کد خبر : 17450

نارنگی | فواید نارنگی

نارنگی از جمله میوه‌های خوشمزه و پرطرفدار پاییزی است. میوه نارنگی و پوست آن خواص و فواید درمانی فراوانی دارد. طبع نارنگی سرد و تر است. 

به گزارش ورنداز :

نارنگی از جمله میوه‌های خوشمزه و پرطرفدار پاییزی است. میوه نارنگی و پوست آن خواص و فواید درمانی فراوانی دارد. طبع نارنگی سرد و تر است. نارنگی برای بدن و سلامت آن فواید فراوانی دارد که در ادامه این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم. در این مطلب از که در رابطه با نارنگی است به بررسیمواردی مانند خواص نارنگی، نارنگی برای بهبود سلامت قلب، نارنگی برای تنظیم فشار خون، نارنگی برای بهبود خلق و خو، نارنگی برای تقویت سیستم ایمنی، نارنگی برای سلامت دستگاه گوارش، نارنگی برای سلامت مو، نارنگی به عنوان ضد عفونی کننده، نارنگی برای لخبود عملکرد شناختی، نارنگی برای جلوگیری از دیابت، نارنگی و جلوگیری از سرطان، نارنگی برای پیشگیری از سکته، نارنگی مفید در دوران بارداری، نارنگی برای کاهش وزن و لاغری، خواص پوست نارنگی و عوارض جانبی نارنگی می‌پردازیم.

نارنگی از میوه های پاییزه ای است که برای بدن کودکان و بزرگسالان بسیار مفید است.اکنون که در فصل مرکبات قرار داریم از دادن نارنگی  به فرزندتان غافل نشوید. در ادامه دلایل تاکید بر این امر را می خوانید.

فواید نارنگی برای کودک:

ضد تب است

ضد نفخ

ضد سرفه

افزایش قد

ضد استرس

استخوان ساز

تامین آب بدن

تقویت سیستم ایمنی بدن

جلوگیری از چاقی کودکان

بهبود گوارش به دلیل فیبر زیاد

بمب ویتامین A، C و مواد معدنی

افزایش  هوش  به دلیل داشتن فسفر زیاد

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی