کد خبر : 25986

تجاوز | تجاوز جنسی

این متجاوز در زندان هم بیخیال نشد!

به گزارش ورنداز :

ماجرای تجاوز جنسی یک مرد به زنان تهرانی 

برای اطلاع از ماجرای تجاوز جنسی یک مرد به زنان تهرانی در ادامه این خبر باما همراه باشید.

جزییات پرونده متجاوزی که به هشت زن در پارک تجاوز جنسی کرده است را میخوانید سال گذشته بود که در اوایل مهر ماه سال 1401 زنی هراسان و مضطرب با مراجعه به اداره شانزدهم پلیس تهران از مردی به اتهام تجاوز شکایت کرد.این خانوم در صحبت های اولیه خود گفت که ساکن شمال تهران است و این اتفاق در یکی از پارک های آن منطقه افتاده

در ادامه او گفت : برای ورزش به پارکی در شمال تهران رفته بودم که مردی به من نزدیک شد و ساعت پرسید.خواستم جوابش را بدهم که مرا به داخل اتاقک پارک پرت کرد و در آنجا آزارم داد و بعد از سرقت اموال باارزشم از محل گریخت.با اولین شکایت از این مرد ، تحقیقات پلیس در مهر ماه شروع شد.

کارآگاهان همراه زن جوان به پارک مورد نظر رفتند که شاکی با مشاهده یکی از نگهبانان پارک او را شناسایی کرد. مرد ۳۴ساله به نام شیرمحمد دستگیر شد او در بازپرسی و صحبت با گزارش یه خبرگزاری بسیار خونسرد و مطمئن پاسخ میداد که موجب خشم شاکی و همسر او شد.

 

شیرمحمد 34 ساله که تبعه افغانستان است به سوالِ آیا از جرم خود خبر دارید اینگونه جواب داد : تهمت زده اند، همه این حرف ها دروغ است ، به من تهمت تعرض و اذیت و آزار زده اند اما قبول ندارم. او همچنین با تاکید می گوید کاری نکرده است و تنها یک نگهبان ساده پارک است.

در طول تحقیقات فردی دیگر وارد اداره پلیس می شود و در حضور شاکیِ اول ادعا می کند این فرد به او هم تعرض کرده است و با داستانی مشابه اتفاق را برای پلیس تعریف میکند که متجاوز باز هم با خونسردی تکذیب میکند که موجب خشم و درگیری کوتاه میان یکی از همسران خانوم ها و فرد متجاوز می شود.

در ادامه تحقیقات پلیس ، در آبان ماه هم فرد دیگری به اداره پلیس مراجعه میکند و ادعا میکند توسط این مرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته ، بعد از گذشت تنها یک ماه و تحقیقات پلیس مشخص شد این فرد به 8 خانوم ایرانی در پارک مهرگان واقع در شمال تهران تعرض و تجاوز کرده استاین فرد هم اکنون در یکی از زندان های اطراف تهران به علت احتمال افزایش قربانیان زندانی است و به همین دلیل قاضی پرونده دستور انتشار عکس متهم را صادر کرد. این فرد در این مدت کوتاه در زندان مورد تعرض توسط زندانی های دیگر قرار گرفته است که به همین علت به سلولی خاص انتقال یافته.

همچنین اولین شاکی این پرونده که مورد تجاوز واقع شد گفت:ابتدا به خاطر حفظ آبرو بحث تجاوز را مخفی کردیم.بسیاری نیز متعقد هستند که افراد بیشتری مورد تعرض واقع شده اند و به علت ترس هنوز هم به اداره پلیس مراجعه نکردند.

عکس این فرد را جهت شناسایی توسط قربانیان احتمالی بازنشر دهید.

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی