کد خبر : 1624

لایه برداری|صورت

از دستگاه لایه بردار فیس آپ جهت پاکسازی و لایه برداری پوست صورت استفاده می شود که در این مقاله با نحوه عملکرد و مزایای فیس آپ آشنا خواهید شد.

به گزارش ورنداز :

فیس آپ (face up) چیست و چه فوایدی برای پوستتان دارد؟

گاهی با پاکسازی ساده و مداوم پوست می‌توان تفاوت‌‌های چشمگیری در شکل ظاهری و سلامت آن ایجاد کرد. امروزه روش‌های مختلف و مؤثری برای پاکسازی و لایه‌برداری پوست وجود دارد. پزشکان پوست با استفاده از لایه‌بردارهای شیمیایی و فیزیکی انجام این عمل اثربخش را برای ما ممکن و تسهیل کرده‌اند. یکی از این روش‌ها Faceup است که یکی از نوآوری‌های شرکت GP ایتالیا و یکی از محصولات منحصر به فرد این شرکت در دنیا است که به عنوان آخرین نسل دستگاه‌های میکرودرم ابریژن‌، جایگزین بسیار مناسبی برای میکرودرم‌های پودری است.
با استفاده از این دستگاه می‌توان از مزایای زدودن لایه‌های مرده و معضلات سطحی در پوست و سایر نقاط بدن استفاده است. دستگاه Faceup با دارا بودن مزایای میکرودرم ابریژن، عوارض و اثرات نامطلوب لایه برداری را تعدیل کرده و برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی استفاده میشود.

Face Up دارای یک هندپیس با چرخش اوربیتالی است که علاوه بر لایه‌برداری سبب ایجاد میکروپالس ماساژ بر روی پوست و عضلات صورت می‌گردد. این حالت موجب افزایش خونرسانی در پوست و نهایتاً کلاژن سازی و تایتنینگ پوست می‌شود. این دستگاه دارای مدهای متنوع درمانی است که بر اساس میزان حساسیت پوست بیمار قابل تنظیم می‌باشد و دارای پنج نوع هد مختلف (Course, Medium, Fine,X Fine, XX Fine) با میزان گرانول و سختی‌های متفاوت برای لایه برداری های مختلف با در نظر گرفتن گونه‌های پوستی با حساسیت های مختلف و یک هد پلاستیکی با سطحی نا صاف برای ماساژ و کمک به جذب داروها.

فیس آپ (face up)

منبع دلگرم
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی