کد خبر : 23590

فال حافظ | فال حافظ با تفسیر دقیق

برای مشاهده فال حافظ چهارشنبه 6 اردیبهشت همراه ما باشید.

به گزارش ورنداز :

فال حافظ اختصاصی خود را هر روز در این بخش از وبسایت جلدنیوز مطالعه کنید.

فال حافظ یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ترین روش‌های پیش‌بینی آینده در فرهنگ ایرانی است. به ازای هر ماه، یک فال حافظ مناسب وجود دارد. در ادامه، فال حافظ برای متولدین هر ماه آورده شده است:

1- فروردین: شخصی که در ماه فروردین متولد شده است، باید در پیشگاه خداوند با اخلاص قلب و صداقت ذهن عمل کند. در این ماه باید با دلی خالی از هرگونه خشم، کینه و حسادت، به روی دیگران ظاهر شود و سعی کند دوستی و اخوت را در قلب خود عمیق کند.

2- اردیبهشت: متولدین اردیبهشت باید در همه‌ی کارهای خود، از صداقت و راستی پیروی کنند. در این ماه باید دوستان خود را به خود نزدیک کرده و در تلاش برای داشتن رابطه‌ی صمیمی با آنان باشند.

3- خرداد: متولدین خرداد باید در همه‌ی مسائل خود به هوشیاری و شجاعت عمل کنند. در این ماه باید از جرأت و شجاعت خود برای دست‌یابی به اهداف خود استفاده کنند و فرصت‌های شغلی و تحصیلی خود را به حداکثر برسانند.

4- تیر: متولدین تیر باید در این ماه، چشم و گوش خود را به سوی نیکی و خیر و صلح باز کنند. برای رسیدن به موفقیت و رضایت خداوند، باید دور از هرگونه نقص و خطا و با رعایت اصول اخلاقی و اجتماعی عمل کنند.

5- مرداد: متولدین مرداد باید در این ماه به اجتناب از هرگونه کینه و دشمنی و نیز دوری از خودبینی، تلاش کنند. در این ماه باید با دلی پاک و خالی از هرگونه عذاب وجدان، به سوی خالق برگردید.

6- شهریور: متولدین شهریور، افرادی فعال و پرانرژی هستند. در این ماه باید به دنبال تحصیلات و آموزش‌های جدید بوده و تجربیات سابقه خود را به چالش بکشند. باید در اهداف خود پافشاری کنند و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنند.

7- مهر: متولدین ماه مهر باید در این ماه به دنبال رسیدن به تعادل و هماهنگی در زندگی خود باشند. باید به توازن میان کار و زندگی، میان روابط اجتماعی و حیات خصوصی خود دست یابند و در کار زیاده روی نکنند.

8- آبان: متولدین آبان باید در این ماه به دوری از ستم و ناحقی و همچنین ناآرامی در زندگی خود تلاش کنند. باید به دنبال ایجاد صلح و آرامش در جامعه و خانواده خود باشند و دور از جنگ و دشمنی با دیگران زندگی کنند.

9- آذر: متولدین آذر باید در این ماه به دنبال تسلیم به قضای الهی و پذیرش سرنوشت خود باشند. باید به دنبال تحصیل دانش و اطلاعات جدید بوده و هیچ‌گاه از پیشرفت خود دست نکشند.

10- دی: متولدین دی، افرادی با شخصیت قوی و مستقل هستند. در این ماه باید به دنبال رسیدن به اهداف خود با تمرکز و هوشیاری بیشتر بوده و دور از ناامیدی و خودشکنی زندگی کنند.

1۱- بهمن: متولدین بهمن باید در این ماه به دنبال تقویت روابط خود با خانواده و دوستان باشند. باید به دور از هرگونه تنگنا و ستم در زندگی خود تلاش کنند و دست به کارهای خیر و عمل نیک بزنند.

12- اسفند: متولدین اسفند باید در این ماه به دنبال تجربه‌ی تجدید حیات در زندگی خود باشند. باید همه‌چیز را از نو آغاز کنند و به دنبال رشد و پیشرفت خود باشند و زندگی را به بهترین شکل ممکن بسازند.

فال حافظ تنها یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است و نمی‌تواند صد در صد درست باشد. برای بهترین نتیجه، همیشه باید با اخلاص و صداقت به اهداف خود پی ببرید.

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی