کد خبر : 24255

قتل | قتل مرد جوان | قتل مرد جوان با چاقو

در این خبر به ماجرای مردی بیست و پنج ساله می‌پردازیم که مرتکب به قتل دو مرد جوان شده است.

به گزارش ورنداز :

قتل مرد جوان با چاقو در مشهد

در این خبر به ماجرای مردی بیست و پنج ساله می‌پردازیم که مرتکب به قتل دو مرد جوان شده است.

اختلافات قبلی، موجب قتل ۲ جوان در یکی از خیابان‌های منطقه فدائیان اسلام مشهد شد.

ساعت از ۲۲:۳۰ شامگاه جمعه گذشته بود که جسم نیمه‌جان دو مرد جوان که از ناحیه قفسه سینه دچار خون‌ریزی شدید بودند، به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شد.

حال آن‌ها هر لحظه وخیم‌تر می‌شد برای همین بلافاصله اتاق عمل آماده شد و هر دو به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال یافتند. اما اقدامات درمانی کادر اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد، بی‌نتیجه ماند و دو جوان به‌دلیل خون‌ریزی شدید جانشان را از دست دادند.

مرگ متوفیان که با آثار ضرب‌وجرح عمیق به بیمارستان منتقل شده بودند، مشکوک بود، ازهمین‌رو افسران کلانتری کوی پلیس که پیش‌تر همراه متوفیان به بیمارستان آمده بودند، موضوع را بلافاصله به مقام قضایی اطلاع دادند. با اعلام مرگ مشکوک دو مرد جوان، پای بازپرس محمود عارفی‌راد به بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد کشیده شد و تحقیقات این پرونده برای روشن‌شدن ماجرا آغاز شد.

آنچه از شواهد امر پیدا بود، متوفیان طی درگیری خیابانی با ضربات متعدد چاقو از پای درآمده بودند. بنا بر گزارش اولیه پرونده نیز متهم پس از ارتکاب جرم از محل متواری شده بود، ازاین‌رو با طرح فرضیه قتل دو مرد جوان، تحقیقات تخصصی پرونده در دستورکار عوامل انتظامی و پلیس آگاهی مرکز استان خراسان رضوی قرار گرفت.

مأموران قانون، تحقیقات میدانی خود را برای شناسایی عامل این جنایت آغاز کردند و با بررسی صحنه جرم به سرنخ‌هایی دست یافتند که خبر از آشنایی قبلی قاتل با متوفیان می‌داد. تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی مرکز استان خراسان رضوی ادامه داشت تا اینکه مأموران هویت قاتل دو جوان مشهدی را شناسایی کردند. عامل این دو قتل، جوانی بیست‌وپنج‌ساله است که در مکانی نامعلوم خود را مخفی کرده بود.

ردزنی قاتل در پارک جنگلی

با شناسایی هویت متهم اصلی پرونده، این فرد چهره‌زنی شد و مشخصات ظاهر‌ی‌اش در اختیار تیم‌های گشتی پلیس قرار گرفت. پایش میدانی پلیس برای شناسایی و دستگیری این فرد با دستور سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد، آغاز شد و چند ساعت از این ماجرای هولناک نگذشته بود که ضابطان قضایی در بامداد دیروز رد این شخص را در منطقه سیدی گرفتند.

مأموران گشتی کلانتری ۳۷ سیدی که در حال بررسی و رصد میدانی حوزه استحفاظی خود بودند، قاتل فراری را در یکی از خیابان‌ها شناسایی و او را تا پارک جنگلی همان منطقه تعقیب کرده بودند.

متهم، اما خیلی زود شناسایی و توسط مأموران دایره تجسس کلانتری سیدی مشهد در همان پارک جنگلی دستگیر شد.

ضربات مهلک چاقو

پس از دستگیری این جوان بیست‌وپنج‌ساله، او به مرکز پلیس آگاهی مرکز استان منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد درباره دیگر جزئیات این پرونده گفت که متهم به‌دلیل اختلافات قدیمی با متوفیان، در یکی از خیابان‌های منطقه فدائیان اسلام با آن‌ها درگیر شده و با ضربات چاقو به ناحیه قفسه سینه، آن‌ها را از پای درآورده است.

بازپرس محمد عارفی‌راد بیان کرد: با اعلام این موضوع ابتدا مأموران کلانتری کوی پلیس به محل اعزام شدند و بعد از انتقال جسم نیمه‌جان قربانیان این حادثه، تحقیقات تکمیلی برعهده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت. بررسی‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه متهم اصلی از سوی مأموران گشتی کلانتری ۳۷ سیدی دستگیر شد.

این مقام قضایی دادسرای مشهد افزود: متهم با قرار متناسب قضایی راهی زندان شد و تحقیقات از این فرد برای کشف راز این جنایت هولناک ادامه دارد. جسد مقتولان نیز برای تعیین علت و میزان آسیب وارده با ضربات مهلک چاقو، به سازمان پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع منیبان
ارسال نظر

تبلیغات متنی