کد خبر : 26526

قیمت روغن | قیمت روغن در بازار

قیمت روغن در بازار اعلام شد در ادامه جزییات بیشتری میخوانید

به گزارش ورنداز :

قیمت روغن در بازار 

قیمت روغن در بازار اعلام شد در ادامه جزییات بیشتری میخوانید 

قیمت جدید روغن مایع

قیمت جدید روغن مایع اعلام شد. در ادامه از قیمت جدید روغن مایع مطلع شوید.در بازار روغن آفتابگردان طبیعت - ۱ لیتر مبلغ ۵۷,۵۰۰ تومان است این درحالی است که قیمت روغن آفتابگردان اویلا ۱۸۰۰ گرم مبلغ ۱۲۳,۶۰۰ تومان تعیین شده است.

  نام محصول وزن قیمت / تومان

 
روغن مایع آفتابگردان ویتامینه اویلا  ۹۰۰ میلی لیتر ۵۹,۴۰۰
روغن آفتابگردان طبیعت   ۱.۵ لیتر ۸۰,۸۹۰
روغن آفتابگردان طبیعت  ۹۰۰ میلی لیتر ۵۱,۶۷۰
روغن آفتابگردان طبیعت  ۲ لیتر ۱۰۷,۹۴۰
روغن آفتابگردان ویسپو  ۷۵۰ میلی لیتر ۴۲,۴۰۰
روغن آفتابگردان اویلا   ۱۸۰۰ گرم ۱۲۳,۶۰۰
روغن آفتابگردان طبیعت   ۱ لیتر ۵۷,۵۰۰

مصرف روغن مایع در آشپزی

در دنیای امروز روغن جزء جدایی ناپذیر آشپزی است و سرآشپزها از انواع روغن های مایع و جامد که از گیاهان مختلف تهیه می شوند برای پختن غذای خود استفاده می کنند. در عین حال از روغن های مختلف برای مصارف مختلف استفاده می کنند. به عنوان مثال برای سرخ کردن غذاها از روغن های مخصوص سرخ کردنی که از کلزا تهیه می شود و برای پخت و پز از روغن آفتابگردان استفاده می شود. کاربردهای دیگر هر کدام روغن مناسب خود را دارند.

صرف نظر از نوع مایع یا جامد روغن نباتی و فرآیند صنعتی تولید آن، باید گفت که بیشتر روغن های خوراکی که معمولاً به روغن نباتی یا روغن نباتی معروف هستند، از گیاهان تولید می شوند. یعنی این روغن ها از دانه های روغنی گیاهان به دست می آیند. سوال این است که چه گیاهانی منبع تولید روغن نباتی هستند و چه گیاهانی روغن های گیاهی مایع تولید می کنند که در حال حاضر در بازار موجود است؟ پاسخ این سوال را پس از مطالعه کل مقاله خواهید گرفت.

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی