کد خبر : 18482

میل جنسی | بالا بردن میل جنسی

این ۳ ادویه میل جنسی را بالا می برد

به گزارش ورنداز :

این ۳ ادویه میل جنسی را بالا می برد

عشبه بیابانی یکی از آن گیاهان تحریک‌کننده‌ی میل جنسی آقایان است. این گیاه حاوی خواص دیورتیک (ادرارآور) است و باعث افزایش دفع مواد زائد از کلیه شده و به عملکرد خوب پروستات کمک می‌کند.

ترکیبات مغذی برخی مواد غذایی برای تحریک هورمون‌ها موثرند و در نتیجه باعث افزایش میل جنسی می‌شوند. در بین این مواد غذایی ادویه‌ها و برخی گیاهان جایگاه خاصی دارند. در این مطلب شما را با چند ادویه و گیاه مفید برای افزایش قدرت جنسی آقایان آشنا می کنیم.گشنیز یکی از تقویت‌کننده‌ها و دیورتیک‌های موثر است که باعث جبران کاهش میل جنسی مربوط به مشکلات پروستات می‌شود. می‌توانید این گیاه معطر را به غذاهایتان بزنید و از خواص آن بهره ببرید. می‌توانید بدون افتادن در دام زیاده‌روی از تخم گشنیز نیز استفاده کنید.

عشبه بیابانی

عشبه ی بیابانی یکی از آن گیاهان تحریک‌کننده‌ی میل جنسی آقایان است. این گیاه حاوی خواص دیورتیک (ادرارآور) است و باعث افزایش دفع مواد زاید از کلیه شده و به عملکرد خوب پروستات کمک می‌کند. پروستات در تشکیل اسپرم نقش دارد.فلفل قرمز

فلفل قرمز نیز تقویت‌کننده و محرک میل جنسی است. این فلفل سرشار از ویتامین C و E است. متخصصان، ویتامین E را ویتامین جنسی می‌نامند. ترکیبات فلفل قرمز با انبساط عروق خونی باعث بهبود جریان خون می‌شود. اگر می‌خواهید به رابطه‌ی زناشویی‌تان گرمای بیشتری بدهید حتما از فلفل قرمز استفاده کنید.

منبع سلامت نیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی