کد خبر : 19312

دعا روزانه | دعا تلاش روزانه | دعای شروع به کار

همه ما برای یک شروع کمی دلهره داریم برای کاری که می خواهیم انجام دهیم و نگرانیم ایا آغاز کار توام با موفقیت و پیروزی می تواند باشد یا خیر. همه چیز را زیر نظر بگیریم و با یاد خدا آن کار را شروع می کنیم.

به گزارش ورنداز :

همه ما برای یک شروع کمی دلهره داریم برای کاری که می خواهیم انجام دهیم و نگرانیم ایا آغاز کار توام با موفقیت و پیروزی می تواند باشد یا خیر. همه چیز را زیر نظر بگیریم و با یاد خدا آن کار را شروع می کنیم.

 

دعا برای شروع کار روزانه 

 

امام صادق (ع) فرموده است: برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آن را در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آن را قضا نماید و آن این است که هر روز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود:

 


«لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»«معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش از آن اوست. زنده می کند و می میراند. می میراند و دوباره زنده می کند. زنده ای است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.


«اعوذ بالله السمیع العلیم»«به خداوند شنوای دانا پناهنده می شوم.»

دعا جهت موفقیت در کارها

۱: هنگامیکه برای کاری حرکت می کنید بگویید:(می خواهید کاری را انجام بدهید ومی خواهید با موفقیت انجام شود):

حَسبِیَ اللهُ تَوَکَّلتُ عَلَی اللهُ اَللهمَّ اُنُّی اَسئَلُکَ خَیرَ اُموری کُلَّها وَاَعوذُ بُکَ مُن خِزیِ الدُّنیا وَعَذابِ الاخِرَ هِ

دعا قبل از شروع به کسب و کا ر

مسعده بن صدقه گوید : دیدم امام صادق علیه السلام برای بعضی از تجار کوفی این نماز را که در طلب رزق است املاء می کرد . فرمود : دو رکعت نماز بخوان هر زمان که خواستی وقتی از نماز فارغ شدی سه مرتبه این ذکر را بگو :

تَوَجَّهْتُ بِحَوْلِ اللَّهِ وَ قُوَّتِهِ بِلَا حَوْلٍ مِنِّی وَ لَا قُوَّهٍ وَ لَکِنْ یَا رَبِ‏ بِحَوْلِکَ‏ یَا رَبِ‏ وَ قُوَّتِکَ أَبْرَأُ إِلَیْکَ مِنَ الْحَوْلِ وَ الْقُوَّهِ إِلَّا مَا قَوَّیْتَنِی اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ هَذَا الْیَوْمِ وَ أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ أَهْلِهِ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَرْزُقَنِی مِنْ فَضْلِکَ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَیِّباً مُبَارَکاً تَسُوقُهُ إِلَیَّ وَ أَنَا خَافِضٌ فِی عَافِیَهٍ

منبع بیتوته
ارسال نظر

تبلیغات متنی