کد خبر : 26388

فال تاروت | فال تاروت ۱۰ شهریور

فال تاروت جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ را در ورانداز میبینید

به گزارش ورنداز :

فال تاروت جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ را در ورانداز میبینید

فال تاروت

در ادامه برای اطلاع از فال تاروت فردا ۱۰ شهریور با ما همراه باشید.

 فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت خورشید

کارت خورشید :  امروز بهتر است هر اتفاقی که طی هفته گذشته پیش آمده بود را فراموش کنید و از انرژی مثبتی که اطرافتان را فرا گرفته است استفاده کنید. همچنین روز خیلی خوبی برای انجام فعالیت های گروهی و به ویژه همکاری با انجمن های خیریه می تواند باشد، البته هر لحظه که احساس کنید استقلالتان دارد به خطر می افتد خودتان را کنار خواهد کشید. شما مجبور نیستید همه کارهایتان را با دیگران هماهنگ کنید؛ همان کاری که خودتان دلتان می خواهد و می دانید که درست است انجام دهید.

 فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر :  اهداف و برنامه های بلند مدتی که برای آینده خود داشته اید این اواخر باعث نگرانی شما شده اند، اما در حال حاضر دارید به موفقیت های خودتان فکر می کنید و می بینید که زحمت هایتان دارند نتیجه می دهند. اگر خوب به آنچه باعث موفقیت شما شده است فکر کنید خواهید دید که حمایت های دائمی و صمیمانه خانواده تان نقش بزرگی در رسیدن شما به اهدافتان داشته است. تشکر و قدردانی خود را با کمک کردن به آنها در رسیدن به اهدافشان نشان دهید.

 فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت ابله

کارت ابله :  امروز انرژی زیادی در رابطه با فعالیت های اجتماعی در خود احساس می کنید و دلتان می خواهد در اجتماع اطرافتان نقشی داشته باشید و همین باعث می شود برای انجام کارهای داوطلبانه و فعالیت های مربوط به خیریه پا پیش بگذارید.  امروز ناگهان متوجه خواهید شد که قادر هستید با داشتن نگاهی گسترده تر و رها کردن نگرانی از این که دیگران چه فکری در مورد شما می کنند، تمامی چالش هایی که پیش رو دارید را حل کنید. یادتان باشد که فقط احمق ها از تعریف و تمجید دیگران خرسند و از انتقادهای آنها دلسرد می شوند.

 

 فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت ارابه

کارت ارابه :  امروز رسیدگی کردن به نیازهای شخصی خودتان از اولویت و اهمیت بسیاری برخوردار است، اگر این کار را انجام دهید خواهید توانست به دیگران هم کمک کنید. خوشبختانه رابطه ای که با استرس و فشار روانی زیادی همراه بوده است دارد رو به بهتر شدن و آرامش پیش می رود و این فرصت را فراهم می سازد که آن چه در گذشته پیش آمده بود را جبران کنید. امروز خودتان را با سرعت زندگی هماهنگ کنید تا حتی خودتان هم از این همه پیشرفتی که بدون تلاش زیادی در مسیرتان می کنید متعجب شوید.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت عدالت

کارت عدالت :  شما همیشه ترجیح می دهید رهبری گروهتان را به عهده داشته باشید تا این که بخواهید دنباله روی کسی باشید، اما همراه داشتن عزیزانتان و کسانی که دوست دارید برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است و حاضر نیستید بودن آنها را با هیچ چیز دیگری عوض کنید. سعی کنید در رفتارتان با هم گروهی های خود، خواه اعضای خانواده باشند، یا گروه دوستان یا همکاران رفتاری برابر و عادلانه جایگاه خود را در گروهتان تثبیت کنید.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت قدرت

کارت قدرت :  جبران رفتارهای قبلیتان کاری واقعا تحسین برانگیز خواهد بود و کمک قابل توجهی به داشتن روزهایی بی دغدغه و همراه با آرامش به شما خواهد کرد. با تداوم بدن سازی و ورزش می توانید نتایج زحماتی که در این زمینه می کشید را به زودی ببینید. این حجم از فعالیت جسمانی به آرامش ذهن و فکر شما نیز کمک خواهد کرد و حالتان را خیلی بهتر می کند. فال تاروت اجازه ندهید شرایطی که به وجود آمده و شما را تحت فشار قرار داده است شما را به انجام کاری که دیگران به شما دیکته می کنند و خودتان نمی خواهید وادار کند.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز :  امروز طناب هایی که شما را به تعهدات خانوادگیتان بسته بودند را پاره کرده و خودتان را آزاد کرده اید تا با افرادی که دلتان می خواهد به سوی انجام کارهایی که دوست دارید پیش بروید و تمایل شدیدی به وقت گذراندن با افرادی که شما را به فراتر رفتن از حد و مرزهای همیشگیتان تشویق می کنند احساس می کنید. شرکت در فعالیت هایی که به شما اجازه می دهند خودتان را بیان کنید حالتان را خیلی بهتر خواهد کرد

 فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ستاره

کارت ستاره :  امروز سعی کنید برنامه روزانه تان را کمی سبک تر کنید و از فشاری که هر روز به خودتان وارد می کنید بکاهید. زمانی را برای این که در کنار خانواده تان باید کنار بگذارید و از بودن در کنار عزیزانتان و محبتی که از آنها دریافت می کنید لذت ببرید. امروز از آن روزهایی است که ثروت و دارایی به شما خیلی نزدیک تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. هر آنچه بخواهید را خواهید یافت، اما این که قدم های لازم را به سوی آن بردارید یا خیر به خودتان بستگی دارد. 

 فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت ملکه

کارت ملکه :  امروز شما به طرز عجیبی از داشتن خانواده تان و خواهران و برادرانی که در کنارتان هستید خوشحال و شکرگزار هستید. همین امروز یک مهمانی یا دور همی ترتیب داده و همه این عزیزان خود را دور هم جمع کنید. در هیچ گروهی بهتر از گروه اعضای خانواده تان نمی توانید افرادی را پیدا کنید که در باورها و رفتارهایشان به شما شبیه هستند و به شما اجازه می دهند بی آن که نگران چیزی باشید مثل خود واقعیتان رفتار کنید. 

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت چرخ سرنوشت

کارت چرخ سرنوشت :  اگر بخواهیم احساس امروز شما را در قالب تجربه ای ملموس خلاصه کنیم، حالتان مثل کسی است که روی زمین پولی هرچند اندک پیدا کرده است؛ احساس این که درست وقتی که فکرش را هم نمی کنید یک نفر حواسش به شما هست و می خواهد خوشحالتان کند. سعی کنید این احساس خوشایند را در نزدیکان و اطرافیان خود ایجاد کنید و این حال خوب خود را به دیگران هم هدیه کنید. 

 فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت برج

کارت برج :  بیقراری و آشفتگی دیروزتان دارد از بین می رود و همه چیز خیلی خوب و روبراه به نظر می رسد. امروز شما می خواهید دور و برتان شلوغ باشد، پس با دوستان و عزیزانتان همراه شوید و در خانه تنها نمانید. ارتباط داشتن با دیگران در حال حاضر بیش از هر چیز دیگری حالتان را خوب خواهد کرد. از ثبات و آرامش امروز خودتان لذت ببرید، اما مواظب باشید خودتان را درگیر بحث با کسی نکنید، زیرا دیگران به اندازه شما آرام نیستند و ممکن است با ایجاد تنش و نا آرامی حال خوبتان را بهم بریزند.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت اعتدال

کارت اعتدال :  شما به این نیاز دارید که کمی با خودتان خلوت کرده و باتری هایتان را شارژ کنید، اما نمی توانید نیازهای خانواده و دوستانتان را نادیده گرفته و در زمانی که محتاج شما هستند در کنارشان نباشید. سعی کنید تعادلی ین این دو وجود آورده و تا جای ممکن آرامش و سکوت محیط اطرافتان را حفظ کنید و تا وقتی که کسی به شما نیاز ندارد سرتان به کار خودتان باشد؛ یادتان باشد که قرار نیست همه مشکلات دیگران را شما حل کنید.

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی