته باشید.

۴- تنهایی گاه محصول نقص است و گاه کمال. آنان که بر اثر نقص درونی هیچ کس را به رسمیت نمی شناسند، تنها می شوند و نیز آنان که در اوج تنهایی، خدا را در هستی به رسمیت می شناسند، تنها می شوند ولی تنهایی را درک نمی کنند و انسان های موفقی هستند که خورشید به آنها هر بامدادان سلامی کند.

۵- از طریق موبایل و اینترنت خبرهای خوشی را دریافت می کنید. مبارک است.

فال حافظ ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 245 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

سربسته پاسخ خود را از این و آن شنیده ای. به خاطر داشته باش که هر کاری را نمی توان با زور و اصرار فراوان و یا با استفاده از مال و ثروت انجام داد. پس اصرار بیش از اندازه تو در انجام این نیت تنها اتلاف وقت است. برای خود همزبانی پیدا کن که قدرت درک تو را داشته باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم، هفتم و دهم می فرماید:

* این چه نقمه ای بود که رامشگر در دستگاه موسیقی نواخت که بر اثر آن مست و هشیار به پایکوبی پرداختند.

* جرعه ای از آب زندگی به اسکندر نمی دهند. بله رسیدن به این مقصود به قدرت و ثروت نمی باشد. بلکه توفیق و عنایت الهی را می طلبد.

* راز مستی از باده عرفان را با آنها که دل هایشان در حجاب غفلت است، در میان نگذار که سخن گفتن از جان و روان با صورت بی جان دیوار، کاری بیهوده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- سخت به این نیت پایبند شده اید. افکار شما را به خود مشغول ساخته است در حالی که این نیت، نیاز به صبر و حوصله دارد. زیرا مقدمات کامل آن را فراهم نشده است. پس به شما توصیه می کنم که دعا کنید.

۳- باید او را متوجه سازید زیرا او کاملاً از اوضاع بی خبر می باشد. به همین جهت زود فریب میخورد.

۴- این نیت مراتب عشق و احساسش بیشتر از عقل و اندیشه می باشد. پس لازم است با شخصی با تجربه و دلسوز مشورت کنید.

۵- مسافرت را تصویه می کنم. برای خرید و فروش زمان مناسب نمی باشد. ازدواج و طلاق راهی طولانی دارد. از مسافر مژده ای به زودی دریافت خواهید کرد. ملاقاتی مهم در پیش خواهید داشت.

۶- اگر می خواهید فرزند پسر داشته باشید از آیه ۱۰ تا ۱۸ سوره آل عمران را به مدت ۱۰ روز با حضور قلب بخوانید.

امام علی (ع) می فرمایند: "بزرگترین گناه ترس، بزرگترین تفریح کار و بزرگترین بلا، ناامیدی است."

فال حافظ ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 73 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

دل بستن به دنیا هیچ گاه عاقبت خوشی ندارد. اکنون به جای آن که شرمسار اعمال گذشته خود باشی به فکر آینده باش. از بخت و طالع خود شکوه نکن و بدان که دنیا به هیچ کس وفا نمی کند. حافظ اسرار خود باش و به فکر بهره های معنوی از زندگی. و بدان که برای از نو شروع کردن هیچ گاه دیر نیست. از همین امروز تصمیم بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او سخت دلبسته و عاشق و شیدا شده است، بطوری که تمام اوقات، اندیشه اش متوجه شما می باشد و این نیت در دل او جوانه زده که شما به او عنایت دارید ولی شرم و حیا، مانع از آن است که تمام اسرار درون را بی پرده، عرضه کند.

۲- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:

* هر چشمی از فروغ چهره تو نورانی است و هیچ چشمی نیست که منت پذیر خاک کوی تو نباشد. مبارک باشد. همه شما را دوست دارند و به موفقیت شما علاقه دارند و چشم به راه اقدامات شما می باشند. پس واجب است که تلاش و کوشش خود را برای اجرای این نیت خالصانه و مجدانه کنی.

۳- شما به چیزی دلبسته اید که سخت به آن مشتاق هستید ولی از زخم زبان دیگران عذاب می کشی. این مسایل عادی است و حسودان همیشه حاضرند ولی شما نباید از میدان به در روی بلکه با اراده ای قوی و با مشورت یکی از بزرگان، اقدام فوری را انجام بده.

۴- این نیت آنقدر مهم و با اهمیت می باشد که به ریسک کردن می ارزد. پس تردید را از خود دور ساز.

۵- شخصی عصبانی، زود رنج، مغرور، ولخرج و ایثارگر می باشید اما متاسفانه دیگران ارزش واقعی شما را درک نمی کنند. بسیار بجاست که بر عصبانیت خود مسلط شوید و نسبت به اطرافیان مهربانتر باشید.

۶- گمشده پیدا می شود. خوابی که دیده اید، انشاء الله خیر است. به حرف او که دیروز با شما راجع به یکی از نزدیگان صحبت کرد، گوش نده که او نسبت به زندگی شما حسادت می ورزد.

۷- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش هر دو یکسان است. خبر خوشی در انتظار شماست. مبارک باشد.

۸- آیا می دانید انسان های برنده سعی می کنند که رفتارهای خود را بر اساس قصد و نیت آنها ارزیابی کنند اما بازنده، رفتارهای خود را بر اساس قصد و نیت خویش و رفتارهای دیگران را بر اساس نتایج آنها ارزیابی می کند.

فال حافظ ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 330 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری که بهتر است از انجام آن صرف نظر نمایی، چرا که انجام این نیت برای تو جز غم و اندوه به ارمغان نخواهد آورد و هرگز نخواهی توانست به مراد خود برسی. پس بهتر است بیش از این در این کار اصرار نکنی و روش بهتری را به کار گیری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* من غلام مردمک چشم هستم که اگر سیاه و بی رحم است اما آنگاه که رنج خود را بیان میکنم، قطره های فراوان اشک را جاری می کند.

* محبوب ما در برابر هر چشمی نمایشی از زیبایی می دهد ولی هیچ کس این ناز و غمزه را که من از وی می بینم، نمی یابد.

* اگر یار بر قبر حافظ مانند نسیم سبک سیر گذری کند، من از اشتیاق دیدارش در آن جای تنگ و تاریک گور، لباس مرگ را پاره می کنم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از این پس توجه کنید که در انتخاب دوست معیار لازم زندگی خانوادگی را مد نظر داشته باشید زیرا شما خانواده ای محترم و با فرهنگ می باشید. پس باید با کسی دوست شوید که با بافت خانوادگی شما نزدیک باشد و غمخوار شما باشد. پس از افراد معتاد و فریبکاران دوری کنید.

۳- نگران نباشید. کارها اصلاح می شود اما نیاز به صبر و شکیبایی دارد. متاسفانه زمان از دست رفته است ولی می توانید با تفکری جدید، صاحب خلاقیتی جدید باشید. پس نگران گذشته نباشید و به فکر حال و آینده باشید.

۴- این نیت خوبست اما مقدماتش فراهم نمی باشد. پس ضروری است که ابتدا با فکر و اندیشه لوازم آن را فراهم سازید.

۵- به زودی در خواب، پروازی بر فراز آسمان خواهید داشت. نشانه آنست که شغل مهمی یا سود بازرگانی یا سلامت و بهبودی کامل و یا قدرت کافی به دست خواهید آورد که بر شما مبارک باشد.

۶- از مسافر خبرهایی می رسد. شما به مسافرتی مهم می روید. مژده ای به شما می رسد. بیمار فعلاً شفا نمی یابد. خرید و فروش خوبست.

فال حافظ ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 372 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

شما انسان بلندپروازی هستی و همین بلندپروازی ها باعث می شود در دام غم و غصه های کذایی اسیر شوی. به جای خیالبافی و بلندپروازی از همین امکاناتی که در اختیار داری استفاده بهینه و مطلوب به عمل آور که به آنچه می خواهی بی هیچ تردید می رسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- در راهی قدم گذاشته اید که نصیحت دیگران فایده ای ندارد ولی بنده به شما می گویم که اگر برخدا توکل کنید و نذر خود را ادا کنید و سرعت عمل، دقت و فعالیت را همگام سازید، شاید موفقیتی در این کار باشد. چنانچه از آن صرف نظر کنید، بمراتب بهتر است.

۲- غم و غصه روزگار را بیش از این نخورید بلکه با درایت و کیاست عمل کنید. بدانید که نسبت به دیگران زندگی آرام تری دارید و از زندگی خوبی برخوردار می باشید که دیگران به زندگی شما حسادت می ورزند.

۳- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* در گذرگاه دنیای فانی که تخت و کرسی جم یا تخت حضرت سلیمان پیامبر هم دستخوش نابودی می شود، اگر غصه بخوریم پسندیده نیست. بهتر آنست که باده بنوشم و غم نخوریم.

* تا باشد که روزی دست ما به کمربند یار برسد. مانند یاقوت سرخ، غرق در خون دل شده ایم و رنج می کشیم.

* ای پندگو به ما آشفته دلان اندرز نده که ما با داشتن گرد و غبار کوی یار به بهشت هم توجهی نداریم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- چند شب آینده خوابی می بینید که می خواهید سوار ماشین بزرگ یا هواپیمای غول پیکری شوید. تعبیرش اینکه می خواهید زندگی را با قدرت تمام به سوی هدفتان هدایت کنید. پس موفق می شوید. به زودی ملاقاتی پسندیده خواهید داشت و سفر مهمی در پیش دارید. همسر شما مهربان خواهد بود ولی شما بد زبان می باشید. سعی کنید کانون زندگی را گرمتر کنید. یکی از بستگان نزدیک شما نیاز به کمک فوری دارد ولی شرم دارد که ابراز کند. پس به او کمک کنید.

فال حافظ ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 341 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

زمانی که انسان به صحت کار خود ایمان دارد، نباید اعتنایی به سرزنش ها و طعنه های نادانان کند. تو که به راهی که انتخاب کرده ای، اعتقاد داری نباید با حرف مردم از راه خود بازگردی، به راه خود ادامه بده و از خدا یاری بخواه زیرا او از احوال همه بندگان خود آگاه است و محرم اسرار آنهاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* ارادتی و محبتی نشان بده و برای رضای خدا اندکی تامل کن و کنجکاوی نکن زیرا بالاخره پی می بری که من تا چه اندازه از عالم درویشی بی خبرم.

* ای باد صبا، این شعر که برخاسته از خون دلم است، به سوی یار ببر و پیغام دل من را برسان زیرا مژگان سیاه یار، چنان تیز است که بر ته قلبم خورده و مجروح محبوبم کرده است.

* من اگر شراب می خورم یا نمی خورم، کاری با دیگران ندارم. من که به کسی آزار نمی رسانم و راز میگساری را پنهان کرده ام. پس من شناسای وقت خود و راز خود می باشم و عیش را از دست نمی دهم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- کار شما درست است ولی قدری تند و خشن عمل می کنید و عجله دارید. از سخن دیگران ناراحت نشوید. بسیار مفید است که با شخصی با تجربه و عالم مشورت کنید و به سخنان وی توجه نمایید. از حرف مردم عامی ناراحتی نشوید و به کار خود ادامه دهید که اگر تلاش، کوشش و دقت را همراه سازید، بر رقیبان پیروز می شوید. موفقیت در چند قدمی قرار می گیرد. پس بر خداوند توکل کنید و راز خود را به کسی نگویید.

۳- اگر دیگران می گویند این کار فایده ای ندارد و موفق نمی شوید، بدین جهت می باشد اولاً خودخواهی شما موجب شده که به سخنان خیراندیشان توجه نکنید ثانیاً تردید و وسواس شما را مشاهده می کنند. بنابراین از هم اکنون با اراده ای قوی و مصمم گام بردارید. حتماً موفق می شوید.

۴- شخصی در کمین فریب همسر یا مادر شماست. به او بگویید با او معامله نکند. از طرفی به زودی خوابی خوش خواهید دید.

۵- روح های کوچک به آب حوض می مانند که با کوچکترین حادثه آلوده می شوند و روح های بزرگ به دریا می مانند که همه چیز آلوده را در خویش پاک می کنند. به شما تبریک می گویم. روحی بزرگ داری.

فال حافظ ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 423 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

نیت انجام کار جدیدی را داری و در آغاز آن دچار تردید هستی. باید بدانی موفقیت در این کار مستلزم آمادگی های بسیاری است، خصوصا آنکه باید دل خود را از زنگارها پاک کنی و هوی و هوسها را از سر بیرون کنی تا لطف الهی شامل حالت گردد و تو بیش از آنکه تصور می کنی از کار جدید خود بهره ببری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* به جانان گفتم ای جان جهان، عیبی نیست که اگر دختر گل در فصل بهار از شراب آلوده گردد و همراه فصل بهار باده نوشید.

* جانان پاسخ داد ای حافظ، نزد دوستان فضل فروشی نکن و نکته سنجی نفروش. تو هنوز به کمال معنی پی نبرده ای. پس خاموش باش. دریغا از همه مهربانی و عنایت محبوب که آمیخته با سرزنش بود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- نیت شما بسیار خوب است و در کار، حال و شغل شما و خانودیتان گشایش بسیار ایجاد می شود. بطوری که از جایی که فکرش را نمی کردید، خبرهای خوش دریافت می کنید. چرخ زندگی شما به سرعت خواهد گشت و بر دشمن بد جنس و ناملایمات و سختی ها پیروز می شوید و سرانجامی بسیار عالی خواهید داشت.

۳- تنهایی را رها کنید و با مردم و اقوام باشید. برای فعالیت و تلاش جدید کمر همت بربندید که زندگی خوبی در انتظار شماست. مرغ سعادت بر بام منزل شما سایه افکنده است. پس از فرصت با توکل بر خداوند بهره بگیرید.

۴- به پدر و مادر احترام بگذارید. همسر را دوست بدارید و مواظب مهر و محبت او باشید زیرا وی شما را دوست داد اما بی تجربه است.

۵- بدترین مردم، شخص دوروست. با هرکس از در فریب وارد می شود و یک رو نیست پس از او برحذر باش.

۶- مسافر حالش خوب است. خرید و فروش سودمند است. به زودی خبرهای خوش همراه با کامیابی دریافت می کنید. مسافرت مهمی در پیش دارید.

فال حافظ ۸ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 259 از دیوان حافظ

فال حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

خداوند نعمات بسیاری در اختیارت قرار داده که باید شکرگزار او باشی و هرگز او را فراموش نکنی و بدان که همیشه حوادث بد و ناگوار و خطراتی در کمین انسان است که جز خدا کسی قادر به حفاظت انسان در مقابل آنها نیست. پس از مشکلات نترس و از راه خدا بازنگرد و با عشق و محبت زندگی کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و ششم می فرماید:

* عجبا این من هستم که چشم به جمال یار روشن کردم. ای برآورنده نیاز، چقدر از تو سپاسگزارم که نعمت دیدار دوست را قسمت من کردی.

* به نیازمند رنج عشق بگو که چهره از غبار کوی دوست پاک نکند که اکسیر رسیدن به سر منزل مقصود، گرد کوی نیاز و خاکساری در راه معشوق است.

* دلا از دشواری های سلوک و راه و طریق آن روی نگردان زیرا که رهرو کامل از ناهمواری های راه، نگران و مشوش نمی شود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- هدف شما بسیار خوب و پسندیده می باشد اما نیاز به سرعت عمل، دقت و تلاش بیشتر دارد چون باید مقدمات آن را فراهم کنید تا موفق شوید. پس به این فاکتورها جای نگرانی و تردید نباید وجود داشته باشد.

۳- به خداوند توکل کنید و آستین ها را بالا بزنید و اقدام کنید. از هیچ چیز هراس نداشته باشید زیرا این فال شگون بسیار دارد. از سخنان حسود و بد اندیش ناراحت نشوید چون آنها رشک می برند.

۴- به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید. یکی از اقوام به کمک خانواده شما سخت نیازمند است. او را یاری کنید. اگر زندانی داری و می خواهید فوراً خلاص شود و یا گرفتاری دارید که می خواهید مشکل آن آسان شود، در ۷ شب متوالی سوره مبارکه حج آیه ۵ تا ۱۶ و سوره فصلت آیه ۳۹ تا ۵۰ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش حاصل شود.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع ۵۵ انلاین
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • شخم علی

    بسم رب شهدا
    من پشتم خداست
    بمن توعالم برزخ گفتن تو هدایت شده ی
    خدایی فقط صبوری کن توکل بخداکن وکارهای خوبو...
    ازیادنره من 1ماه کمابودم راستی عیدتون مبارک
    یاکریم اهل بیت......

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی