کد خبر : 25602

فال حافظ | فال حافظ ۲۹ تیر

فال حافظ پنجشنبه ۲۹ تیر را در ورنداز مطالعه کنید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ ۲۹ تیر 

فال حافظ پنجشنبه ۲۹ تیر را در ورنداز مطالعه کنید 

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 394 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انتخاب تو به حق بهترین انتخاب است. بیش از این طمع کردن به صلاح تو نیست. مطمئن باش از آنچه بدست آورده ای بهتر نخواهی یافت، پس به قول قدما در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست. هرچه سریعتر نیت خود را عملی نما و به وسوسه های دیگران توجهی نکن.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 354 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از فراز و نشیب و حوادث زندگی خسته و ملول شده ای، اما با این حال حاضری تمام هستی و زندگی خود را در راه عشق قربانی کنی. اکنون که تسلیم راه عشق شده ای به خدا امیدوار باش چرا که او عشاق واقعی را دوست دارد و آنها را یاری و هدایت می کند

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 129 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی سخت و پردردسری داشته ای و از سالهایی که با زحمت سپری کرده ای هیچ نصیبی نبرده ای و اکنون در دام گرفتاری اسیر شده ای. تنها کسی که می تواند تو را از این بلا و بدبیاری ها نجات دهد خداست. پس به او پناه ببر که بهترین پناه دهنده است. به معصومین و اولیاء خدا توسل کن تا حاجتت برآورده شود.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 213 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی با معرفت و وفادار به عهد و پیمان خود هستی. به یاد داشته باش که خوبی همیشه خوب و بدی همیشه ناپسند است و کار خوب بی اجبر و مزد نمی ماند. پس به همین شیوه پسندیده ادامه بده تا در نزد همگان از هر جهت بزرگی و منزلت پیدا کنی و به مقصود دیرین خود برسی.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 230 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی پاکدل و صادق هستی و در کلیه امور امر خدا برایت مهمترین مساله است. بدان که این خصلت پسندیده تو را در نزد خدا و خلق خدا عزیز و گرامی می گرداند. از فرصتهایی که خدا در اختیارت قرار می دهد نهایت استفاده را ببر و فریب دنیا و ظواهر آن را نخور.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 480 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گره تمام مشکلات تو به دست توانای او باز می شود، اما وجود بعضی از افراد مغرض در این میانه مانع از ایجاد ارتباط بین تو و او می شود. سوءتفاهمات را با کمال جسارت و صداقت برطرف کن تا او تو را به مراد دل برساند. فقط فراموش نکن که باید صادق باشی.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

 

جواب فال شما: غزل شماره 153 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای انسان امید در زندگی چون بال است برای پرنده و امیدواری تو نیز بالاخره نتیجه خواهد داد. به زودی زندگیت روشن و زیبا چون سحری پس از شب تیره خواهد شد. خداوند به تو لطف و عنایت خواهد نمود و گره از مشکلاتت باز خواهد کرد. از این فرصت استفاده کن و از یاد خدا و شکر او غافل مشو

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 154 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که قصد انجام کار و فعالیت جدیدی را داری راهی را انتخاب کن که از آن نفعی به تو و دیگران برسد و علاوه بر سود مادی، نفع معنوی نیز همراه داشته باشد. تنها به فکر مادیات نباش که در لباس درویشی هم می توان خوشبخت و سعادتمند زندگی کرد

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 456 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که در بهار عمر به سر می بری، شاد زیستن و لذت بردن از شادیها را بیاموز که مدت عمر بسیار محدود است. در انتخاب دوستان و همنشینان دقت بسیار کن و به پند و اندرز بزرگان توجه داشته باش. به اطراف خود با چشم بصیرت نگاه کن و عمر پرارزش خود را صرف غم خوردن مکن که سختی راه زندگی در مقابل بزرگی و ارزش اهداف انسان آسان می شود.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 417 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که به لطف و عنایت الهی بخت به تو روی کرده و به آنچه سالها آرزویش می کردی رسیده ای، از گناهان گذشته خود توبه کن و کوتاهی های قبلی خود را جبران نما و هرگز خدا را فراموش نکن چرا که هر موفقیتی تنها به خواست و اراده او حاصل می شود

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 272 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

عمری است منتظر کسی هستی که به زندگیت سروسامانی دهد، اما حالا که نیت ایجاد یک تحول مثبت را در زندگی کرده ای بهتر است تردید نکنی و هرچه سریعتر به نیت خود جامه عمل بپوشانی، زیرا نگرانی تو در این موارد کاملا بیهوده است. اگر می خواهی به مقصود و مراد خود برسی اکنون زمان عمل رسیده. هرچه سریعتر آغاز کن که به بزرگی و عزت خواهی رسید.

فال حافظ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

 

جواب فال شما: غزل شماره 470 از دیوان حافظ

فال حافظ
پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

احساس تنهایی و بی کسی می کنی. به شدت گرفتاری و کارهایت در هم گره خورده است. هرچه تلاش می کنی چاره ای نمی یابی و همچنان در دام بلا اسیری. بزودی کسی وارد زندگیت می شود و پیشنهاد سازنده ای به تو می دهد. تردید مکن و با او همدل شو چرا که او راه نجات تو از این مصیبت است.
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی