کد خبر : 26041

فال حافظ | فال حافظ ۲۴ مرداد

فال حافظ سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

فال حافظ سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید

 

 فال حافظ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 232 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

با امید فرج و گشایش قصد آغاز کار جدیدی را داری. این کار برای تو نفع بسیاری به دنبال خواهد داشت. به شرط آن که در این راه به جای یاری گرفتن از انسانها و امید بستن به آنها به خدا امیدوار باشی، هوا و هوسها را از خلوت دل بیرون بریزی و دلت را لایق انوار الهی گردانی.

 

فال حافظ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 260 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خودت خوب می دانی که او هرچه می کند در شان و مقامش است و زیبنده شخصیتش. پس اعتراض تو بی مورد است. تو گر طاووس می خواهی باید جور هندوستان کشی. هوشیار باش که این روزها او قصد امتحان و محک زدن تو را دارد و تو باید از این امتحان سربلند و پیروز بیرون آیی.

 

فال حافظ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 288 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همه امکانات برای تو فراهم است تا بتوانی از زندگی خود لذت ببری. زندگی بسیار زیبا و خوشی به تو روی خواهد آورد به شرط آن که به مدد عقل بهترین راهها را برای زندگی انتخاب کنی. فرصتها را غنیمت شمری که لحظه ای غفلت باعث پشیمانی و شکست است.

 

فال حافظ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 310 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی

تعبیر فال حافظ شما:

شانس و اقبال به شما روی کرده، به زودی اخباری به دستتان می رسد که مدتهاست منتظر شنیدن آن هستید. شما بر دشمنان و رقبای خود فائق خواهید آمد و به آرزوی دیرینه خود دست پیدا خواهید کرد. محبت بین شما و او را پایانی نیست و تا همیشه در خانه ای مملو از مهر و صفا زندگی خواهید کرد.

 

فال حافظ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 241 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

با خواست و یاری خدا زندگی خوب و مرفه ای در اختیار داری و موفقیتهایت روزافزون است. به شکرانه این نعمات الهی از یاد دوستان و آشنایان غافل مشو و تا آنجا که می توانی در خدمت به خلق خدا کوشا باش تا خداوند به پاداش این خوی نیک، نعمتت را افزون نماید

 

فال حافظ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 60 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی انتظار به سر خواهد آمد. قاصد خوش خبری نزد تو می آید و آنچه را که مدتهاست آرزویش را داری به تو نوید خواهد داد. بخت با تو یار خواهد شد و به موفقیتهای بزرگی خواهی رسید. از چشم حسودان و مکر دشمنان به خداوند پناه ببر که زندگی بر وفق مرادت خواهد شد.

فال حافظ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 471 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

منتظر کوچکترین نشانه و یا عکس العملی از او هستی. این نشانه را خواهی یافت اما زمان می برد. تو که از زندگی خسته و از اطرافیانت دلگیری چرا وقت را غنیمت نمی شماری و خود پا پیش نمی گذاری؟ بیش از این تأمل جایز نیست. با توکل و توسل به خدا پا پیش بگذار تا به آنچه لیاقتش را داری برسی

 

فال حافظ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 289 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عاشق و دلباخته مه رویی بی مهر و وفا هستی که حتی خودت هم می دانی بهتر است دل به او نسپاری. اما عنان و اختیار دل از دست تو خارج گردیده و به دنبال اوست. کسان دیگری هم در بند او گرفتارند و اگر تو نیز طالب او هستی باید از جان و دل در این راه مایه بگذاری.

 

فال حافظ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 453 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی که در وجودش بذر عشق و محبت وجود ندارد، درواقع از زندگی هیچ بهره ای نبرده است و غرور بی جا مانع از ورود عشق به زندگی انسان است. و تو اگر در این راه قدم گذاشته ای، باید هوای نام و ننگ را از سر خود بیرون کنی و فقط به مقصود خود بیندیشی و در راه رسیدن به مقصود هر مانعی را از مقابل خود برداری.

 

فال حافظ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 427 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی عاشق و دلباخته و صادق هستی، اما شنیده ای که رقیبی داری که در آستانه ی پیروزی است و این فکر تو را به شدت عذاب می دهد. برای یافتن راه چاره از هر دری وارد شده ای، ولی سودی نکرده است. بی تابی نکن، صبور باش و به پیمان خود وفادار بمان. به امید خدا همه کارها مطابق میل تو سامان خواهد گرفت.

 

فال حافظ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 182 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فرصت های بسیاری را در زندگی از دست داده ای. به امید رسیدن به کمال مطلق، اهداف کوچکتر را از دست داده ای ولی تو باید از کوچکترین فرصت زندگی برای لذت بردن از عمر خود استفاده کنی. در مورد هرکس هم محاسن او را ببین و هم معایبش را و به جز خدا به کس دیگری چشم امید نداشته باش.

 

فال حافظ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 103 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گذشته ای بسیار خوب و شاد داشته ای واکنون با خاطرات گذشته زندگی می کنی که این هیچ کار خوبی نیست. باید بدانی که زندگی رو به آینده جریان دارد. گذشته هرچه بود گذشت و دریغ آن را خوردن کاری عبث است. اکنون وقت آن رسیده که به فردای خود بنگری و زندگیت را دوباره بسازی. رازی که در دل نهفته داری نزد خود نگه دار که محرم راز بسیار کم پیدا می شود.
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی