کد خبر : 8734

دنی آلوز | فیلم رقص دنی آلوز

دنی آلوز بازیکن سابق بارسلونا که به ترکیه سفر کرده با یکی آشپز های معروف ترک می رقصد که این ویدئو اینستاگرام باعث جلب توجه مخاطبین شده است.

به گزارش ورنداز :

دنی آلوز بازیکن سابق بارسلونا که به ترکیه سفر کرده با یکی آشپز های معروف ترک می رقصد که این ویدئو اینستاگرام باعث جلب توجه مخاطبین شده است.

دنیل آلوز دا سیلوا (پرتغالی: Daniel Alves da Silva؛ زادهٔ ۶ مهٔ ۱۹۸۳) بازیکن فوتبال اهل برزیل است که در پست مدافع راست برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل بازی می‌کند. از او به‌عنوان یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ فوتبال یاد می‌شود. او با ۴۳ قهرمانی در سطح بزرگسالان، پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال است. 

دنی آلوز یک قهرمانی جام حذفی با تیم باهیا دارد. پیش از پیوستن به تیم بارسلونا، آلوز ۶ سال موفقیت‌آمیز را در تیم سویا داشت و با دو عنوان قهرمانی در جام یوفا و یک قهرمانی در کوپا دل ری، دوران موفقیت‌آمیزی را در این تیم گذراند. او با مبلغ ۳۲٫۵ میلیون یورو به باشگاه بارسلونا پیوست، تا هم‌اکنون به عنوان سومین دفاع راست گران تمام تاریخ شناخته شود و همچنین توانست در اولین فصل حضور خود در این تیم، سه‌گانه را ببرد. بعد از آن سال او به همراه باشگاه بارسلونا به ۲ سوپرجام اسپانیا، پنج عنوان لالیگا و دو عنوان جام قهرمانان اروپا رسید. آلوز از سال ۲۰۰۵ پاسپورت اسپانیا دارد. او از باشگاه‌هایی که دنی آلوز در آنها بازی کرده می‌توان به باشگاه‌های باهیا، سویا، بارسلونا، یوونتوس، پاری سن-ژرمن و سائو پائولو اشاره کرد.وی در ۶ دور از کوپا آمریکا و ۲ دوره جام جهانی فوتبال حضور داشته است.

 

 

حجم ویدیو: 2.75M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22
منبع رکنا
ارسال نظر

تبلیغات متنی