کد خبر : 19451

دعا | دعای گشایش بخت

بهترین دعا برای گشایش بخت را در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :

بهترین دعا برای گشایش بخت را در این مطلب میخوانید 

دعا برای ازدواج : سوره احزاب توصیه مجرب معصومین

سوره احزاب خواص و فضیلت های فراوانی دارد. از جمله خواص سوره احزاب بخت گشایی و تسریع امر ازدواج دختران جوان و مجرد می باشد. نوشتن سوره احزاب برای بخت گشایی و تهیه این دعا برای گشایش بخت از معتبرترین توصیه‌ها و روایات نقل شده از زبان پیامبر (ص) و امام صادق (ع) برای باز شدن بخت است. در مورد فواید استفاده از سوره احزاب برای ازدواج نیز روایات زیر از ائمه بیان شده است.

Marriage-dua دعای گشایش بخت: بررسی روایات معصومین + معرفی سوره احزاب برای ازدواج

پیامبر (ص) در مورد خاصیت ویژه این دعا برای ازدواج و گشایش بخت میفرمایند:

اگر این دعا با رعایت آداب برروی پوست آهو نگارده شود و درون یک ظرف شیشه ای یا کوزه در منزل نگهداری شود خواستگاران دختر و خواهران و بستگان در آن خانه زیاد خواهد شد هرچند که آن خانواده نیازمند و محتاج باشند. (تفسیرالبرهان، ج4، ص407)فرموده امام صادق (ع) در مورد خواص این دعا برای ازدواج:

اگر دختری موفق به ازدواج نشده است این سوره را با رعایت آداب بر پوست آهو بنویسد و درون یک قوطی سربسته در خانه دختر پنهان نمایند. با کمک خدا بخت دختر باز خواهد شد و میتواند از این دعا برای گشایش بخت خود استفاده کند و نه برای یک دختر بلکه این دعا برای گشایش بخت تمام دختران آن خانه موثر خواهد بود و این یکی از معتبرترین خواص این دعا برای ازدواج است. (تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۲، ص۸-البرهان)

با توجه به اینکه درمورد فواید این دعا برای ازدواج روایت مستقیم از زبان امام صادق (ع) و حضرت محمد (ص) و دیگر علما بیان شده است میتوان نتیجه گرفت این دعا، بهترین دعا برای بخت گشایی است و قطعا نوشتن سوره احزاب برای ازدواج تاثیر زیادی بر سرعت بخشیدن به امر ازدواج خواهد داشت و نه تنها این دعا برای ازدواج دختران مفید است و باعث افزایش میل و رغبت پسران به ازدواج نیز خواهد شد. (طلب منه التزویج لبناته و اخواته وسائر اقربائه)

اما طبق احادیث این دعا بایستی برروی پوست آهو نوشته شود و آداب آن کاملا رعایت شود تا از خواص این دعا برای گشایش بخت بهتر نتیجه بگیریم. مجموعه شرف آنلاین تلاش نموده تا با درج سوره احزاب بر روی پوست آهو و رعایت تمام آداب نوشتاری در ساعات توصیه شده و توسط اساتید با تجربه این محصول را در اختیار شما بگذارد تا از خواص ویژه این دعا برای گشایش بخت بهره ببرید

منبع شرف آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی