کد خبر : 15300

زندان اوین | آتش سوزی زندان اوین | فوتی‌های زندان اوین | انفجار اوین | علت انفجار اوین

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شهادت یکی از ماموران پلیس در حین بازگشت از ماموریت اطراف زندان اوین خبر داد و تاکید کرد که ماموران پلیس در دفاع از کیان و امنیت و آرامش جامعه لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

به گزارش ورنداز :

سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهید استواریکم لطفی‌پور، جمعی یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که در بازگشت از ماموریت در اطراف زندان اوین به درجه شهادت رسید با تبریک و تسلیت این حادثه، گفت: در محضر این شهید بزرگوار بار دیگر عهد می‌بندیم که در دفاع از کیان و امنیت و آرامش شهروندان و اطاعت از رهبر عزیزمان لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و با اقتدار در مقابل دشمنان و مزدوران و ایادی آنان خواهیم ایستاد.

وی درباره شهادت یک مامور پلیس در شب حادثه زندان اوین ادامه داد: در قاموس ایثار و مجاهدت، شهادت پاداشی است که خداوند به بندگان مخلص و برگزیده خود که در راه دفاع از امنیت و آرامش مردم تا پای جان تلاش می کنند، عنایت می‌کند.

رحیمی با اشاره چگونگی شهادت مامور پلیس در اوین نیز گفت: این شهید در راستای برقراری ماموریت نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان اعزام شده بود. پس از انجام این ماموریت در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگری بود که در مسیر رسیدن به محل ماموریت به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این حادثه تعدادی از همکاران ما مجروح و استواریکم لطفی به دلیل شدت صدمات وارده به شهادت رسیده و جان خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه کرد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، رحیمی با تاکید بر اینکه شهادت عزیزان و همکاران ما خللی در ماموریت‌های ما ایجاد نخواهد کرد، گفت: این موارد اتفاقا عزم و اراده ما را بیشتر خواهد کرد و ما در محضر این شهید بزرگوار بار دیگر عهد می‌بندیم که در دفاع از کیان و امنیت و آرامش شهروندان و اطاعت از رهبر عزیزمان لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و با اقتدار در مقابل دشمنان و مزدوران و ایادی آنان خواهیم ایستاد.

منبع ايسنا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    روحش شاد خدارحمتش کند انشاالله تمام خائینین ودشمنان این اب وخاک وتمامی دزدان غارتگران وکسانی که باعث ویرانی ایران عزیز وصدمه زدن به دین واعتقادات مردم هستند به دست سربازان رشید وبا ایمان نیست ونابودشوند

  • ش

    اﻭﻻ ﺑﻨﺪ ﻫﻔﺖ و ﻫﺸﺖ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺯﻧﺪاﻧﻴﺎﻥ ﺳﻴﺎﺳﻲ ﻫﺴﺖ ﻧﻪ ﺯﻧﺪاﻧﻴﺎﻥ ﺳﺮﻗﺘﻲ.ﺑﻌﺪﺷﻢ ﺻﺪاﻱ ﺗﻴﺮاﻧﺪاﺯﻱ و ﺷﻲ ﻫﺎﻱ ﻧﻮﺭاﻧﻲ ﻛﻪ اﻧﺪاﺧﺘﻪ ﻣﻴﺸﺪ( اﺣﺘﻤﺎﻻ ﺑﻤﺐ ﺻﻮﺗﻲ) و ﺩﺭ ﺩﻭﺭﺑﻴﻨﻬﺎﻱ اﻃﺮاﻑ ﺯﻧﺪاﻥ ﺛﺒﺖ ﺷﺪﻩ.و ﻣﺎﻣﻮﺭﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺭﻳﺨﺘﻦ ﺑﻨﺰﻳﻦ ﺑﻮﺩﻥ ﻛﺎﻣﻼ ﻣﺸﻬﻮﺩ ﻫﺴﺖ.اﺣﺘﻤﺎﻻ اﻳﻦ ﻣﺎﻣﻮﺭ ﻛﺜﻴﻒ ﻣﻮﻗﻊ ﺭﻳﺨﺘﻦ ﺑﻨﺰﻳﻦ ﺁﺗﺶ ﮔﺮﻓﺘﻪ.ﻛﻪ ﻓﻜﺮ ﻧﻜﻨﻢ ﻣﺎﻣﻮﺭﻱ ﻧﻔﻠﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺷﻪ.ﻣﺜﻞ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﺭﻭﻏﻬﺎﻱ ﻧﻆﺎﻡ اﺳﻼﻣﻲ.ﺩﺭ ﺿﻤﻦ ﺧﻮﻥ ﻳﻚ ﭘﻠﻴﺲ اﺯ ﭼﻬﻞ ﻧﻔﺮﻱ ﻛﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﮊﻳﻢ اﻗﺮاﺭ ﻛﺮﺩﻩ ﺭﻧﮕﻴﻨﺘﺮﻩ?ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻔﺮ ﻫﻢ ﺭﻭﺯ ﺑﻌﺪ.اﺯ ﺧﺪا ﺑﺘﺮﺳﻴﺪ و اﺯ ﺧﺸﻢ ﻓﺮﻭﺧﻔﺘﻪ ﻣﻠﺖ

  • ناشناس

    شمابرای چندلحظه فیلمهای گشت ارشادرانگاه کنیدبعدقضاوت کنید،البته غیرازفیلم خانم امینی،واقعا قلب آدم بدردمیاد

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی