کد خبر : 26377

فال حافظ | فال حافظ ۱۰ شهریور

فال حافظ جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲

فال حافظ جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید 

 

فال حافظ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

 

جواب فال شما: غزل شماره 413 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

حاجتی در دل داری که در آرزوی دست یافتن به آن هستی، اما این حاجت چون آرزویی برای تو دست نیافتنی می نماید. دل خود را از زنگارها پاک کن و خود را به دست خدا بسپار و تنها از او کمک بخواه که فقط در این صورت است که به آرزوی خود خواهی رسید. سعی کن با انجام کارهای خیر و ثواب، نامه اعمال خود را از گناهان پاک کنی.
فال حافظ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 480 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گره تمام مشکلات تو به دست توانای او باز می شود، اما وجود بعضی از افراد مغرض در این میانه مانع از ایجاد ارتباط بین تو و او می شود. سوءتفاهمات را با کمال جسارت و صداقت برطرف کن تا او تو را به مراد دل برساند. فقط فراموش نکن که باید صادق باشی.
فال حافظ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد
 

جواب فال شما: غزل شماره 167 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ستاره بخت و اقبال شما چون ماه منور و بلندمرتبه خواهد شد. موقعیت والای اجتماعی نصیب شما خواهد شد، اما به خاطر داشته باش که در انتخاب مسیر خود دچار اشتباه نشوی و با عقل و درایت خود و همفکری و مشورت معتمدان، راه صحیح را انتخاب کنی تا دچار پشیمانی نشوی. اکنون که خدا یاریت می کند از این فرصت استفاده کن.
فال حافظ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین تیر
 

جواب فال شما: غزل شماره 207 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قبل از این روزگار بسیار خوشی داشتی و یاری همدل و همزبان که از بد روزگار او را از دست دادی و تلاشهای دوباره ات بی نتیجه ماند. بدان که تمام خوشیها ناپایدار است. اکنون دیگر غفلت جایز نیست. به فردا بیاندیش و دوباره از نو شروع کن که فردا روز دیگری است.

فال حافظ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

 

جواب فال شما: غزل شماره 460 از دیوان حافظتعبیر فال حافظ شما:

گاهی اوقات در زندگی حوادث و اتفاقاتی روی می دهد که در زندگی انسان تحولاتی ایجاد می نماید. اکنون که به طور کاملا تصادفی تو با این اتفاق خجسته در زندگیت روبرو شده ای، آن را به فال نیک بگیر و فرصت را غنیمت شمر و نیت خود را عملی گردان که صلاح تو در این است.
فال حافظ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور
 

جواب فال شما: غزل شماره 482 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی به شدت محتاط و محافظه کار هستی. خداوند بهترین فرصتها را در اختیار تو قرار داده است و از آنجا که تو در بند تردید اسیری، از آن استفاده نمی کنی و از ترس خطر دست به هیچ کار تازه ای نمی زنی. اینگونه زندگی تنها اتلاف وقت است. زندگی تو نیازمند تحولی است، هرچه سریعتر اقدام کن.
فال حافظ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مهر
 

جواب فال شما: غزل شماره 185 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قصد انجام کار جدیدی را داری که اصلا به صلاح تو نیست و بهتر است این نیت را ترک کنی زیرا انجام هر کاری با زور ممکن نیست. به جای این تلاش بیهوده از آنچه داری نهایت استفاده را ببر و به دنبال همدل و همزبانی برای خود باش تا تو را به زندگی آرام و سعادتمندی برساند. فرصت را از دست مده که بهترین کار برای تو همین است.

فال حافظ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

 

جواب فال شما: غزل شماره 438 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خطایی مرتکب شده ای و از جانب او امید بخشایش داری. نگران نباش. او تو را خواهد بخشید، اما مشکل تو را بخشش او حل نخواهد کرد. تو در دام عشقی اسیر شده ای و می بینی که از هیچ کس کاری ساخته نیست. تنها چاره ی تو توکل به خدایی است که همیشه و در همه حال بندگانش را یاری می کند، پس به او و معصومینش توسل بجو.
فال حافظ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آذر
 

جواب فال شما: غزل شماره 98 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر تا این حد به او (به این کار) علاقه مندی پس باید در مقابلش فداکاری بسیار کنی و از «من» بگذری. تو او را بهترین می دانی و به او علاقه و اعتقاد داری پس اگر چنین است باید درمورد تصمیم گیری های او راجع به آینده و زندگی انعطاف بیشتری از خود نشان دهی و بدان او صلاح تو را بسیار خوب می داند.فال حافظ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین دی
 

جواب فال شما: غزل شماره 437 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در زندگی گذشته خود موقعیت های فراوانی داشته ای و امکاناتی که هرگز از آنها استفاده مطلوب نکرده ای و عمر خود را بیهوده هدر داده ای. اکنون که خداوند به تو عنایتی فرموده و فرصتی دیگر در اختیارت قرار داده است، غفلت مکن که وقت آن رسیده که به مراد دل خود برسی و از درد و غصه رهایی یابی.فال حافظ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن
 

جواب فال شما: غزل شماره 481 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی که در سر داری به صلاح تو نیست. از آنجا که روزی مقدر است تلاش بیش از اندازه تو برای کسب مال جز غم و غصه حاصلی نخواهد داشت. ادعای بیهوده نکن و تا اسباب بزرگی در تو مهیا نشد، لاف بزرگی نزن. اگر انسانی قانع باشی از همین نعمت هایی که خدا در اختیارت قرار داده بیشترین لذت را خواهی برد و زیباترین زندگی را خواهی ساخت.فال حافظ ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند
 

جواب فال شما: غزل شماره 396 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست در انتظار وقت مناسب بوده ای، اکنون آنچه منتظرش بودی از راه رسیده است، تعلل نکن، وقت را از دست مده. اگر می خواهی به مقاصد خود در زندگی برسی و زندگی همراه با آرامش و نشاط داشته باشی، اکنون باید رنج تلاش و زحمت را به خود هموار سازی، ولی هرگز پای خود را از راه صواب بیرون نگذار و عزم خود را در انجام امور خیر جزم کن.
ارسال نظر

تبلیغات متنی