کد خبر : 20924

بارسلونا | سقوط بارسلونا

شبکه رادیویی کادِنا سِر اسپانیا فاش کرد که بارسلونا در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به نایب رئیس کمیته داوران اسپانیا ۱.۴ میلیون یورو رشوه داده است.

به گزارش ورنداز :

شبکه رادیویی کادِنا سِر اسپانیا فاش کرد که بارسلونا در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به نایب رئیس کمیته داوران اسپانیا ۱.۴ میلیون یورو رشوه داده است. 

خطر جدی است!

طبق ادعای این برنامه، بارسلونا در سال 2016 مبلغ 532.728 یورو، سال 2017 مبلغ 541.752 یورو و در سال 2018 مبلغ 318.200 یورو به حساب این شرکت واریز کرده که چنین نکته‌ای در بازرسی‌های صورت گرفته از جانب ماموران مالیاتی فاش شده است. نگریرا اگرچه دریافت این مبلغ را کتمان نکرده و دریافت آن را به سبب دستمزد ارائه مشاوره به بازیکنان بارسلونا برای شیوه رفتار با داوران در طول بازی‌ها مطرح می‌کند اما سندی برای این ادعا به بازرسان ارائه نداده و خطر جدی بارسلونا را تهدید می‌کند

پای سوپرلیگ در میان است

این اتهام علیه بارسلونا، چندان بی‌شباهت به رسوایی کالچوپولی در فوتبال ایتالیا و سقوط یوونتوس به سری بی نبوده و بعید نیست در روزهای آینده، نوبت به باشگاه‌های متحد دیگر از جمله رئال مادرید هم برسد. به هر حال، چنین خبرهایی فعلاً در حد افشاگری رسانه‌ای از جانب چند خبرنگار باقی مانده‌اند اما به زودی روند قانونی اثبات ادعاها و بررسی عملکرد رسمی باشگاه‌ها آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است صرفاً عدم دریافت یک ضربه پنالتی در هر چند دیدار، دلیل قانع کننده‌ای برای اثبات سود نبردن باشگاه بارسلونا از تصمیمات داوری نبوده و جدیت این ادعا، ممکن است خیلی زود همچون یوونتوس گریبان باشگاه بارسلونا را هم بگیرد. تیم ژاوی پس از مواجه شدن با چنین شایعاتی، کار سختی برای بازپروری روحیه و به دست آوردن مجدد تمرکز خواهد داشت.

نشریه فوربز هم نوشته ممکن است بارسلونا به‌دلیل این تخلف با خطر سقوط یا کسر امتیاز مواجه شود. 

منبع فوتبال ۳۶۰
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی