کد خبر : 20116

رابطه جدید | رابطه بعد از ازدواج

دلیل روابط و دلبستگی های زوجین به افراد دیگر بعد از ازدواج چیست آیا این روابط خیانت محسوب میشوند .در این مطلب بیشتر درباره آن میخوانیم.

به گزارش ورنداز :

دلیل روابط و دلبستگی های زوجین به افراد دیگر بعد از ازدواج چیست آیا این روابط خیانت محسوب میشوند .در این مطلب بیشتر درباره آن میخوانیم.

آیا عاشق دیگری شدن خیانت محسوب می شود؟ برای آنکه مفهوم خیانت را بهتر درک کرده و از آسیب‌ها جلوگیری کنید با ما همراه باشید.عاشق دیگری شدن بعد از ازدواج  یکی از دلایل خیانت یا تصمیم به طلاق در میان زوجین است

عاشق دیگری شدن بعد از ازدواج

افرادی که بعد از ازدواج عاشق شخص دیگری می‌شوند، احساسات متضاد گوناگونی را در درون خود تجربه می‌کنند. آن‌ها با وجود تجربه عشق اغلب درگیر احساس گناه، نگرانی یا نفرت از خود می‌شوند.

نداشتن دوران عقد و عدم تجربه دوران عاشقی

بررسی‌ها نشان می‌دهد افرادی که دوران نامزدی یا عقد مناسبی را تجربه نکرده‌اند و در حقیقت نتوانسته‎اند با همسرشان عشق و عاشقی کافی را در فرایند ازدواج تجربه کنند، بیش از سایر افرادی که چنین تجربه‌ای دارند در برابر خیانت یا عاشق شدن آسیب پذیر هستند. به همین خاطر بسیار مهم است که برای دوران نامزدی یا عقد و کیفیت آن اهمیت قائل شوید و تلاش نمایید این دوران را برای یکدیگر خاطره انگیز کنید.

ارضا نشدن نیازهای عاطفی از دلایل عاشق دیگری شدن بعد از ازدواج

ارضا نشدن نیازهای عاطفی در ارتباط با همسر باعث می‌شود که فرد همواره سطحی از محرومیت هیجانی را تجربه کند. در واقع نداشتن صمیمت عاطفی با همسر در بسیاری از موارد منجر به این می‌شود که فرد منبع کسب امنیت و آرامش خود را در جایی بیرون از کانون خانواده جست و جو کند و همین امر در اکثر موارد زمینه خیانت یا تجربه احساس عشق و علاقه به فردی غیر از همسر را به وجود می‌آورد

داشتن روابط گسترده و بدون مرز با جنس مخالف

تعهد در زندگی مشترک امری نیست که یک شبه و با خوانده شدن خطبه عقد به یکباره در طرفین ایجاد شود. بلکه دستیابی به این ویژگی رفتاری نیازمند تمرین و رعایت برخی اصول است. افرادی که در ارتباط با جنس مخالف هیچ حد و مرزی برای خود قائل نمی‌شوند و نمی‌توانند روابط صمیمانه با همسر را از سایر روابط دوستانه یا کاری با اعضای جنس مخالف تفکیک کنند، بیش از دیگران امکان دارد که در داستان‌های عاشقانه بعد از ازدواج گرفتار شوند.

داشتن تعارضات شدید و حل نشده از دلایل عاشق دیگری شدن بعد از ازدواج

در رابطه زناشویی بسیار مهم است که زن و مرد بتوانند اختلافات خود را به موقع و به شیوه درست حل نمایند. زوجینی که اکثرا از گفت و گو اجتناب می‌کنند و اجازه می‌دهند که اختلافات روی هم انباشته شوند، نوعی فاصله عاطفی را به مرور زمان میان خود پدید می‌آورند که این امر می‌تواند هر یک از طرفین را نسبت به رابطه زناشویی دلسرد کرده و به روابط دیگری بکشاند که در آن احساس امنیت و آرامش بیشتری وجود دارد.

منبع مجله دلتا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی