کد خبر : 27035

تجاوز جنسی | تجاوز کارگردان

ماجرای تجاوز کارگردان مشهور به دختران را میخوانید

به گزارش ورنداز :

تجاوز کارگردان 

ماجرای تجاوز کارگردان مشهور به دختران را میخوانید 

تجاوز کارگردان جوان 

از دو دختر نوجوان و یک زن مورد تعقیب قرار گرفته است. این پرونده از شهریور ماه سال ۱۴۰۱ با شکایت یکی از دختران نوجوان به نام ملیکا آغاز شده و گفته می‌شود تعدادی دیگر از قربانیان نیز وجود دارند. بعد از شکایت دختر جوان معلوم شد به چند دختر دیگر نیز تعرض شده

در توضیح ماجرا، ملیکا که به همراه مادرش به پلیس آگاهی مراجعه کرده بود، اعلام کرد: "من به یک آموزشگاه خصوصی می‌رفتم و یکی از مربیان، خانمی ۴۰ ساله، یک روز در مورد آرامش روح و پاک کردن ذهن و روح از شیاطین صحبت می‌کرد. سپس ادعا کرد که یک کارگردان معروف را می‌شناسد که می‌تواند روح انسان‌ها را از شیاطین پاک کند. من تحت تأثیر حرف‌های او قرار گرفتم و به او اعتماد کردم و خواستم معرفی‌ام کند."

این پرونده نشان‌دهنده جدیت و حساسیت موضوعاتی است که نیاز به توجه و رسیدگی دقیقدو روز بعد، آقای کارگردان با من تماس گرفت و گفت که با دشواری توانسته است وقت ملاقاتی را برایم بگیرد و خواهیم رفت به خانه ویلایی او در شمال تهران. من با هیجان و شوق روز قرار را منتظر شدم و به خانه ای که در آن زندگی می‌کرد ویلایی آقای کارگردان 45 ساله رفتم. خانم مربی هم حضور داشت. اما از لحظه اول، کارگردان با من حرف‌های عجیبی زد. او ادعا کرد که ارتباطات ماورایی دارد و ادعا کرد که شیاطین مرا احاطه کرده‌اند، اما اظهار کرد که نگران نباشم چون هنوز نوجوان هستم و روح من پاک است. او گفت که به زودی از دست شیاطین رها می‌شوم و به تمام خواسته‌هایم می‌رسم.

بعد از این حرف‌ها، خانم مربی ما را به خلوتی فرستاد. آقای کارگردان به من گفت که برای شروع کار باید لباس‌هایم را دربیاورم و من که در جو محیط قرار گرفته بودم، حرفش را گوش کردم. اما او من را آزار داد و سپس ادعا کرد که برای به سرانجام رساندن هدفم نباید این موضوع را با کسی به اشتراک بگذارم.

وقتی شب به خانه برگشتم، احساس ناراحتی وبدبختی می‌کردم. موضوع را به مادرم گفتم و اکنون از آقای کارگردان و مربی‌ام شکایت کرده‌ام.

پس از ثبت شکایت من، دومین شکایت مشابه از آقای کارگردان به پلیس اعلام شد. میترا 16 ساله نیز به همراه پدرش به پلیس آگاهی رفته و ماجرا را توضیح داد. او گفت: یک ماه قبل، از طریق مربی‌ام با آقای کارگردان و تهیه‌کننده‌ای آشنا شدم.

خانم مربی می‌گفت که تهیه‌کننده میانسال می‌تواند روحم را از ناپاکی‌ها خلاص کند و پس از آن می‌توانم به خواسته‌هایم برسم. با او قرار گذاشتم و به خانه مرد میانسال رفتم. اما او مرا آزار داد. من از ترسم نزدیک به یک ماه سکوت کردم تا اینکه فهمیدم دوستم نیز با همین ترفند به دام افتاده و مورد آزار قرار گرفته است. به همین دلیل ماجرا را به خانواده‌ام گفتم. اما دوستم از ترس آبرویش سکوت کرده و موضوع را به خانواده‌اش نگفته است.

مأموران با انجام تحقیقات، آقای کارگردان و مربیرا دستگیر کردند و پرونده به دادگاه کیفری فرستاده شد. در دادگاه، شاکیان تقاضای عدالت خود را اعلام کردند و دو متهم با انکار اتهام‌ها مواجه شدند. تحقیقات بیشتر در دادگاه صورت خواهد گرفت و امیدوارم که عدالت در این پرونده اجرا شود و متهمان به مجازات مناسب محکوم شوند. همچنین، توجه به آموزش‌های ایمنی در مقابل تجاوز و آزار به دختران و پسران جوان بسیار مهم است تا آنها از این خطرات محافظت کنند

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی