کد خبر : 13964

علی کریمی | اینستاگرام علی کریمی | استوری علی کریمی | اعتراض علی کریمی | توقیف اموال علی کریمی

حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق مجلس در اظهاراتی جنجالی خواستار توقیف اموال علی کریمی، چهره مطرح فوتبال ایران شد!

به گزارش ورنداز :

حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق مجلس در اظهاراتی جنجالی خواستار توقیف اموال علی کریمی، چهره مطرح فوتبال ایران شد!

رسایی در مصاحبه با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر با اشاره به مواضع علی کریمی در حمایت از اعتراضات اخیر در کشور در پی مرگ مهسا امینی، دختر 22ساله سقزی خواستار توقیف امول او شد.

او همچنین با اشاره به مواضع مهران مدیری خواستار قطع همکاری صداوسیما با “سلبریتی” هایی شد که در جریان وقایع اخیر کشور، از معترضان اعلام حمایت کرده‌اند.

رسایی همچنین به عنوان یک پیشنهاد برای اصلاح روندهای مقابله با بدحجابی، خواستار برخورد با سلبریتی هایی شد که در فضای مجازی تصاویر بدون حجاب خود را به نمایش می گذارند و نوجوانان و جوانان بدحجاب از آنها به عنوان یک الگو پیروی می کنند.

مواضع اخیر علی کریمی در ماجرای فوت مهسا امینی، دختر 22 ساله بازتاب گسترده‌ای در بین کاربران فضای مجازی داشته است.

مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که چهارشنبه هفته گذشته از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت شد و به دنبال آن همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران دچار عارضه قلبی و مغزی شد. او که در حالت کما در بیمارستان کسری بستری بود، درگذشت

منبع عصر ایران
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    آقای حمید رسایی فعال سیاسی خداخیرت بدهد
    هر طور میتوانی جلواین بازیگران که باعکسهایشان ورفتارشان وبازیهایشان فرهنگ ماراخراب کرده اند بایستید ملت مسلمان وخانواده شهداحامی شما هستیم

  • محمدولایی بازنشسته

    افرادی چون علی کریمیها را مردم الو نمی دانند:::: اغای نماینده مجلس اعمال ورفتار وکردار و وعدهای انتخاباتی دروغ ولا عمل دولت ومجلس باعث اعتراض ملت بود که دشمن سوع استفاده کرده:::: خرابی از دشمنانه نه نظر افراد مطرح

  • ناشناس

    رسایی کی هستند که دستور توقیف اموال مردم میدهند زمانی میرسد که اموال ایشان‌ هم توقیف شود این سنت خداست.

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی