کد خبر : 26187

فال حافظ | فال حافظ ۳۱ مرداد

فال حافظ سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

فال حافظ سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید 

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 256 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی هستی حساس که همه چیز را خیلی سخت می گیری و زندگی را به کام خود و نزدیکان زهر می کنی. مگر زندگی چند سال ادامه خواهد یافت که تمام عمر را صرف مسائل جزئی می کنی؟ همه چیز که نباید کاملا مطابق میل تو باشد. کمی هم تو با زندگی سازش کن و قانع باش که بسیارند کسانی که حسرت زندگی تو را دارند ولی تو قدر آن را نمی دانی.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 101 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خود را به شدت درگیر مسائل دنیوی کرده ای. فکر می کنی قادری تمام مشکلات زندگی را به تنهایی حل کنی؟ این فکری است باطل. دنیا به هیچ کس وفا نکرده پس از دنیا و روزگار شکایت مکن. در موقعیت فعلی خودت خوشبختی را جستجو کن. کثرت مال و منال خوشبختی نیست. به خود بیا و به سعادت واقعی برس. اگر در سر راهت به سفری که قصد آن را داری مشکلاتی پیش آمده علت این است که در حال حاضر سفر برای تو صلاح نیست.

 

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 391 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عمری را به کسب مال و ثروت صرف کرده ای بی آنکه هیچ بهره ای از روزهای خوش زندگی بگیری ولی بدان که زندگی برای آنکه از اندوخته هایت لذت ببری به تو فرصتی نخواهد داد. پیش از آنکه دیر شود از آنچه با رنج و زحمت بدست آورده ای کام دل بگیر که هیچ چیز ابدی و ماندنی نخواهد بود.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 229 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

آدم بدشانس و بدبیاری هستی. در معاملات و کارهایت همیشه با ضرر مواجه می شوی و در کارها، فرصت مناسب در اختیارت قرار نمی گیرد. چاره کار تو در دو کلمه نهفته است: صبر و تلاش. دست از ناامیدی و یاس بردار و با توکل به خدا و صبر و تلاش ادامه بده و مطمئن باش که موفق خواهی شد.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 159 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی خوشبین هستی و خیلی راحت گول ظاهر دیگران را می خوری و این هیچ خوب نیست. تو باید اطرافیانت را با محک تجربه آزمایش کنی و نیک و بد را از هم جدا نمایی. سعی کن کمتر غصه مال دنیا و کم و زیاد آن را بخوری زیرا ارزش عمر و زندگی بیشتر از اینهاست. برای دستیابی به آرزوها و اهداف بزرگت باید از جان و دل مایه بگذاری. پس قبل از آنکه دیر شود اقدام کن.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 239 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بهار زندگی تو در راه است آماده باش تا از این فرصت نهایت استفاده را ببری و بدان که اگر می خواهی به مقصود خود برسی جز با رنج و زحمت مهیا نخواهد شد. از خدا طلب یاری نما و قبل از آنکه این فرصت از دست برود از آن بهره ای سودمند بگیر.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 375 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همیشه میل به ایجاد تحولات مثبت در وجود تو بوده و هست و وقتی تصمیم به انجام کاری می گیری بی پروا و بی هراس به سوی مقصد می تازی. اما باید بدانی انجام هر کاری نیاز به مقدمات خاص دارد و گاهی مهیا نمودن این مقدمات از توان تو خارج است و تو فقط خود را عذاب می دهی. پس پای خود را از حد گلیم خود فراتر مگذار، کمی هم به زندگی خود فکر کن و از آن لذت ببر.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 465 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر با دیده باز و حقیقت بین به اطراف خود بنگری خواهی دید که همدرد تو بسیارند. با دیدن آنها درس صبر و تحمل بیاموز و بدان که بی رنج هیچ گنجی میسر نمی شود. اگر طالب گل هستی بلای خار را باید تحمل کنی، ولی هرگز ناامید نشو زیرا همیشه امید گشایشی وجود دارد که تو از آن بی خبری، پس ناامیدی تو بیهوده است.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 198 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی به مراد دل خود خواهی رسید و آنچه که آرزویش را داری به دست خواهی آورد. البته در مقابل باید بهای سنگینی را پرداخت کنی، اما بدان که در این معامله ضرر نخواهی کرد. دلهای دیگران را شاد کن تا خدا نیز در پاداش تو دلت را شاد و خرسند نماید.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 283 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر می خواهی از گرفتاریهایی که به آن دچار شده ای خلاصی یابی، باید در زندگی میانه رو باشی. از گناه و ریاکاری بپرهیز و دلت را صاف کن. راز دل خود را تنها با خدا در میان بگذار و از او یاری بخواه. در اموری که به تو مربوط نمی شود دخالت بیجا نکن و غصه کارهای دیگران را مخور، زیرا هرکس صلاح خود را بهتر می داند.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 225 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی دست تقدیر فرصتی در اختیار تو می گذارد که اگر از آن غافل نشوی خواهی توانست یک شبه ره صد ساله را طی کنی، اما به خاطر داشته باش که چون به مقصود رسیدی، فریب دنیا را نخوری که گمراه خواهی شد و آنچه نصیبت گردیده از دست خواهی داد. پس خود را هرچه سریعتر مهیای استفاده از این فرصت خدادادی کن.

فال حافظ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 214 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست که امکانات مناسب را در دست داری ولی از آن به نحو مطلوب استفاده نکرده ای. اکنون که چاره کار را دانسته ای به آن عمل کن، چرا که به زودی به موفقیتهای بزرگ مالی و کاری دست پیدا خواهی کرد و حاصل زحمات چند ساله خود را خواهی دید. برای رسیدن به آرزوهای دیرین خود از همین امروز شروع کن.
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی