کد خبر : 28342

وام ازدواج | افزایش وام ازدواج | مبلغ وام ازدواج

جزییات دقیقی از مبلغ وام ازدواج را در این مطلب میخوانید .

به گزارش ورنداز :

وام ازدواج ۷۵۰ میلیون شد

جزییات دقیقی از مبلغ وام ازدواج را در این مطلب میخوانید .

 اعضای کمیسیون با پیشنهاد پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان وام ازدواج برای زوج و زوجه -جمعاً ۶۰۰ میلیون- و ۳۵۰ میلیون وام ازدواج برای زوج تا ۲۵ سال و زوجه تا ۲۳ سال -جمعاً ۷۵۰ میلیون تومان می‌شود- موافقت کردند.  

 ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ضمن اشاره به بررسی تبصره‌های لایحه برنامه بودجه ۱۴۰۳ که به کمیسیون اجتماعی ارائه شده است، عنوان کرد: در نشست امروز (یکشنبه ۱۰ دی‌ماه) کمیسیون، بحث‌های مختلفی طرح و پیشنهادات دستگاه‌های مربوط اخذ شد که ما در پیشنهادات خود به کمیسیون تلفیق برنامه بودجه مجلس لحاظ خواهیم کرد.

 

وی افزود: یکی از بحث‌های مهمی که در نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس طرح و بررسی شد، افزایش وام ازدواج جوانان بود که یکی از وظایف ما در کمیسیون اجتماعی است. در همین راستا اعضای کمیسیون با پیشنهاد پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان وام ازدواج برای زوج و زوجه -جمعاً ۶۰۰ میلیون- و ۳۵۰ میلیون وام ازدواج برای زوج تا ۲۵ سال و زوجه تا ۲۳ سال -جمعاً ۷۵۰ میلیون تومان می‌شود- موافقت کردند.  

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: با توجه به تورم اخیر کشور و همچنین منابعی که دولت تعریف کرده، توانستیم افزایشی در وام ازدواج نسبت به سال قبل تصویب کنیم که جوانان عزیز ما بتوانند حداقل‌ها را در شروع زندگی مشترک تامین کنند.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی