کد خبر : 25280

فال شمع | فال شمع ۸ تیر

فال شمع امروز پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال شمع پنجشنبه ۸ تیر 

فال شمع امروز پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید 

فـال شمع متولدین فروردین

تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.و زندگی را با طعمی بسیار شسرین تر از قبل خواهید چشید. / یک کادو دریافت می کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد / گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد / در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید .اگر در این مورد خاص آسان گیر باشید، کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهید رسید / در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید ، بی احتیاط عمل نکنید . خداوند از شما حمایت خواهد کرد / دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می دهد و باعث غم و غصه شما شده است.این دوری به زودی تمام خواهد شد / داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه ای در باره شخص شما می شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد.

فـال شمع متولدین اردیبهشت

 یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد . نگرانی نداشته باشید / در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت. / در باره یک مساله یا در یک مشاجره تنش و اضطرابی زود گذر خواهید داشت. / بسیاری از کار های عقب آفتاده شما انجام خواهد شد ، نگران کار های عقب افتاده خود نباشید / بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه ای عالی همراه است.تردید به خود راه ندهید. / یک شادی بسیار بزرگ از صحبت هایی که با یک آقا انجام می دهید دارید / به آموختن حرفه ای جدید خواهید پرداخت.

فـال شمع متولدین خرداد

 در باره یک مساله یا در یک مشاجره تنش و اضطرابی زود گذر خواهید داشت. / یک دلواپسی و نگرانی از شما می گذرد. خدا به شما کمک خواهد کرد / یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود / ارتباط خود را با خداوند محکمتر کنید / دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد. / انتظار روشن شدن مساله یا مشکلی خانوادگی یا شغلی و یا مالی را دارید که با نتیجه ای مثبت به پایان خواهد رسید و آنچه را که در این باره انتظارش را داشتید ، برای شما به خوبی تمام خواهد شد. / در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید.
 

فـال شمع متولدین تیر

 

/ با آشفتگی و اغتشاش های فکری خود را درگیر نسازید ، زیرا جسم و روح شما بسیار حساس و شکننده است / از حادثه یا خطری جزیی به طور کامل و به موقع نجات پیدا می کنید / از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد / دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد. / صحبت هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد / همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت / از مساله ای که باعث ترس و واهمه شما شده یا می شود نگرانی به خودتان راه ندهید چون این مساله یا این موضوع خیلی زودتر از آنچه تصور می کنید ، برطرف خواهد شد.فـال شمع متولدین مرداد
/ در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند . اما این بحران خیلی زود تر از آنچه تصور می کنید برطرف خواهد شد. / از تنش ها و استرس ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید / داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه ای در باره شخص شما می شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد / در یک کشمکش و نزاعی مختصر و اندک پیروزی با شخص شما خواهد بود / دوران سالخوردگی شما به خوبی و سلامتی و تندرستی طی خواهد شد. / از شخصی که بسیار او را دوست می دارید سخنی می شنوید که بسیار منتظر آن هستید / در یک مراسم عزاداری شرکت خواهید کرد که مقداری متاثر و اندوهگین خواهید شد.

فـال شمع متولدین شهریور


/ از یک شرایط نا مساعد و نا هموار ، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت. / پیغامی که حامل شادی و سعادت فراوان برای شماست ، به شما خواهد رسید / نگرانی در رابطه با مشکل کوچکی که دارید بزودی برطرف خواهد شد / پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد / تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی ، به آرامش بسیار دست خواهید یافت / توکل به خداوند را در دشواری ها و سختی ها هرگز از دست ندهید . مطمین باشید گره بسته شما گشوده خواهد شد. / در یک مسابقه یا امتحان ، یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه با شما خواهد بود.

فـال شمع متولدین مهر


/ یک عشق والا و شایسته به شما کمک خواهد کرد تا از برخی حالت های نا مساعد روحی خارج شوید و دلگرمی شما را نسبت به زندگی تان بیشتر خواهد کرد / در مورد مساله ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می کنید ، نگران نباشد زیرا در حال برطرف شدن است / تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.و زندگی را با طعمی بسیار شسرین تر از قبل خواهید چشید. / در یک بانک یا موسسه معتبر سرمایه گذاری بلند مدت مالی خواهید کرد / از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراس دارید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد.ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می کند.اما شما به این ترس با موفقیت غلبه خواهید کرد. / شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید. / در باره یک مساله یا در یک مشاجره تنش و اضطرابی زود گذر خواهید داشت.

فـال شمع متولدین آبان

/ هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود / سخت دلی عشقتان شما را می آزارد ، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت / در ارتباط با نیت خود شادی زیادی خواهیدداشت و رسیدن به این نیت یا خواسته زندگی فردی یا اجتماعی شما را بطوری کلی به سمتی مثبت دگرگون خواهد کرد / کار نیمه تمامی را خیلی زود به اتمام خواهید رساند که از نظر مادی و معنوی سود فراوانی نصیب شما خواهد شد / به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت / رسیدن به سرمایه ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید. / از عشق های مجازی و شرارت های آن بر حذر باشید.

 فـال شمع متولدین آذر


/ کودک یا بچه ای در کنارتان یا نزدیکانتان هست ، به او کمک کنید تا نسبت به شما و مسایل اطرافش حس بهتری داشته باشد / یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد. / نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت / به یک مسافرت داخلی خواهید رفت / مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید ، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد / شادی زندگی ، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست. بهترین کارت برای هر نیت که دارید صد درصد به تحقق نزدیک خواهد گشت / در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید.

فـال شمع متولدین دی

/ به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت. / گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد / زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید / در آینده نزدیک ، از توجه احساسی شخصی نسبت به خودتان احساس خوشبختی بسیاری خواهید نمود / تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی ، به آرامش بسیار دست خواهید یافت / عشق شما نسبت به یک شخص ، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکم تر خواهد ساخت / سخت دلی عشقتان شما را می آزارد ، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت.

فـال شمع متولدین بهمن

/ در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید .اگر در این مورد خاص آسان گیر باشید، کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهید رسید / رسیدن به سرمایه ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید. / شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد . اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد / در مورد مساله ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می کنید ، نگران نباشد زیرا در حال برطرف شدن است / تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی ، به آرامش بسیار دست خواهید یافت / به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت / در مسایل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آورید.

فال شمع متولدین اسفند 


/ نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت / در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت. / کسی در کار شما مخالفت می کند یا با عقیده شما در باره موضوعی به تعارض می پردازد . اما نهایتا پیروزی و برد برای شماست / اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است.به دیگران متکی نباشید / فرصتهایی استثنایی در زندگی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت که خودتان از آن تعجب خواهید کرد / شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی ، موفقیت ازان شما خواهد شد / مانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را ازسر راهتان بردارید و به مقصود خود نایل شوید.

منبع زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی