کد خبر : 25682

قتل مرد جوان | قتل مرد جوان توسط همسرش

دادستان خراسان جنوبی اعلام کرد که اختلاف بین یک زن و مرد در شهرستان زیرکوه باعث قتل مرد جوان شده است.برای اطلاع از ماجرای قتل مرد جوان در ادامه این خبر باما همراه باشید.

به گزارش ورنداز :

قتل مرد جوان توسط همسرش 

دادستان خراسان جنوبی اعلام کرد که اختلاف بین یک زن و مرد در شهرستان زیرکوه باعث قتل مرد جوان شده است.برای اطلاع از ماجرای قتل مرد جوان در ادامه این خبر باما همراه باشید.

دادستان زیرکوه در خراسان جنوبی گفت: اختلاف و درگیری بین زن و مرد در این شهرستان باعث قتل مرد جوان شد و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام سید هادی حسینی روز شنبه اظهار کرد: این اتفاق حدود ساعت ۱۷ روز گذشته در شهر آبیز از توابع شهرستان زیرکوه در اثر اختلاف بین زن و شوهر روی داد.

وی افزود: بنا به اظهارات متهم بعد از مشاجره و درگیری ، سر مرد به میز تلویزیون می‌خورد و به زمین می‌افتد سپس زن چند مشت هم به او می‌زند که در نهایت مرد فوت می‌کند.

دادستان زیرکوه گفت: این حادثه توسط برادر زن بدون گفتن جزئیات به اورژانس ۱۱۵ گزارش شد و عوامل اورژانس بعد از حضور در محل و مواجهه با جسد بی جان مرد، او را برای بررسی بیشتر به بیمارستان منتقل کردند.

وی افزود: در بیمارستان علایمی از گاز گرفتگی با دندان، شکستگی و خراش در سر مقتول دیده شد و با علائم مرگ مشکوک به قاضی کشیک اطلاع داده و مشخص می‌شود که قتل صورت گرفته است.

حسینی گفت: متهم به قتل و ۲ نفر دیگر که احتمال مشارکت آنان در قتل وجود دارد، اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

وی اظهار کرد: متهم به قتل ۳۱ سال و مقتول ۳۵ سال دارد که دارای ۲ فرزند هستند و احتمال می‌رود برادران زن هم در قتل مشارکت داشتند اما هنوز در دست بررسی است.

دادستان زیرکوه گفت: هنوز پزشکی قانونی پاسخ قطعی درخصوص علت فوت نداده ولی احتمالا همان ضربه به سر باعث مرگ این مرد شده است.

حسینی با اشاره به قتل دیگری که ۲ ماه پیش در یکی از روستاهای شهرستان زیرکوه روی داد گفت: یکی از مسایل مهمی که باید شهروندان مراقبت کنند آسیب‌های فضای مجازی است تا به مشکلات حاد خانوادگی دچار نشوند.

وی تاکید کرد: کنترل خشم هنگام مشاجره و دعوا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند که نیاز است در این زمینه نیز خانواده‌ها آستانه صبر و تحمل خود را افزایش دهند.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی‌آباد مرکز شهرستان زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری بیرجند است.

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی