کد خبر : 27299

محصولات ایران خودرو | قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت جدید محصولات ایران خودرو را در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :

قیمت محصولات ایران خودرو

جدیدترین قیمت محصول ایران خودرو

قیمت جدید محصولات ایران خودرو را در این مطلب میخوانید چهارشنبه ۲۶ مهرماه شورای رقابت و ایران خودرو بالاخره پس از جلسات متعدد برای تعیین قیمت ۸ محصول جدید ایران خودرو به توافق رسیدند. البته ایران خودرو اقدام به تولید خودروهایی جدید نکرده است و تنها خودروهای سورن پلاس، تارا، رانا، پژو ۲۰۷ و دنا را به دلیل اضافه کردن چند آپشن‌ که هنوز جزییات آن اعلام نشده را در لیست محصولات جدید خود قرار داده است. اضافه کردن آپشن‌ به خودروها حدود ۸۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان قیمت خودروهای یاد شده را بالا برده است. قیمت نهایی پس از اعمال ۱۳.۵درصد هزینه‌های جانبی همچون همچون شماره‌گذاری، مالیات، عوارض مشخص خواهد شد. در این گزارش قیمت نهایی کارخانه ۸ محصول ایران خودرو  را محاسبه خواهیم کرد.

قیمت جدید کارخانه رانا

قیمت کارخانه رانا که به دلیل اضافه شدن آپشن حالا صفت محصول جدید ایران خودرو را یدک می‌کشد حوالی ۳۸۲ میلیون تومان اعلام شده است که پس از اعمال ۱۳.۵درصد هزینه‌های جانبی به حوالی ۴۳۴ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت جدید کارخانه رانا

قیمت جدید کارخانه پژو 207

بر اساس آخرین تصمیمات شورای رقابت در مورد قیمت خودرو، قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای دستی و اتوماتیک به ترتیب به ۴۳۲ و ۵۱۲ میلیون تومان رسیده است اگر هزینه‌های جانبی را نیز به قیمت پایه اضافه کنیم قیمت کارخانه این دو محصول به ترتیب به حوالی ۴۸۰ و ۵۸۲ میلیون تومان خواهد رسید.

قیمت جدید کارخانه دنا پلاس

قیمت کارخانه دنا پلاس با موتور EFP و گیربکس ۶ سرعته دستی به ۴۶۸ میلیون تومان رسیده است. البته این قیمت پایه است و حوالی ۱۳.۵درصد دیگر به عنوان هزینه‌های جانبی به این مبلغ اضافه می‌شود بنابراین هزینه خرید این مدل از کارخانه ایران خودرو تقریبا ۵۳۲ میلیون تومان می‌شود. همچنین قیمت کارخانه دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال (دنا جوانان) ۵۸۹ میلیون تصویب شده است و با هزینه جانبی قیمت کارخانه دنا جوانان ۱۴۰۲ به ۶۶۹ میلیون تومان خواهد رسید.

قیمت جدید کارخانه دنا پلاس

قیمت جدید کارخانه تارا

قیمت کارخانه تارا اتوماتیک V۴ LX ۵ به ۵۸۰ میلیون تومان رسیده است و با احتساب هزینه‌های جانبی قیمت نهایی این خودروی اتوماتیک حوالی ۶۵۸ میلیون تومان خواهد شد. قیمت کارخانه تارا دنده‌ ای V۱ پلاس با گیربکس ۶ سرعته دستی نیز حوالی ۴۹۳میلیون شده است و با ۱۳.۵درصد هزینه جانبی ۵۶۰ میلیون تومان قیمت تمام شده آن است.

قیمت جدید کارخانه تارا

قیمت جدید کارخانه سورن پلاس

قیمت جدید کارخانه سورن پلاس

بر اساس قیمت جدید محصولات ایران خودرو، قیمت کارخانه سورن پلاس با موتور XUP نیز ۳۸۹ میلیون تومان اعلام شده است و با احتساب ۱۳.۵درصد هزینه‌های جانبی قیمت این خودرو در کارخانه به حدود ۴۴۲ میلیون تومان می‌رسد

منبع اقتصاد آنلاین
ارسال نظر

تبلیغات متنی