کد خبر : 27289

بهاره رهنما | بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر، نویسنده و مجری ایرانی است. او متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک است. پدرش جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی است. او دو خواهر و برادر دوقلو به نام های رهام و بهانه دارد.

به گزارش ورنداز :

بهاره رهنما بازیگر، نویسنده و مجری ایرانی است. او متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک است. پدرش جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی است. او دو خواهر و برادر دوقلو به نام های رهام و بهانه دارد.

حدود دو سال پیش بهاره رهنما در فضای مجازی (اینستاگرام) اقدام به بیان مطالبی کذب و همچنین بیان الفاظ رکیک از قبیل (ایشان مزدور چه کسانی بوده- بی ادب-ایشان برای گرفتن مجوز دولا و راست شده و...) علیه سیروان خسروی انجام داد که بعد از شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما، حکم دادگاه به نفع سیروان‌خسروی تمام شد و بهاره رهنما به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیزی محکوم شد.

گفتنی است؛ رای صادره به استناد ماده ۴۴۳ قانون آیین دادرسی کیفری در این مرحله قطعی است

رهنما در سال ۱۳۷۰ در رشته حقوق قضایی در دانشگاه آزاد اسلامی قبول شد، اما به دلیل علاقه به بازیگری، تحصیل در رشته حقوق را رها کرد و وارد عرصه بازیگری شد.

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در فیلم «افعی» آغاز کرد. پس از آن، در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخت. از جمله فیلم‌های سینمایی او می‌توان به «نان و عشق و موتور ۱۰۱»، «گاو خونی»، «چارچنگولی»، «دختر ایرونی»، «آدم‌ها» و «ماجرای نیمروز» اشاره کرد.

رهنما همچنین در سریال‌های تلویزیونی متعددی بازی کرده است. از جمله سریال‌های تلویزیونی او می‌توان به «پشت کنکوری‌ها»، «داستان یک شهر»، «پرواز در حباب»، «مأمور بدر»، «خوش‌نشین‌ها»، «مرد هزار چهره»، «پایتخت»، «چک برگشتی»، «پژمان»، «گیسو» و «خوب، بد، زشت» اشاره کرد.

رهنما علاوه بر بازیگری، به نویسندگی نیز مشغول است. او دو کتاب به نام‌های «سلفی با مزاحم» و «آرایشگرها دیوانه هستند» نوشته است.

رهنما در سال ۱۳۷۳ با پیمان قاسم‌خانی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام پریا است. این زوج در سال ۱۳۹۶ از یکدیگر جدا شدند. او سپس در سال ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. این زوج در سال ۱۴۰۲ از یکدیگر جدا شدند.

 

منبع بیوگرافی پلاس
ارسال نظر

تبلیغات متنی