کد خبر : 20253

میل جنسی | افزایش میل جنسی

در این مطلب راه های موثر افزایش میل جنسی آقایان بیشتر میخوانید .

به گزارش ورنداز :

در این مطلب راه های موثر افزایش میل جنسی آقایان بیشتر میخوانید .

کاهش میل جنسی مردان به چه دلیلی است؟

ازبین‌رفتن حس مردانگی و کاهش میل جنسی، ممکن است به دلایل زیادی رخ دهد که در این قسمت به برخی از آنها پرداخته‌ایم:

۱. استفاده از برخی داروها

برخی از داروهایی که برای پرتودرمانی و شیمی‌درمانی، افسردگی، فشارخون بالا و سایر بیماری‌های رایج استفاده می‌شوند، ممکن است بر تولید تستوسترون تاثیر بگذارند و میل جنسی را کاهش دهند.

برخی از داروهای کاهش‌دهنده میل جنسی عبارت‌اند از:

• کورتیکواستروئیدها

• مسکن‌های اپیوئیدی همچون مورفین

• اکسی‌کدون

• داروی ضدقارچ کتوکونازول

• سایمتیدین که برای سوزش معده و بیماری ریفلاکس معده به مری استفاده می‌شود.

• استروئیدهای آنابولیک که توسط ورزشکاران برای افزایش حجم عضلانی استفاده می‌شوند.

برخی بیماری‌ها

از مهمترین و شایع‌ترین دلایل کاهش میل جنسی در مردان اختلالات و بیماری های جنسی است. اختلالات و بیماری‌های جنسی مختلفی وجود دارد که می‌تواند بر میل جنسی تٔأثیر بگذارد مانند زودانزالی، دیرانزالی، اختلالات نعوظ و غیره. علاوه بر این دسته‌ی دیگری از بیماری‌های جنسی وجود دارد که ما انها را به عنوان انحراف جنسی می‌شناسیم مانند فتیش‌های مختلف یا رفتارهای جنسی خارج از محدوده‌ی طبیعی. این انحرافات جنسی باعث می‌شوند که فرد در صورت عدم وجود یک عامل خاص، نتواند تحریک شود. به‌صورتی‌که تحریک جنسی این افراد وابسته به عامل خاصی است و در صورت نبودن آن و در شرایط طبیعی و با عوامل تحریک‌کننده‌ی طبیعی، تحریک جنسی صورت نمی‌گیرد.

برخی از بیماری‌ها نظیر سرطان، میزان تولید اسپرم را کاهش می‌دهند.

سایر بیماری‌های مزمنی که می‌توانند بر میل جنسی تاثیر بگذارند عبارت‌اند از:

• دیابت نوع ۲

• چاقی

• فشارخون بالا

• کلسترول بالا

• نارسایی مزمن ریه، قلب، کلیه و کبد

اعتمادبه‌نفس پایین

کسی که احساس می‌کند جذاب نیست، تمایل کمتری برای برقراری رابطه جنسی دارد. ترس از رد شدن توسط طرف مقابل نیز ممکن است باعث کاهش میل جنسی شود.

مصرف الکل یا مواد مخدر

مصرف زیاد از حد الکل می‌تواند سیستم عصبی را مختل کند، منجر به خستگی شود و نعوظ را دشوار کند. مواد مخدری نظیر ماری‌جوانا نیز غده هیپوفیز (که تولید تستوسترون را تنظیم می‌کند) را سرکوب می‌کنند.

درمان بی میلی جنسی در آقایان با روش‌های کاربردی مثل تستوسترون، نوردرمانی و دارو انجام می‌شود

انواع روش‌های افزایش میل جنسی مردان
روش‌های مختلفی برای تقویت میل جنسی و درمان کاهش میل جنسی و یا سرمزاجی در مردان وجود دارد که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

۱. تقویت میل جنسی در آقایان با تستوسترون

معمولا دکتر اورولوژی این درمان را توصیه می‌کند. برای شبیه‌سازی ترشح روزانه تستوسترون می‌توانید از ژل یا کرم موضعی تستوسترون همچون آندروژل (Androgel) یا Testim یا پچ‌های موضعی تستوسترون همچون آندرودرم (Androderm) استفاده کنید. گزینه دیگر تزریق تستوسترون سیپیونات است که معمولا دکتر اورولوژی نحوه تزریق آن در خانه را به بیمار یاد می‌دهد.

جدیدترین محصول موجود، یک پلت تستوسترون به نام Testopel است که با استفاده از بی‌حسی موضعی، توسط پزشک متخصص زیرپوست باسن قرار می‌گیرد. این روش درمانی طی ۳ الی ۶ ماه به طور زمان‌دار تستوسترون را آزاد می‌کند.

۲. نوردرمانی

طبق نتایج یک مطالعه، قرارگرفتن در معرض نور ممکن است سطح تستوسترون را در مردان افزایش دهد و منجر به رضایت جنسی بیشتری شود.

دانشمندان ایتالیایی می‌گویند که استفاده از لایت باکس که برخی از افراد برای درمان اختلال عاطفی فصلی (SAD) از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند تا حد زیادی زندگی جنسی مردانی که میل جنسی پایینی دارند را بهبود بخشد.

طبق این مطالعه، مردانی که دچار کمبود میل جنسی بودند به دو گروه تقسیم شدند. هر دو گروه در معرض نوردرمانی قرار گرفتند، اما یک گروه در معرض نوری با شدت پایین‌تر قرار گرفت.

پس از این آزمایش، میل جنسی گروهی که در معرض “نوردرمانی نرمال” قرار گرفته بودند، ۶.۳ از ۱۰ تخمین زده شد. این در حالی بود که میل جنسی گروه کنترل که در معرض نوردرمانی با شدت پایین‌تری قرار داشتند حدود ۲.۷ از ۱۰ تخمین زده شد. علاوه بر افزایش میل جنسی، افزایش سطح تستوسترون نیز در مردانی که در معرض “نوردرمانی نرمال” قرار داشتند نشان داده شد.

افزایش میل جنسی مردان با ورزش

انجام ورزش‌هایی (نظیر دویدن و شنا) که منجر به تعریق می‌شوند به مدت سی دقیقه در روز، می‌تواند برای تقویت میل جنسی معجزه کند.

تحقیقات نشان داده‌اند که کاهش وزن، باعث افزایش تستوسترون و میل جنسی در مردان میان‌سال می‌شود. ۲.۵ ساعت ورزش در هفته می‌تواند سطح تستوسترون را تا ۱۵ درصد افزایش دهد و موارد هیپوگنادیسم را تا ۴۶ درصد کاهش دهد. چرا باید نگران هیپوگنادیسم باشید؟ زیرا سطح تستوسترون با هیپوگنادیسم مرتبط است و این اختلال می‌تواند منجر به کاهش میل جنسی و اختلال نعوظ شود.

تمرینات قلبی معمول نیز می‌توانند استقامتتان را بهبود بخشند، اما بهتر است فقط روی تمرینات قلبی حساب نکنید. وزنه‌برداری نیز سطح تستوسترون را افزایش می‌دهد و ماهیچه‌هایی که برای فعالیت جنسی به آنها نیاز دارید (همچون بازوها، شکم و پاها) را تقویت می‌کند.

یوگا نیز گزینه خوبی است زیرا سیستم قلبی عروقی‌تان را تقویت می‌کند و درعین‌حال بدنتان را انعطاف‌پذیرتر می‌کند که می‌تواند رابطه جنسی را ماجراجویانه‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کند.

خبر خوب دیگر این است که آب شدن چربی‌های شکم می‌تواند میزان جریان خون به آلت تناسلی را افزایش دهد و نعوظ بهتر و رضایت بیشتری را برای شما و همسرتان به همراه داشته باشد. اگر بدن ورزیده و خوش‌فرمی داشته باشید، احساس بهتری نسبت به ظاهرتان خواهید داشته باشید و از نظر جنسی نیز اعتمادبه‌نفستان بالاتر خواهد بود.

تقویت میل جنسی با تغذیه

برخی از مواد غذایی نیز می‌توانند به افزایش جریان خون و تقویت میل جنسی آقایان کمک کنند از جمله:

• پیاز و سیر:  شاید پیاز و سیر تاثیر خوشایندی روی بوی دهان نداشته باشند، اما می‌توانند به افزایش گردش خون به سمت آلت تناسلی کمک کنند.

• موز:  این میوه غنی از پتاسیم می‌تواند به پایین آوردن فشارخون کمک زیادی کند که این امر می‌تواند برای اندام‌های جنسی مفید باشد و عملکرد جنسی را افزایش دهد.

• فلفل قرمز:  غذاهای تند با کاهش فشارخون بالا و التهاب، به بهبود جریان خون به سمت ناحیه تناسلی کمک می‌کنند.

• هندوانه:  برای تقویت میل جنسی و بهبود نعوظ، می‌توانید هندوانه مصرف کنید. هندوانه حاوی سیترولین است که آمینواسیدها و آرژنین را در بدن آزاد می‌کند. آرژنین نقش مهمی در سلامت عروق ایفا می‌کند.

• بادام:  بادام حاوی آرژنین است که گردش خون را بهبود می‌بخشد و به شل شدن رگ‌های خونی کمک می‌کند. این آمینواسید موجود در بادام به حفظ نعوظ کمک می‌کند.

• تخم‌مرغ:  برای داشتن نعوظ سالم، تخم‌مرغ مصرف کنید. تخم‌مرغ حاوی آمینواسید ال آرژنین است که می‌تواند اختلال نعوظ را بهبود بخشد.

• توت‌فرنگی و تمشک:  یکی دیگر از روش‌ها برای تقویت میل قوای جنسی، مصرف توت‌فرنگی و تمشک است. دانه‌های این میوه‌ها مملو از زینک هستند که ماده‌ای ضروری برای بهبود رابطه جنسی است. در مردان، زینک سطح تستوسترون را کنترل می‌کند (تستوسترون مسئول تولید اسپرم است). مصرف زینک برای مردان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا زینک بدن آنها در طول رابطه جنسی کاهش پیدا می‌کند.

افزایش میل جنسی مردان با طب سنتی

در این قسمت به معرفی برخی داروهای گیاهی افزایش میل جنسی مردان پرداخته‌ایم:

۱. خارخاسک

خارخاسک یک گیاه کوچک برگدار است که مصرف ریشه و میوه آن در طب سنتی چینی و آیورودا رایج است.

این گیاه به طور گسترده به‌عنوان یک مکمل ورزشی در دسترس است و به‌عنوان یکی از راه‌های طبیعی افزایش تستوسترون و بهبود میل جنسی شناخته می‌شود. البته به مطالعات انسانی بیشتری در این زمینه نیاز است

۲. ماکا

ماکا گیاهی ریشه‌ای است که به تقویت باروری و میل جنسی کمک زیادی می‌کند. می‌توانید مکمل‌های ماکا را به اشکال مختلفی از جمله پودر، کپسول و عصاره مایع خریداری کنید.

یک مطالعه ۱۲ هفته‌ای در سال ۲۰۰۲ نشان داد که ۴۲ درصد از مردانی که روزانه ۱۵۰۰ الی ۳۰۰۰ میلی‌گرم ماکا مصرف کرده بودند، افزایش میل جنسی را تجربه کردند.

برخی از مطالعات نشان داده‌اند که ماکا می‌تواند به مبارزه با کاهش میل جنسی که یکی از عوارض جانبی داروهای ضدافسردگی است، کمک کند.

اکثر مطالعات نشان داده‌اند که مصرف ۱.۵ الی ۳.۵ گرم ماکا در روز برای حداقل ۲ الی ۱۲ هفته، برای افزایش میل جنسی کافی است.

۳. شنبلیله

شنبلیله یک گیاه محبوب در طب جایگزین است که به تقویت میل جنسی و بهبود عملکرد جنسی کمک می‌کند.

این گیاه حاوی ترکیباتی است که بدن می‌تواند از آنها برای تولید هورمون‌های جنسی (نظیر استروژن و تستوسترون) استفاده کند.

یک مطالعه ۱۲ هفته‌ای نشان داد که مصرف روزانه ۶۰۰ میلی‌گرم عصاره شنبلیله باعث بهبود عملکرد جنسی و افزایش سطح تستوسترون در ۱۲۰ مرد میان‌سال و مسن شد. البته به تحقیقات بیشتری در این زمینه نیاز است.

این گیاه با داروهای رقیق‌کننده خون همچون وارفارین تداخل ایجاد می‌کند. به همین خاطر اگر داروی رقیق‌کننده خون مصرف می‌کنید، قبل از مصرف شنبلیله با پزشک مشورت کنید.

با کمک داروهای گیاهی و روش‌های خانگی می‌توان میل جنسی مردان را افزایش داد

۴. گشنیز

گشنیز یکی از قدیمی‌ترین گیاهان و ادویه‌ها در تاریخ است. قدمت تخم گشنیز به ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد بازمی‌گردد. گشنیز به‌عنوان یک تقویت‌کننده جنسی شناخته می‌شود. چینی‌ها معتقد بودند که گشنیز گیاهی است که جاودانگی را فراهم می‌کند و از آن در بسیاری از افسون‌های عشقی برای کمک به درمان ناتوانی جنسی استفاده می‌کردند. یونانی‌ها و رومی‌ها نیز در معجون‌های عاشقانه خود از گشنیز استفاده می‌کردند و حتی در سانسکریت نیز به آن اشاره شده است.

در قرون‌وسطی، نوشیدنی ای توسط بقراط ساخته شد که به یکی از مواد اصلی در بسیاری از مجالس عروسی تبدیل شد. این معجون حاوی چندین گیاه همچون گشنیز، هل، میخک، زنجبیل و دارچین بود. اما بعدها این نوشیدنی ممنوع شد زیرا میل جنسی را بیش از حد تحریک می‌کرد. البته اکنون خودتان می‌توانید در خانه این معجون تقویت قوای جنسی مردان را تهیه و مصرف کنید. ۵. جینسینگ قرمز

جینسینگ (خصوصا جینسینگ قرمز) ممکن است به بهبود میل و عملکرد جنسی و تقویت کمر مرد کمک کند.

جینسینگ قرمز می‌تواند تولید نیتریک اکسید را افزایش دهد. نیتریک اکسید ترکیبی است که به بهبود گردش خون کمک می‌کند و به عضلات موجود در آلت تناسلی کمک می‌کند که شل شوند. برخی از مطالعات نشان داده‌اند که این گیاه در تقویت عملکرد نعوظ، به طور قابل‌توجهی موثرتر از پلاسیبو است. البته برای اثبات این موضوع به تحقیقات بیشتری در این زمینه نیاز است.

برخی از مواد معدنی و ویتامین‌های موثر برای افزایش میل جنسی مردان

برخی مواد معدنی و ویتامین‌ها هم تأثیر قابل توجهی بر میل جنسی مردان دارند، ما

• ال آرژنین برای افزایش جریان خون

• ویتامین B3 برای بالابردن سطح انرژی

• بهبود عملکرد جنسی با ویتامین D

• ویتامین E برای تعداد اسپرم سالم

• دهیدرواپی اندروسترون (DHEA) برای بهبود علائم اختلال نعوظ

• زینک برای جلوگیری از کاهش تستوسترون

• منیزیم برای بهبود خلق‌وخو و علاقه به سکس.

افزایش میل جنسی و درمان زود انزالی مردان

اختلالات و بیماری‌های جنسی تاثیر زیادی روی میل جنسی مردان دارند. برای مثال مردانی که دچار اختلال زود انزالی هستند به دلیل این که فکر می‌کنند نمی‌توانند در رابطه، خود و همسرشان را راضی کنند، علاقه چندانی به رابطه جنسی ندارند.

اما زود انزالی مشکلی نیست که قابل برطرف‌کردن نباشد. برای درمان زود انزالی و افزایش میل جنسی می‌توانید این راه‌حل‌ها را امتحان کنید:

۱. رفتاردرمانی

رفتاردرمانی شامل امتحان کردن روش‌های مختلف برای به تاخیر انداختن ارگاسم است. هدف این روش درمانی این است که به شما یاد دهد چگونه بدن و احساساتتان را کنترل کنید.

۲. مشاوره

اگر انزال زودرس شما ناشی از مسائل روان‌شناختی، عاطفی یا مشکلات مربوط به رابطه (نظیر اضطراب عملکرد، افسردگی، استرس یا احساس گناه) است از یک دکتر روان‌شناس یا سکس تراپیست کمک بگیرید.

۳. داروها

برخی داروهای ضدافسردگی، خصوصا مهارکننده‌های بازجذب سروتونین نظیر سیتالوپرام، اسیتالوپرام، فلوکستین، پاروکستین و سرترالین یا داروی ضدافسردگی سه حلقه‌ای کلومیپرامین می‌توانند به بهبود زود انزالی کمک کنند.

داروهای بهبود عملکرد جنسی برای افزایش میل جنسی مردان

داروهای بهبود عملکرد جنسی زیادی وجود دارند که برخی از آنها دارای اثرات اثبات شده هستند. در این قسمت بهترین داروهای بهبود عملکرد جنسی در مردان را معرفی کرده‌ایم:

۱. سیلدنافیل (ویاگرا)

اگر دنبال بهترین قرص افزایش میل مردان می‌گردید، ویاگرا یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید. این دارو زمانی موثرتر است که یک ساعت قبل از رابطه جنسی با معده خالی مصرف شود. اگر اختلال نعوظ خفیف تا متوسط ​​دارید، این دارو می‌تواند برای ۴ الی ۵ ساعت یا حتی بیشتر اثرات خود را حفظ کند.

۲. واردنافیل (لویترا، استاکسین)

این قرص تقویت میل جنسی نیز زمانی موثرتر است که یک ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود. می‌توانید واردنافیل را همراه غذا یا قبل یا بعد از غذا مصرف کنید. مصرف یک وعده غذایی با میزان چربی بالا، ممکن است از جذب سریع این دارو جلوگیری کند.

اگر اختلال نعوظ خفیف تا متوسط ​​دارید، واردنافیل می‌تواند برای ۴ الی ۵ ساعت یا حتی بیشتر اثرات خود را حفظ کند. نوع جدیدتر این دارو که روی زبان حل می‌شود، ممکن است عملکرد سریع‌تری نسبت به قرصی که می‌بلعید، داشته باشد.

۳. تادالافیل (سیالیس)

این قرص تقویت قوای جسمی مردان تادالافیل را می‌توانید به همراه غذا یا قبل و بعد غذا و حدود ۱ الی ۲ ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف کنید. چیزی که این قرص را به انتخاب مناسبی تبدیل کرده اثرگذاری آن است که گاهی تا ۳۶ ساعت دوام دارد. می‌توانید آن را در دوز کم به‌صورت روزانه مصرف کنید. اما اگر می‌خواهید فقط در مواقع لزوم آن را مصرف کنید، می‌توانید این دارو را در دوزهای بیشتر مصرف کنید.

۴. آوانافیل (استندرا)

این داروی تقویت میل جنسی مردان را می‌توانید ۳۰ دقیقه قبل از رابطه جنسی به همراه غذا یا قبل یا بعد از آن مصرف کنید. اثرات این دارو معمولا تا ۶ ساعت دوام دارند.

آیا قرص‌های افزایش میل جنسی مردان با عوارض جانبی همراه‌اند؟

همان‌طور که در قسمت بالا گفته شد قرص‌ها در افزایش میل جنسی بسیار موثرند. اکثر مردانی که از داروهای خوراکی افزایش میل جنسی استفاده می‌کنند، عوارض جانبی را تجربه نمی‌کنند. اما برخی از افراد ممکن است این عوارض را تجربه کنند:

• گرگرفتگی

• سردرد

• سوءهاضمه

• تغییرات بینایی، همچون دیدن رگه‌های آبی‌رنگ، حساسیت به نور یا تاری دید

• گرفتگی یا آبریزش بینی

• کمردرد

گاهی ممکن است عوارض جانبی جدی و نادری نظیر موارد زیر رخ دهند:

• کاهش شنوایی یا بینایی:  اگرچه به‌ندرت اما برخی از مردان پس از مصرف یکی از این داروها دچار کاهش ناگهانی شنوایی یا بینایی می‌شوند. بااین‌حال، نمی‌توان به طور دقیق گفت که آیا کاهش بینایی یا شنوایی مستقیما ناشی از مصرف دارو بوده است یا این که این افراد از قبل بیماری زمینه‌ای داشته‌اند. اگر از داروهای تقویت میل جنسی آقایان استفاده کرده‌اید و کاهش شنوایی یا بینایی را تجربه کردید، فورا به پزشک مراجعه کنید.

• نعوظی که خودبه‌خود از بین نمی‌رود:  این وضعیت نادر که پریاپیسم (priapism) نامیده می‌شود می‌تواند بسیار دردناک باشد و برای جلوگیری از آسیب‌دیدن آلت تناسلی، به درمان اورژانسی نیاز دارید. اگر نعوظی دارید که بیش از ۴ ساعت طول کشیده، فورا به پزشک مراجعه کنید.

روش‌های تحریک مردان از نظر جنسی

بر کسی پوشیده نیست که رفتارهای خاصی باعث تحریک جنسی مردان و البته زنان شود. اگر همسر شما دچار مشکل کاهش میل جنسی است با برخی تکنیک‌های ساده و بدون درمان خاصی می‌توانید او را از نظر جنسی بیشتر تحریک کنید و شتید رنگ و بوی جدیدی به زندگی جنسی خود بدهید، برای مثال:

• برای تحریک همسرتان، خاص‌ترین لباس زیرتان را بپوشید و خود را به یک ماساژور تبدیل کنید. محیطی شبیه اسپا در اتاق‌خوابتان ایجاد کنید. به خودتان عطر بزنید، موسیقی رمانتیک پخش کنید، چند شمع روشن کنید و با کمک ماساژ به او کمک کنید ریلکس شود.

• با زبان بدنتان خواسته خود را مطرح کنید. همسرتان را به طور محبت آمیز و به مدت طولانی بغل کنید، لب‌هایش را ببوسید، گوش‌هایش را آرام گاز بگیرید، با موهایش بازی کنید یا جلوی او با موهای خودتان بازی کنید. همچنین می‌توانید با او تماس چشمی طولانی برقرار کنید.

• همسرتان را زمانی که زیر دوش است غافلگیر کنید. در کل داشتن رابطه جنسی در حمام، رمانتیک و جذاب به نظر می‌رسد و مردان معمولا داشتن رابطه جنسی در حمام را ترجیح می‌دهند؛ بنابراین، روتین خسته‌کننده رابطه جنسی در اتاق‌خواب را کنار بگذارید و همسرتان را زیر دوش تحریک کنید و با او معاشقه کنید.

نقاط حساس بدن مردان و افزایش میل جنسی آقایان

اگر به دنبال آموزش رابطه جنسی کارآمد برای بالابردن میل جنسی مردان هستید و مدام از خودتان می‌پرسید که چگونه میل جنسی را در همسر خود تقویت کنیم، این قسمت مخصوص شماست. یکی از نکات اصلی برای داشتن سکس خوب داشتن شناخت کافی از بدن خودتان و همسرتان و شناخت نقاط حساس از نظر جنسی است. البته شناخت نقاط حساس و آموزش سکس یکی از گام‌های ابتدایی برای داشتن سکس خوب است. در مطلب جداگانه توصیه‌هایی برای داشتن سکس خوب به شما کرده‌ایم که در مجله سلامت دکترتو می‌توانید آن را مطالعه کنید.

با تمرکز بر روی نقاط حساس بدن مردان، می‌توانید میل جنسی آنها را تقویت کنید. برخی از این نقاط حساس عبارت‌اند از:

۱. سر آلت تناسلی

به علت وجود بیش از ۴۰۰۰ پایانه عصبی، سر آلت تناسلی حساس‌ترین قسمت آن است. می‌توانید با حرکات دست، لب و فرو بردن این ناحیه در دهان، میل جنسی همسرتان را بیشتر کنید.

۲. کشاله ران

این ناحیه دارای پایانه‌های عصبی زیادی است و به اندام تناسلی خیلی نزدیک است به‌طوری‌که لمس کردن آهسته آن با انگشت و بوسیدن آن می‌تواند به همان اندازه برای همسرتان رضایت‌بخش و تحریک‌کننده باشد.

۳. گوش‌ها

پوست قسمت بیرونی گوش‌ها خیلی حساس است و صدها گیرنده حسی در داخل گوش‌ها وجود دارد. به همین خاطر است که گوش‌ها جزو تحریک‌کننده‌ترین نقاط بدن شناخته می‌شوند.

برای این منظور لاله گوش همسرتان را به‌آرامی ببوسید، لیس بزنید یا خیلی آهسته گاز بگیرید.

۴. ناف و قسمت پایینی شکم

ناف و قسمت پایینی شکم خیلی به اندام تناسلی نزدیک هستند، به همین خاطر این قسمت‌ها جزو تحریک‌پذیرترین و حساس‌ترین نواحی بدن مردان هستند.

برای داشتن یک سکس خوب و هیجان‌انگیز، از زبان، نوک انگشتان یا حتی یک پر برای کشیدن دایره‌هایی اطراف ناف استفاده کنید و پس از این که همسرتان به‌اندازه کافی تحریک شد به سمت پایین بروید.




 

منبع دکتر تو
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی