کد خبر : 17594

امین پرداخت | برندسازی معتبر

همه‌ی آدم‌ها به دنبال داد و ستد تجاری با افرادی هستند که آن‌ها را می‌شناسند و به آنها اعتماد دارند. اما در دنیای کسب‌وکارهای دیجیتال امروزی، اغلب مجبوریم با افرادی که نسبت به آن‌ها هیچ شناختی نداریم، داد و ستد داشته باشیم

به گزارش ورنداز :

سه راز مهم برای برندسازی معتبر و ایجاد اعتماد در کسب‌وکارهای دیجیتال امروزی

همه‌ی آدم‌ها به دنبال داد و ستد تجاری با افرادی هستند که آن‌ها را می‌شناسند و به آنها اعتماد دارند. اما در دنیای کسب‌وکارهای دیجیتال امروزی، اغلب مجبوریم با افرادی که نسبت به آن‌ها هیچ شناختی نداریم، داد و ستد داشته باشیم. از طرفی، برای مشتریان نیز به همان اندازه سخت است که ندیده و نشناخته به شما اعتماد کنند و خدمات و محصولات شما را خریداری نمایند. کارآفرین معروف، «ماریان اسانو» معتقد است باید با تولید محتوای با کیفیت، برای مشتریانتان اعتماد ایجاد کنید، محتوایی که اثبات کند می‌توانید نیاز مشتری خود را برطرف نمایید.

ماریان معتقد است شناخت بین فروشنده و مشتری باید دو جانبه باشد. مثال‌هایی از تولید محتوای باکیفیت، برندسازی شخصی، ساخت پادکست و پیدا کردن سرمایه‌گذاری است که بتواند در مسیر ساخت یک برند شخصی سودآور شما را یاری دهد.

سه مرحله‌ی مهم ساختن یک برند شخصی موثر برای تجارت در دنیای دیجیتال

۱. مشکل را به طور دقیق شناسایی کنید

ماریان توضیح می‌دهد که اولین قدم برای ایجاد یک برند شخصی موفق، درک دقیق مشکلی است که قرار است برای مشتریان خود حل کنید. هرچه دایره‌ی مخاطبانتان را محدود کنید، بهتر است. زیرا اگر سعی کنید برای همه‌ی اقشار جذابیت داشته باشید، در نهایت برای هیچ کس جذاب نمی‌شوید.

نیازهای مشتریانتان را بشناسید. از آن‌ها نظرسنجی کنید. نقاط عطف و ضعف کسب و کارتان را از آن‌ها بپرسید و پاسخ‌هایشان را برای بهبود کسب و کارتان مورد ارزیابی قرار دهید.

۲. معروفترین اینفلوئنسرهای حرفه‌ی خودتان را پیدا کنید

صرف نظر از جایگاه یا نوع کسب و کارتان، ایجاد محتوای جذاب و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ می‌تواند بسیار مفید باشد. با این حال، همیشه باید سبک و سیاق خودتان را داشته باشید‌ و از کپی‌کاری پرهیز کنید.

لیستی از ده اینفلوئنسر حرفه‌ی خودتان را پیدا کنید. می‌توانید از طریق یوتیوب یا تیک‌تاک جستجو کنید و افراد معروف را شناسایی کنید. تعداد دنبال‌کننده‌ها و میزان‌بازدید ویدئوهایشان را بررسی کنید و از آن‌ها برای تبلیغ کسب و کارتان کمک بگیرید.

۳. ارائه محتوای با کیفیت و راه‌حل مناسب

برای کسب درآمد از برند شخصی خود و دیده شدن به عنوان یک متخصص در جایگاهتان، باید دانش و تخصص خود را به نمایش بگذارید. رویکرد پیشنهادی ماریان این است که برای جامعه‌ی هدف مخاطبانتان محتوای رایگان و با کیفیت ایجاد کنید.

محتوایی ایجاد کنید که بتوانید آن را در تمام پلتفرم‌ها مانند یوتیوب، اینستاگرام، Tiktok و فیس بوک به اشتراک بگذارید.

ماریان توضیح می‌دهد که هرگز نباید سعی کنید چرخ را از نو بسازید، زیرا اساس و پایه‌ی هر چیزی را که نیاز دارید، می‌توانید در اینترنت پیدا کنید، آن را بسط دهید و به محتوایی منحصربه‌فرد تبدیل کنید.

در مورد آنچه که برند شما را منحصر به فرد می‌کند، کاوش کنید. شما چه خدمات و محتوایی به مخاطب و مشتری خودتان ارائه می‌دهید که هیچ‌کس دیگری در بازار نمی‌تواند ارائه دهد؟ با پاسخ به این سوال، می‌توانید ویژگی‌های منحصر به فرد خود را برجسته کنید و در دنیای متنوع کسب و کارهای آنلاین امروزی، از دیگران متمایز شوید.

 

منبع امین پرداخت
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی