کد خبر : 18233

صبحانه مقوی | طرز تهیه صبحانه | صبحانه مقوی برای کودکان

چند پیشنهاد عالی برای صبحانه کودک را در این مطلب میبینید .صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است.

به گزارش ورنداز :

چند پیشنهاد عالی برای صبحانه کودک را در این مطلب میبینید .صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است.

خوردن یک صبحانه کامل  و سالم باعث کاهش احتمال چاقی و اضافه وزن در کودکان، بهبودی در خلق و خو و رفتارها و حتی افزایش میزان تمرکز و توجه می‌شود.

پیشنهاد عالی برای صبحانه کودک

صبحانه کامل,صبحانه سالم

پنکیک خانگی یک صبحانه مقوی برای کودک میباشد


پنکیک خانگی
 به جای خرید محصولات صنعتی که اغلب با مواد نگه‌دارنده همراهند، خودتان دست به کار شوید. هیچ چیز جای یک پنکیک خانگی را نمی‌گیرد. مخلوط آرد، تخم‌مرغ و شیر هنگام سرخ شدن در تابه، بوی خوشایندی دارد که اشتهای هر کسی را باز می‌کند. چه بهتر که روی آن عسل، شیره انگور یا میوه‌های فصل بریزید تا بچه‌ها این صبحانه مقوی را با لذت بیشتری بخورند

 صبحانه کامل,صبحانه سالمدر میز صبحانه کودک همیشه یک بشقاب سالاد میوه بگذارید

میوه‌های تازه با عسل

ما پیشنهاد می‌کنیم روی میز صبحانه‌تان همیشه یک بشقاب میوه پوست‌کنده کنار بگذارید. این کار، خوردن میوه را برای بچه‌ها راحت‌تر می‌کند و توجه‌شان جلب خواهد شد. علاوه بر آن، شما با درست کردن یک سالاد میوه می‌توانید مخلوطی از ویتامین‌ها را در یک کاسه جمع کنید و در آخر اینکه شربت پرتقال، آلبالو یا عسل می‌تواند طعم تازه‌ای به سالاد میوه شما اضافه کند.      

 

صبحانه کودک,تزیین صبحانه کودک   تاکوی سریع صبحانه برای صبحانه کودک مناسب است


تاکوی سریع صبحانه
یک ورقه نازک از نان که کمی هم روی آن پنیر چدار و تخم‌مرغ پاشیده‌اید برای صبحانه کودک مناسب است. به جای تخم‌مرغ ورقه ورقه شده (آب‌پز) می‌توانید از املت نیز استفاده کنید و یا کمی سبزیجات نیز روی نان اضافه کنید.  

صبحانه کودک,تزیین صبحانه کودک     پیتزای دلخواه کودکتان را با ترکیبات کاملا سالم برای صبحانه کودک آماده کنید

 
مینی پیتزای سالم برای صبحانه
پیتزا فقط برای شام نیست. شما می‌توانید گهگاهی پیتزای دلخواه کودکتان را با ترکیبات کاملا سالم برای صبحانه او تهیه کنید؛ یک پیتزای کوچک که روی خمیر آن مقداری تخم‌مرغ و پنیر و کمی گوجه‌فرنگی قرار داده‌اید و تقریبا همه از خوردن آن لذت می‌برند بگذارید ۵-۴ دقیقه بپزند. املت را داخل یک بشقاب برگردانید. کمی پنیر فتا و ریحان خرد شده روی آن بپاشید و به کودکتان بدهید. 

صبحانه کامل, صبحانه سالماسموتی توت فرنگی و موز یک صبحانه ای سریع برای کودکان

 

 صبحانه در یک لیوان
گاهی اوقات خیلی عجله دارید و فرصت کافی برای تهیه صبحانه ندارید. می‌توانید در چنین شرایطی از شیر استفاده کنید. آن را داخل لیوان بریزید. کمی موز و یا توت‌فرنگی یخ زده را به شیر اضافه کنید. بعد آنها را داخل مخلوط‌کن بریزید تا خوب ترکیب شوند و بعد کمی هم ماست کم چرب به آنها اضافه کنید. این اسموتی که غلیظ هم هست برای صبحانه فرزندتان بسیار خوب است.

منبع بیتوته
ارسال نظر

تبلیغات متنی