کد خبر : 16668

زمانی که شما برای اهدافتان می جنگید و هر روز بیشتر از دیروز به اهدافتان نزدیک می شوید شادی واقعی خودش به سراغتان می آید من با پیشرفت در کسب و کار حوله شادی را تجربه کردم.

به گزارش ورنداز :

زمانی که شما برای اهدافتان می جنگید و هر روز بیشتر از دیروز به اهدافتان نزدیک می شوید شادی واقعی خودش به سراغتان می آید من با پیشرفت در کسب و کار حوله شادی را تجربه کردم.

حوله تن پوش مردانه

جهت سفارش، طراحی و چاپ حوله کوچک تبلیغاتی و انواع دیگر همچون حوله تن پوش مردانه می توانید به مراکز مربوطه مراجعه نموده و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید، البته نکته ی حائز اهمیت آن است که برخی تولید کنندگان صفر تا صد طراحی و چاپ را انجام می دهند و برخی فقط عملیات چاپ را انجام داده و خود تان باید نسبت به تهیه ی حجم مورد نیاز حوله ها اقدام نمایید.

اگر قصد خرید عمده حوله تن پوش کودک را دارید، قبل از آن بهتر است نکات مهم جهت انتخاب محصول با کیفیت و قیمت مناسب را بدانید. خرید حوله آستین دار کودک نیاز به دقت بسیار بالایی دارد. حوله یکی از وسایل بهداشتی است که مستقیما با پوست بدن ما در ارتباط است و می تواند مرکز تولید باکتری یا ویروس باشد. به همین دلیل، انتخاب جنس مناسب و استاندارد حوله بویژه برای کودکان اهمیت زیادی دارد.

4-1

حوله دستی

کی از معیارهای تعیین کننده قیمت حوله دستی و حوله تن پوش ترک ، ضخامت آنهاست که بسته به نوع الیاف به کار گرفته شده در هنگام بافت متغییر می باشد.

اگر الیاف به کار گرفته شده نازک باشند، حوله وزن بسیار کمی در حدود 300 گرم خواهد داشت.

در غیر این صورت آن حوله در دسته بندی حوله های ضخیم قرار می دهند که وزنی بالای 500 گرم دارند.

می دانیم که حوله پس از جذب آب وزن سنگین تری نسبت به وزن اولیه خود پیدا خواهد کرد که این امر نشان دهنده میزان جذب آب توسط حوله است.در میان تمامی الیافی که برای بافت حوله در نظر می گیرند،  الیاف پنبه ای از لحاظ میزان آبگیری و جذب آب در رتبه نخست قرار می گیرند.

نکته حائز اهمیت در خصوص الیاف پنبه ای این است که این محصولات می توانند چیزی در حدود 20 برابر وزن خود آب را جذب کنند و بافت بسیار لطیف و نرمی دارند که هیچ گونه حساسیتی برای پوست شما ایجاد نمی کنند.

4-2

حوله کوچک مسافرتی

به حوله های معمولی و سبکی که قابلیت حمل بسیار آسانی دارند و در عین حال میزان جذب آب بسیار بالایی دارند، حوله کوچک مسافرتی می گوییم که در ادامه به بررسی مشخصات و انواع آنها خواهیم پرداخت.

استفاده از این حوله ها تنها منحصر به خشک کردن بدن پس از استخر و شنا کردن نمی باشد و گاهی برخی افراد آنها را به همراه خود به سالنهای ورزشی می برند و تحت عنوان زیر انداز یا خشک کن بدن به کار می گیرند.

سبک و قابل حمل بودن و میزان آبگیری یک حوله  مشخص می کند که مناسب برای  استفاده در دریا و استخر می باشد یا خیر.

یکی از راه های بالا بردن میزان دوام و ماندگاری یک حوله استخری نحوه شست و شو و خشک کردن آن است. هر حوله را پس از چند بار استفاده باید با پودر لباسشویی شست و شو داد تا از لحاظ بهداشتی کاملا تمیز باشد و امکان رشد قارچ و با کتری در میان الیاف آن وجود نداشته باشد که پس از استفاده دچار بیماریها و حساسیتهای پوستی نشوید.

4-3

 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی