کد خبر : 28824

فال ابجد | فال ابجد ۱۵ بهمن

فال ابجد متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال ابجد

فال ابجد متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

♈ فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: ج – ب – ج

تعبیر:  از رفاقت با دوستان ناباب پرهیز زیرا آنها راه اشتباه را به تو نشان می دهد شما اهداف داری که به آنها دست پیدا میکنی و زندگی آرام و مفرحی را خواهی داشت. اما مراقب باشید زیرا شخصی از آشنایان است که می خواهد به تو آسیب بزند. نامه ای دریافت خواهید کرد. اتفاقات تازه ای برایتان پیش می آید. چشمتان به روی واقعیتی باز می شود، مراقب باشید شاید لازم است این بار کمی عصبانیت به خرج دهید، نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما تمام می شود. حواستان باشد هرچه پیش آمد یا هر اتفاقی برایتان رخ داد شما نباید راهتان را عوض کنید.

♉ فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ب – ج – د

تعبیر:  تنها در صورتی می توانید به اهدافتان دست پیدا کنید که زبانتان را نگاه دارید و اسرار تان را جایی بازگو نکنید در غیر اینصورت همواره دچار آسیب خواهید شد. وارد راهی می شوید که به خیر و صلاحتان نمی باشد و باید هر چه سریعتر از آن خارج شوید. دست به معاملاتی میزنید که ممکن است کمی دچار ضرر و زیان شوید اما جای نگرانی وجود نخواهد داشت و جبران می شود. در زندگی تان پیگیر باشید و انقدر به مسائل با دید منفی نگاه نکنید، این کار باعث می شود که به سلامتی تان آسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید. فراق و دوری سخت است اما به زودی روزهای هجران به پایان می رسد و وصال حاصل می شود. به نیازمندی کمک کنید و مطمئن باشید، او که باید نیز همیشه و همه جا به شما کمک خواهد کرد.

♊ فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: د – آ – آ

تعبیر:  به زندگی امیدوار باشید و سعی کنید تا خداوند را در تمامی اموراتتان در نظر بگیرید تا همواره سعادتمند و خوشبخت شوید. زنی بسیار به شما حسادت میکند که اگر مراقب نباشید از جانب او ضربه بدی خواهید خورد. به زودی امر ازدواج و خواستگاری پیش دارید و سعادت خوشبختی فراوان نصیبتان می‌شود. علی رغم میلتان در جمعی حضور پیدا خواهید کرد. کسی از شما تقاضایی دارد که بیجا نیست، بهتر است با مشکلاتتان کنار بیایید و او را کمک کنید. فکرهای سازنده بکنید تا اتفاقات خوب بیافتند، این طور که منفی بافی می کنید و انرژی منفی که به اطرافتان پراکنده می کنید، درهای باز را هم به رویتان می بندد. برای خودتان گل بخرید.

♋ فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ب – ج – ب

تعبیر:  برای اینکه بتوانید به هر آنچه که میخواهید دست پیدا کنید باید به حرف های بزرگتر هایتان توجه کنید و آنها را بپذیرید. مدتهاست که آرزویی در دل دارید و از رسیدن به آن ناامید شده اید اما نباید توکلتان را نسبت به خداوند از دست بدهید چراکه او شما را به آرزویتان خواهد رساند. اموالی به دستتان میرسد که از راه حرام کسب شده است بهتر است از آن صرف نظر کنید. هیچکس جز خودتان نمی تواند شادی را به زندگی تان بیاورد. به جای حرف زدن عمل کنید، کاری را باید هرچه زودتر شروع کنید بهانه نیاورید و زمان خود را به بطالت نگذرانید، بهتر است که با قدم های کوچک تر شروع کنید، به نفعتان است این که بخواهید یک باره سنگ بزرگی را بلند کنید باعث می شود همه توانایی هایتان را زیر سوال ببرید.

♌ فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: د – ب – ج

تعبیر:  مشکلات فراوانی در زندگی تان وجود دارد و ممکن است شخصی موجب رنجش فراوان شما شده باشد اما سریعاً از کارش پشیمان میشود و به جانب شما باز خواهد گشت. اگر قصد دارید تا سفری را آغاز کنید حتما بروید که به خیر و صلاحتان میباشد و سود و منفعت خوبی برایتان به همراه خواهد داشت. در رابطه با شخصی قضاوت های نادرستی انجام می دهید، در نگاه و افکارتان تجدید نظر کنید وگرنه شرمنده خودتان می شوید. زندگی شما در گذشته گره های بسیاری داشته اما این دلیل نمی شود که ناامید باشید و دست روی دست بگذارید، بهتر است تا قدرت و توان کار کردن دارید، برای جبران گذشته و فردای بهتر دست به کار شوید.

♍ فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج – ج – آ

تعبیر:  نیتتان خیر است و تصمیم دارید تا دست به کاری بزنید که نه تنها به خودتان بلکه به افراد نیازمند هم یاری فراوان خواهد رساند پس خداوند شما را کمک خواهد کرد. اگر غم و اندوهی در زندگیتان دارید به زودی برطرف خواهد شد و شخصی در این راه کمکتان می‌کند. سعادت و خوشبختی فراوانی در انتظارتان است فقط کافیست کمی صبور باشید تا به آنها دست پیدا کنید. شما نمی دانید آینده چه خوابی برایتان دیده، کار امروز را به فردا نیندازید تضمینی نیست فردا همچنان فرصت باقی باشد. قدر عزیزی را بیشتر بدانید و با او به نیکی رفتار کنید و با ادب سخن بگویید. برای رفتن به جایی دل دل نکنید وگرنه وسوسه رفتن و افسوس اش همیشه با شما خواهد ماند.

♎ فال ابجد امروز متولدین مهر

ابجد فال شما: د – ج – د

تعبیر:  اهداف بلندی در سر دارید که برای رسیدن به آنها باید از خداوند مدد بجویید. کمی صبوری کنید و سعی کنید که پشتکار تان را بیشتر کنید و از تنبلی و کاهلی دست بکشید. به زودی از نظر مالی در موقعیت خوبی قرار خواهید گرفت و شخصی به حمایت از شما خواهد پرداخت پس نگران نباشید. قرضی دارید ولو اندک اندک پس بدهید. شخصی را دوست دارید و شادی تان در گرو بود و نبود اوست، او نیز همین احساس را به شما دارد. این روزها بیش از حد به یک تعطیلات یا استراحت کوتاه احتیاج دارید. شما جسماً و روحاً بیش از حد از خودتان کار کشیده اید و فشار را تحمل کرده اید، حالا اما خسته اید و دیگر توانی برای ادامه ندارید.

 

♏ فال ابجد امروز متولدین آبان

ابجد فال شما: ج – آ – ج

تعبیر:  فردی می خواهد به تو ضربه بزنذ پس مراقب خودت باش و هیچگاه نسبت به خدا ناامید نشو.به خاطر آینده خود نگران نباش زیرا خوشبخت می شوید و اگر خواسته و اهدافی داری در صورتی که به پند و نصیحت دیگران گوش کنی و از آنها استفاده نمایی دست پیدا میکنی و قطعا موفق خواهی شد. به تصورات خود بیش از حد پر و بال می دهید، رویا پردازی برای شما لازم است اما نه در این حد که باعث سقوط تان شود. اکنون زمان آن فرا رسیده که یک پرش به آینده ای بهتر داشته باشید. راز خود را به هر کسی نگویید و مراقب وسوسه های شخصی در اطرافتان باشید. نیتی که در دل دارید بسیار نیکوست اما برای رسیدن به آن صبر و کوشش بیشتری لازم است.

♐ فال ابجد امروز متولدین آذر

ابجد فال شما: د – ب – د

تعبیر:  شانس و اقبال تو خوب است و خداوند تو را به آنچه که میخواهی می رساند. تنها کافیست به خدا تکیه کنی و حواست رو جمع کنی که او همیشه همراه توست. از سرمایه ات در انجام کارهای درست و حلال بهره ببر و هیچگاه کارهای بد انجام نده زیرا به تو ضربه می‌زند و قطعاً نتایج بدی دارد. برای حل مشکلاتتان باید بیشتر مطالعه کنید و از افراد با تجربه مشاوره بگیرید. در مورد نیتی که در سر دارید بهتر است هر چقدر هم که از انتظار خسته شده اید اما بی گدار به آب نزنید، این مسئله ای نیست که بشود در موردش اشتباه کرد. برای رساند خبری عجله نکنید و کمی دست نگه دارید، این خبر اگر از طرف کس دیگری شنیده شود بهتر است.

♑ فال ابجد امروز متولدین دی

ابجد فال شما: د – آ – ب

تعبیر:  برای دور بودن از هر بلا و آسیبی صدقه بده و به خداوند تکیه کن تا آسیبی به تو نرسد و زیرا خداوند از تو محافظت میکند. شما اهدافی دارید که با انجام آنها قطعاً باعث ضربه به خود و دیگران می‌شود و برای سودی ندارد پس از آن ها بگذر. اجازه ندهید حرفی که شخص حسود به شما می زند روحیه تان را تضعیف کند و روی عملکردتان تاثیر بگذارد. شخصی وارد زندگی تان شده و هم صحبتتان خواهد شد، تا به او اعتماد ندارید و امتحانش را پس نداده راز دلتان را به او نگویید. اتفاقی می افتد و شما در کمال ناباوری حرف هایی خواهید شنید که بسیار خوشحال و شادتان می کند.

♒ فال ابجد امروز متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج – آ – د

تعبیر:  همیشه با انگیزه و با انرژی باش و از غم و غصه دوری کن و هیچ گاه خدا را فراموش نکن تا مشکلات برطرف شود به مسافرت برو تا ذهنت آرام گیرد. اگر صبور باشی و در شرایطی که اوضاع خوبی نداری طاقت بیاوری به اهداف و آرزوهایت دست پیدا می‌کنی. صدقه دادن را فراموش نکنید بلایی را از شما دور می کند. شما به راحتی نمی توانید هیجانات و صحبت هایتان را کنترل کنید، شاید به نظرتان آنچه بر زبان می آورید بی اهمیت و کوچک باشد و تاثیرش بر دیگران ناچیز به نظر برسد. بهتر است تجدید نظر کنید و به صحبت هایتان دقت کنید وگرنه ممکن است از همین صحبت ها بر علیه تان استفاده کنند.

♓ فال ابجد امروز متولدین اسفند

ابجد فال شما: د – ج – ب

تعبیر:  همواره مراقب قول‌هایی که داده ای باش و اگر مسئولیت قبول کردی آن را درست انجام بده. به افراد نیازمند کمک کن و هیچگاه از خداوند ناامید نشو. ارزوها و اهدافت خیر است و خیلی زود با آنها دست پیدا می کنی و اگر مشکل داری حل می‌شود. حواستان باشد بی احتیاطی نکنید و در کارهای خود با بی دقتی عمل نکنید اگر حواستان نباشد وقتی به خودتان می آیید که می بیند خراب کاری کرده اید که حالا مجبورید تاوانش را چند برابر پس بدهید. اکنون زمان مناسبی برای شروع کاری جدید است، برخیزید و با امید به فردا و با بهره گیری از استعدادهایتان به سوی هدفتان حرکت کنید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی