کد خبر : 28687

فال روزانه | فال روزانه ۵ بهمن

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟!  
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز... روز خود را با شیرینی خاصی آغاز کرده‌اید. خاطرات و اتفاقاتی که در این ماه برای شما پیش آمده‌اند، همیشه خاطرات خوبی برایتان بوده‌اند. از نظر مالی دوران سختی را پشت سر گذاشته‌اید. نگران نباشید روزی خواهد رسید که به تمام این مشکلات مالی خواهید خندید و به قول بزرگان این نیز بگذرد. شما می‌توانید از لحظه‌ای که در آن زندگی می‌کنید لذت ببرید. لحظاتی که با هیچ مقدار و معیاری خریدنی نیستند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟!  
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز... سعی کنید امروز نگرش مثبتی به خودتان داشته باشید، چراکه قرار است روزی ارامش بخش و خوب داشته باشید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و از وارد کردن استرس به خودتان جلوگیری کنید. اتفاقاتی که برایتان پیش می‌آید را خیلی تجزیه و تحلیل نکنید و به راحتی از کنار آنها بگذرید چراکه تاثیری برایتان ندارد. علیرغم روزهای قبل که احساس تنبلی میکردید، امروز انرژی زیادی دارید و خلاقیت و قدرت جسمی تان افزایش یافته است.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟!  
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز... اگر مجرد هستید امروز بیش از قبل تمایل دارید تا از تنهایی دربیایید و با عشق‌تان یک زوج شوید؛ بنابراین اگر مهر کسی در دلتان جای دارد، با شجاعت قدم پیش گذاشته و با اعتماد به نفس احساستان را ابراز کنید و از واکنش او هراس نداشته باشید. درآمدن از بلاتکلیفی عاطفی بسیار می‌تواند به شما کمک کند. انتظار نداشته باشید خیلی زود جواب مثبت بگیرید اما با دست روی دست گذاشتن هم به جایی نخواهید رسید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟!  
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز... منتظر یک بسته یا یک وسیله بوده ای که هنوز نرسیده و نگرانی اما خیالت راحت. به دستت خواهد رسید اگر چه ممکن است با تاخیر باشد. شاید یک ایزار یا وسیله دستت مشکل پیدا کند و همین موضوع اعصابت را کمی به‌هم بریزد. بهتر است برای تعمیرش از متخصص این کار کمک بگیری. خودت را با فعالیت‌های دیگر مشغول کن تا آرامشت را به دست بیاوری.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟!  
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز... به تازگی وارد یک رابطه عاطفی شده‌اید و به احتمال زیاد این اواخر به این فکر افتاده‌اید که تغییراتی را در رابطه خود بوجود آورید و حتی به این فکر کرده‌اید که مدتی رابطه خود را محدود کنید و در آن تجدید نظر کنید. مرحله‌ای که پیش رو خواهید داشت برای شما لازم و ضروری است و باعث افزایش احساس نزدیکی و صمیمت بیشتر می‌شود. در نهایت رابطه شما به روزهای بهتری وارد می‌شود. با اینحال مراقب باشید که این جدایی و فاصله به درازا نکشد؛ چرا که ممکن است نتیجه عکس داشته باشد و این برای احساسات شما خوب نیست..

فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟!  
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز... هنوز شیرینی رویاهای دیشب را احساس می‌کنید. به سادگی از پیامی که این خواب‌ها به شما داده‌اند گذر نکنید. مدتی است که به دنبال یافتن راهی برای افزایش درآمد هستید. دقت داشته باشید که شانس پیروزی و شکست شما در این راه برابر است. به همان نسبت که احتمال موفقیت وجود دارد امکان شکست هم هست. پس بهتر است قبل از شروع هر کاری تمامی جوانب آن را در نظر بگیرید و چشمتان به روی واقعیت‌ها باز نگه دارید

فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟!  
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز... اگر خیلی وقت است که دکوراسیون خانه تان را تغییر نداده اید، وقت آن است که این کار را بکنید. حتما لازم نیست که وسایل خانه تان را عوض کنید، می‌توانید با کمی تغییرِ رنگ هیجان را به خانه تان بیاورید. به فکر انجام کاری هستید اما این راه ممکن است که در آینده ای نزدیک موجب پشیمانی تان شود. پس کمی دیگر هم دست نگه دارید تا همه چیز برایتان روشن شود. در صحبت کردن با خانواده و دوستان تان صبوری بیشتری به خرج دهید، آنها با ارزش ترین دارایی های شما هستند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟!  
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز... امروز ترکیبی از فعالیت های اجتماعی و اقتصادی در انتظار شما خواهد بود. باید حواستان را خوب جمع کنید و در امضای قراردادهای قانونی پیش از هر اقدامی آن را به دقت مطالعه کنید. امروز شما می‌خواهید لباس سوپر قهرمآن‌ها را به تن کرده و به کمک اطرافیانتان شتافته و احساسات آسیب دیده آنها را التیام ببخشید، اما خیلی زود خواهید دید که شما هم یک انسان عادی مثل بقیه آدم ها هستید و نمی‌توانید بار همه دنیا را به تنهایی به دوش بکشید. اما این حقیقت نباید باعث دلسردی و نا امیدی شما شود، برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در این راه در نهایت تغییراتی بزرگ هم برای خودتان و هم برای اطرافیانتان به همراه خواهد داشت

فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟!  
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز... اکنون زمان آن رسیده است که مسئولیت تصمیم هایی که گرفته‌اید را بپذیرید و دست از مقصر دانستن دیگران به خاطر اشتباهات و یا شکست‌هایتان بردارید. شما باید سعی کنید در عادات خود تغییراتی ایجاد کرده و کمی بیشتر تلاش کنید و احساس مسئولیت به خرج دهید تا بتوانید وضعیت فعلیتان که حداقل از نظر خودتان چندان مطلوب نیست را تغییر دهید. اگر مشغول به تحصیل هستید و این اواخر نسبت به درس هایتان کوتاهی کرده‌اید بهتر است وقت بیشتری برای مطالعه بگذارید؛ شما به هیچ عنوان علاقه ای به گرفتن نمره های پایین ندارید و این موضوع شما را به شدت عذاب می‌دهد، پس تا دیر نشده است دست به کار شوید و درس هایی که انبار شده اند را هر چه سریعتر بخوانید.

فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟!  
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز... آیا این اواخر به فکر شرکت در یک دوره یا کارگاه آموزشی بوده‌اید؟ اگر جوابتان مثبت است امروز روز خیلی خوبی برای پرداختن به جزئیات این کار و گرفتن تماس های لازم و ثبت نام کردن در این کلاس‌ها می‌تواند باشد. شما در حال حاضر در رابطه با اهداف تحصیلی خود از آمادگی و جدیت بالایی برخوردار هستید و ذهن‌تان را خیلی خوب روی آنها متمرکز می‌کنید و به همین دلیل هم می‌توانید در یادگیری خیلی سریعتر باشید و آنچه فرا می گیرید را برای مدتی طولانی به خاطر داشته باشید. اگر در رابطه عاطفی خود ابهامی احساس می‌کنید و فکر می‌کنید که رضایت کافی از رابطه خود ندارید وقت آن رسیده است که خوب به این موضوع بیندیشید و ببینید آیا ادامه این رابطه برای هر دوی شما مناسب است؟!

فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟!  
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز... شما فردی بسیار جاه طلب هستید و این طرز تفکر نقش عاملی متحرک را در زندگیتان ایفا می‌کند ولی امروز امنیت عاطفی از هر چیز دیگری برایتان مهمتر است. در روابط عاشقانه تان ثباتی وجود ندارد و این باعث نگرانی شما شده است. با این حال شما تمامی توانایی های لازم را برای تغییر در وضعیتتان در دست دارید. تعیین اولویت ها،مشخص کردن منابع و ایجاد اهداف مشخص زمینه را برای کارهایی که لازم است انجام دهید فراهم خواهد کرد. بجای این که ذهن خود را روی شکست‌های قبلیتان متمرکز کنید به موفقیت‌هایی که در آینده در انتظارتان هستند فکر کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟!  
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز... امروز هیچ اشکالی ندارد اگر روزتان را با کمی تنبلی شروع کرده و بیشتر بخوابید و هر چقدر دلتان می‌خواهد در تختخوابتان بمانید؛ اما بعد ازظهر کارهای بسیاری برای انجام دادن خواهید داشت و چه دلتان بخواهد و چه نخواهد از شما انتظار می‌رود که در انجام برخی کارها مشارکت و همکاری کنید. شما در حال حاضر آمادگی لازم برای نزدیکی بیشتر در رابطه عاطفیتان را دارید، ولی اگر طرف مقابلتان بخواهد خودش را ناگهان بیش از اندازه به شما نزدیک کند تمایل شدیدی به فرار کردن از او پیدا خواهید کرد. در واقع نگران آن هستید که آسیبی به شما وارد شود، ولی این را نیز باید در نظر بگیرید که اگر در گذشته اتفاق ناخوشایندی برایتان افتاده است قرار نیست آن اتفاق همیشه تکرار شود.

 

   

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع ستاره
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی