کد خبر : 27098

کارت سوخت | غیر فعال شدن کارت سوخت

جزییات سهمیه کارت سوخت را در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :

سهمیه کارت سوخت

کارت سوخت 

جزییات سهمیه کارت سوخت را در این مطلب میخوانید 

معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور در گفتگو با رادیو اقتصاد اعلام کرد که با همکاری و هماهنگی سازمان بیمه، شرکت ملی فرآورده های نفتی، پلیس راهور و دیگر دستگاه ها، کارگروه راهبری اجرای ماده 48 قانون بیمه شخص ثالث را در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور تشکیل دادند. در این مرحله ابتدایی، خودروهای نفت و گاز سوز مشمول قانون در 3 مرحله اطلاع رسانی و رصد قرار می‌گیرند.

او افزود که تاکنون 40 هزار خودرو نفت و گاز سوز فاقد بیمه شناسایی شده و در یکماه اول، پیغام "هشدار بیمه" به دارندگان این خودروها ارسال شده است. این همراه با پیامک‌های ارسالی توسط سازمان راهداری، حمل و نقل جاده‌ای، و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام می‌شود.وی اظهار کرد که در صورت عدم تمدید بیمه نامه خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث توسط دارندگان آنها در یکماه، خودروها به لیست خاکستری افزوده می‌شوند و در ماه دوم، پیغام "خطا بیمه" را دریافت خواهند کرد که به منزله غیرفعال شدن کارت سوخت شان است.

عزیزی تاکید کرد که هدف اصلی اجرای این قانون افزایش امنیت حوزه حمل و نقل است و توصیه کرد که رانندگان خودروهای وسایل سنگین دقت کنند و بیمه نامه‌های خود را به موقع تمدید کنند تا در صورت وقوع حادثه، از منافع بیمه در جبران خسارات بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    مسؤولان به فکر مردم باشند مررز شرق را باز گذاشته اعتیاد بی داد میکند آنرا جرم نمیشمارید آنوقت فرزندان بی پنا همان

تبلیغات متنی