کد خبر : 16599

فال حافظ | فال حافظ ۲۰ آبان

فال حافظ جمعه ۲۰ آبان را برای متولدین ماه های مختلف در ورانداز میخوانید

به گزارش ورنداز :

فـال حـافـظ امروز 20 آبان متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 242 دیوان حافظ : بیا که رایت منصور پادشاه رسید

تعبیر غزل شماره 242 حافظ در فال شما :مژده باد بر شما که در کارتان موفق خواهید شد و خبرهای خوب و مسرت بخشی دریافت می کنید. این پیروزی ها نتیجه تلاش و سخت کوشی خودتان است و اگر کمی غفلت کنید ممکن است از آن ها محروم شوید.

در کاری که انجام می دهید قاطعانه عمل کنید، مراقب باشید که برخی افراد سودجو به دنبال سواستفاده و به بیراهه کشاندن شما هستند. تیزهوشی و درایت داشته باشید و از اطراف خود غافل نشوید.

فـال حـافـظ امروز 20 آبان متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 8 دیوان حافظ : ساقیا برخیز و درده جام را

تعبیر غزل شماره 8 حافظ در فال شما :

ناامید نباشید و با عزمی راسخ دوباره از جای برخیزید و به تلاش خود ادامه دهید. با تنبلی به هیچ موفقیتی دست پیدا نمی کنید. نگران مسائل مالی و دنیوی نباشید، این جهان گذرا است و این روزهای سخت به زودی تمام خواهند شد پس شاد باشید و غم گذشته و آینده را نخورید.

با صبر و آرامش به آرزو و معشوق خود خواهید رسید و دنیا زیبایی های خود را به شما نشان خواهد داد. هرکسی قابل اعتماد نیست، اسرار درون خود را نزد هر کس فاش نکنید چون ممکن است پشیمان شوید

فـال حـافـظ امروز 20 آبان متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 165 دیوان حافظ : مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد

تعبیر غزل شماره 165 حافظ در فال شما :

صبوری پیشه کنید تا کارها در زمان مناسب درست شوند. در تب عشقی جانگداز می سوزید، هرچه سعی می کنید نمی توانید بی خیال معشوق بشوید. مژده باد بر شما که به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد و به مراد دل خود می رسید.

از رقیبان برحذر باشید و امور را با تکیه بر عقل و منطق انجام دهید. با ایمان به خداوند همه درد و اندوه را تحمل می کنید و روزهای خوش فرا می رسد.

دست از گله و شکایت و زاری بردارید، با توکل به خداوند و تلاش مضاعف جلو بروید. نماز صبح را فراموش نکنید.

فـال حـافـظ امروز 20 آبان متولدین تیر

تصویر

غزل شماره 444 دیوان حافظ : شهریست پرظریفان و از هر طرف نگاری

تعبیر غزل شماره 444 حافظ در فال شما :

فرصت های خوبی در راه است که نباید از آن ها غافل شوید. اگرچه مسیر رسیدن به اهداف مشکلات و سختی های زیادی دارد اما ترس به دل راه ندهید که مشکلات به زودی حل خواهد شد.

برای رفع سریع مشکلات باید با درایت و پشتکار عمل کرده و از مشورت بزرگان و افراد مورد اعتماد بهره بگیرید.


فـال حـافـظ امروز 20 آبان متولدین مرداد

 
تصویر

غزل شماره 229 دیوان حافظ : بخت از دهان دوست نشانم نمی دهد

تعبیر غزل شماره 229 حافظ در فال شما :

ناامیدی و یاس قلب شما را فرا گرفته ، بهتر است تا می توانید امیدوار بوده و بدون ذره ای تردید و با اراده قوی و گام های استوار به سمت هدف بروید و با تلاش و تصمیمات درست بهترین نتایج را به دست آورد.

هیچ چیز با راحت طلبی و تنبلی به دست نمی آید، اگر با وجود صبوری و تحمل و دعاهایی که کرده اید اثری از مراد دل نمی بینید نگران نشوید، بالاخره پاداش تحمل سختی ها را می گیرید و روزهای خوش فرا خواهد رسید.

فـال حـافـظ امروز 20 آبان متولدین شهریور

 
تصویر

غزل شماره 30 دیوان حافظ : زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست

تعبیر غزل شماره 30 حافظ در فال شما :

ناامیدی را کنار بگذارید و برای رسیدن به مقصود تلاش کنید. مشکلات زیادی سر راه تان وجود دارد اما خداوند برای هر مشکل راه چاره ای قرار داده، پس از ناامیدی و نگرانی دست بردارید و عزم خود را جزم کنید.

عشقی که بر اساس هوا و هوس های شیطانی باشد سرانجامی نخواهد داشت. گول ظاهر افراد به ظاهر دوست را خورده اید اما به خداوند اعتماد داشته باشید زیرا در نهایت راه ها برای شما باز شده و به سر منزل مقصود خواهید رسید.


فـال حـافـظ امروز 20 آبان متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 125 دیوان حافظ : شاهد آن نیست که مویی و میانی دارد

تعبیر غزل شماره 125 حافظ در فال شما :

خودتان را اسیر صورت و ظاهر خوشی های دنیا نکنید. بسیاری از ظواهر صرفا پوسته زیبا هستند و چیزی که در دل پوسته قرار دارد ممکن است به زیبایی ظاهرش نباشد. فریب آن را نخورید و به جای صورت در پی سیرت باشید و باطن را زیبا کنید.

هر کسی محرم اسرار نیست، در انتخاب مشاور دقت کنید و راز پنهان دل را به نااهل نگویید. کبر و غرور عاقبت خوبی برایتان نخواهد داشت. توصیه های دوستان شفیق را آویزه گوش کنید.

فـال حـافـظ امروز 20 آبان متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 390 دیوان حافظ : افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن

تعبیر غزل شماره 390 حافظ در فال شما :

به زودی خبرهای مسرت بخشی دریافت می کنید که زندگی شما را تغییر داده و همه غصه ها از دل تان رخت خواهد بست. نگران نباشید که دوران سختی به پایان می رسد.

از فرصت هایی که امروز در اختیار دارید کمال استفاده را ببرید تا در آینده نزدیک مشکلات و موانع از سر راه برداشته شود و به مراد دل برسید. نگذارید بد اندیشان و بدخواهان شما را از به دست آوردن آن چه می خواهید ناامید کنند.


فـال حـافـظ امروز 20 آبان متولدین آذر

 

غزل شماره 62 دیوان حافظ : مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست

تعبیر غزل شماره 62 حافظ در فال شما :

به زودی از جانب عزیزی که منتظر پیامش هستید، پیغامی دریافت می کنید که آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. در رفاقت بسیار قابل اعتماد و فداکار هستید و دیگران می توانند به شما تکیه کنند.

سر عهد و پیمان خود هستید و به قول معروف سرتان برود قولتان نمی رود. این خصلت تاثیر مثبتی در موفقیت های آینده خواهد داشت. در مقابل انتظار دارید دیگران هم با شما همانقدر خوش قول و قابل اعتماد باشند.

برای رسیدن به مقصود تلاش کنید تا به وصال یار برسید. گاهی زندگی را سخت گرفته و باعث آزار و رنجش اطرافیان می شوید. سعی کنید با علاقه و محبت رفتار کرده و به زندگی امیدوار باشید. از یاد خداوند غافل نشوید.

فال حافظ امروز 20 آبان متولدین دی

 
تصویر

غزل شماره 83 دیوان حافظ : گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت

تعبیر غزل شماره 83 حافظ در فال شما :

برای کار اشتباهی که انجام داده اید پشیمان هستید، اگرچه دیگر وضعیت به حالت قبل برنخواهد گشت اما باید به فکر جبران باشید. نگران نباشید شما در مورد این اتفاق مقصر نبوده اید و در نهایت همه چیز به خیر و خوشی تمام خواهد شد.

در برابر رنج ها و سختی ها صبوری پیشه کنید، کینه ها را فراموش کنید تا باطن شما جلا پیدا کرده و به مقصود دل برسید.


فـال حـافـظ امروز 20 آبان متولدین بهمن

 
تصویر

غزل شماره 452 دیوان حافظ : طفیل هستی عشقند آدمی و پری

تعبیر غزل شماره 452 حافظ در فال شما :

با به کارگیری همه تلاش و اراده و همت عالی خود به اهداف خود خواهید رسید. در این راه از تنبلی و سهل انگاری دوری کنید که اندوه و بیکاری هیچ دردی را دوا نخواهد کرد.

برای عبور از موانع و مشکلات زندگی به یار همیشگی توکل کنید و به پروردگار ایمان داشته باشید که با اراده و توکل هر خواسته ای شدنی خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 20 آبان متولدین اسفند

 
تصویر

غزل شماره 201 دیوان حافظ : شراب بی غش و ساقی خوش دو دام رهند

تعبیر غزل شماره 201 حافظ در فال شما :

با اراده راسخ در جهت دستیابی به اهداف خود قدم بردارید. سعی کنید اطرافیان را با دقت بیشتری شناخته و دوستان با صداقت انتخاب کنید. با یار خود سختگیری کرده اید و باعث آزار و رنجش او شده اید، فخرفروشی و کنایه های شما کار را خراب تر می کند.

مراقب باشید که از راه عدالت خارج نشده و دچار گناه نشوید. حیله و فریبکاری شما را از هدف دورتر می کند. قبل از هرکاری خوب جوانب آن را سنجیده و از ساده لوحی بپرهیزید.

منبع ساعد نیوز
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • عارفه

    دمتون گرممم🙂❤

  • ناشناس

    این فال یک قسمت سمت چپش رویت نمیشود وقابل خواندن نیست

  • م. ح

    چخه
    پیش پیش مگس بد ذات

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی