کد خبر : 26848

انفجار | انفجار در جنوب تهران

جزییات مرگ دلخراش 3 مرد خارجی در انفجار خیابان وحدت اسلامی را میخوانید

به گزارش ورنداز :

انفجار در خیابان وحدت اسلامی

جزییات مرگ دلخراش 3 مرد خارجی در انفجار خیابان وحدت اسلامی را میخوانید ساعت 7:50 دقیقه روز گذشته اول مهرماه ماجرای  انفجار هولناک  یک ساختمان 2 طبقه در خیابان وحدت اسلامی واقع در بازار طرخانی به سازمان آتش نشانی مخابره شد که در سریع ترین زمان ممکن تیمی از آتش نشانان در محل حضور یافتند و موفق به مهار آتش سوزی شده و پس از ایمن سازی محل ، تیمی ازماموران پلیس وارد عمل شدند.در این حادثه که تعداد 9 نفر اهل کشور افغانستان زندگی می کردند همگی مصدوم شده که وضعیت 3 تن از آنها وخیم گزارش شد و با توجه به اینکه احتمال عمدی بودن این حادثه بود بازپرس  محمد مهدی براعه  از شعبه 3  دادسرای امور جنایی  تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت در ساختمان 2 طبقه حاضر شده و تحقیقات اولیه را شروع کردند.

پس از بررسی های اولیه  و اظهارات شهود مشخص شد این آتش‌سوزی عمدی بوده و مرد آتش‌افروز که خود نیز  دچار سوختگی قرار گرفته شده بود در محل حادثه قرار داشت.

تحقیقات نشان از آن داشت که مرد جوان برای انتقام از صاحبخانه و پس گرفتن پولش دست به این اقدام هولناک زده و به دلیل اینکه خودش دچار سوختگی شده بود، نتوانست از محل حادثه متواری شود و به دست ماموران پلیس دستگیر شد.

متهم در اعترافات ابتدایی به بازپرس براعه گفت: چندی قبل برای کار به ایران آمدم و چند روزی را در این خانه زندگی کردم  اما صاحبخانه بدون اینکه پولم را بدهد من را از خانه بیرون کرد، به همین خاطر صبح خیلی زود از دیوار وارد خانه شدم وقتی بنزین را داخل حیاط دیدم آن را برداشتم و در حالیکه همه خواب بودند بنزین را داخل خانه ریختم و آنجا را به آتش کشیدم.

درحالی که 9 مصدوم این آتش افروزی انتقام جویانه به بیمارستان منتقل شده بودند وضعیت 4 نفر از آنها وخیم گزارش شده بود و متهم با توجه به اعترافاتش به اتهام شروع به  قتل  در بازداشت پلیس قرار داشت تا اینکه بامداد جمعمه 2 مهرماه تلاش پزشکان برای نجات 3 نفر از مصدومان به نتیجه نرسید و 3 مرد جوان روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفتند و پرونده آتش افروزی رنگ خون گرفت.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس براعه در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و به زودی برای بررسی سلامت روحی و روانی در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار خواهد گرفت.

حجم ویدیو: 4.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27
ارسال نظر

تبلیغات متنی