کد خبر : 1432

شخصیت شناسی|خواب

با الهام از تحقیقات پروفسور ریچارد وایزمن (دانشگاه هرتفوردشایر) و کار روانشناس کورین سویت، ما تصمیم گرفته ایم این تفریح و سرگرمی و نیز راهنمای سرگرم کننده را برای موقعیت های خواب زوج ها بررسی کنیم

به گزارش ورنداز :

تحقیقات اخیر روان‌شناختی که در جشنواره بین‌المللی علم ادینبورگ انجام شد، یک واقعیت جالب را کشف کرد: هر تغییری در روابط زوج‌ها، بلافاصله بر موقعیت‌هایی که زن و مرد در خواب می‌گیرند، تأثیر می‌گذارد. در این پژوهش مهمترین چیز توجه به این نکته است که زن و مرد در تمام طول شب در چه وضعیت خوابی به سر می برند. به عبارت دیگر  وضعیتی که زوجین قبل از خواب رفتن یا وضعیتی که بلافاصله بعد از خواب در می آورند، مورد نظر نیست.  موقعیتی که تمام شب در آن می خوابند و صبح بیدار می شوند تنها موقعیتی است که واقعاً اهمیت دارد. برخی دیگر علاقه به یک سبک خواب را مهم می دانند. امروز با شماست با تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن.

تحقیقات پروفسور وایزمن درباره تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن

با الهام از تحقیقات پروفسور ریچارد وایزمن (دانشگاه هرتفوردشایر) و کار روانشناس کورین سویت، ما در خبرنامه تصمیم گرفته ایم این تفریح و سرگرمی و نیز راهنمای سرگرم کننده را برای موقعیت های خواب زوج ها بررسی کنیم. امیدواریم این مطلب بتواند درک بهتری از رابطه شما در اختیارتان قرار دهد و در صورت نیاز تجدید نظر در رابطه مشترک خود داشته باشید. نوع خوابیدن حتی در فرهنگ های مختلف توصیه هایی داشته است. ادیان نیز در این زمینه صحبت هایی داشته اند.

 

موقعیت آغوش ماه عسل

موقعیت آغوش ماه عسل

این موقعیت زمانی رخ می دهد که زوج ها به تازگی ازدواج کرده اند یا مجبور بوده اند، مدتی را جدا از یکدیگر بگذرانند. در صورتی که زندگی خانوادگی آنها همچنان پرشور و سرشار از لطافت و عشق باشد، این موقعیت در میان زوج های متاهل محبوب است.

موقعیت گفتگو در تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن

 

موقعیت گفتگو در تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن

این موقعیت در بین آن دسته از زوج هایی بسیار رایج است که ارتباط قوی را با یکدیگر حفظ می کنند. این زوج ها هنوز نیاز دارند زمان بیشتری را با هم بگذرانند و بیشتر با هم ارتباط برقرار کنند.

منبع خبر نامه
ارسال نظر

تبلیغات متنی