کد خبر : 13953

علی کریمی | اینستاگرام علی کریمی | استوری علی کریمی | اعتراض علی کریمی | بازداشت علی کریمی

ماجرای بازداشت احتمالی و استرداد علی کریمی به عنوان لیدر مجازی اعتراضات شهریور و مهر ۱۴۰۱ به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل شده است.

به گزارش ورنداز :

ماجرای بازداشت احتمالی و استرداد علی کریمی به عنوان لیدر مجازی اعتراضات شهریور و مهر ۱۴۰۱ به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل شده است.

علی کریمی که به کانادا مهاجرت کرده است، از نخستین ساعات آغاز اعتراضات به مرگ مهسا امینی در ایران فعالیت اینستاگرامی خود را شروع کرد و یکی از عوامل اصلی اعتراض‌ها بود.

برخی کاربران در پی کاسته شدن فعالیت علی کریمی در اینستاگرام از احتمال دستگیری و استرداد او ابراز نگرانی کردند.

 

علی کریمی بازداشت شد؟

بازیکن پیشین تیم ملی ایران که حالا لقب لیدر مجازی اعتراضات را گرفته، بیش از ۱۴ ساعت است که در اینستاگرامش فعالیتی نداشته و همین موضوع سبب شده تا بحث ها درباره احتمال بازداشت و استرداد علی کریمی از کانادا را داغ کرده است.

 

علی کریمی بازداشت شد؟

گفتنی است، علی کریمی به صورت گسترده و علنی از اعتراضات و اقدامات معترضان در ایران در پی مرگ مهسا (ژینا) امینی حمایت کرده است.

 

برخی رسانه ها سرنوشتی همانند روح الله زم را در انتظار علی کریمی می دانند و خبر از مصادره اموال او در ایران داده اند.

منبع دیلی فوتبال
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    مگر علی کریمی چه گفته است ؟ علی کریمی حق گفته است . حقیقت را گفته است . او گفته شما که قانون می گذارید بچه های مردم را به خاطر حجاب بازداشت می کنید چرا بچه های خودتان ان ور اب ازادنه میچرخند ؟ مگر دروغ گفته؟ این موضوع اظهر من الشمس است ! چرا حکومت حرفهای حق را برنمی تابد ؟ مگر نه این است که اقای زاکانی دخترش در سوئیس است ؟ مگر نه اینکه اقای قالیباف پسرش در استرالیا است و بسیار کسان از این دست از مدیران و وزرا و معاونین رده بالای مملکت مگر اینطور نیستند ؟من خودم در فامیل خودمان سراغ دارم افرادی که بر سر بالاترین نهادهای اداری و حتی امنیتی در این مملکت بچه هایشان در فرانسه و انگلیس و کانادا هستند ! حرف علی کریمی چرا به مذاق حضرات خوش نیامده است؟ جون می دانند اقا زاده هایشان دقیقا مثال این مطلب حق هستند ! می گویند اموالش را مصادره کنیم ! خوب اگر اینطور است که ایشان از این مملکت ثروت اندوزی کرده است و حالا مخالف صحبت می کند و حرفهایش باعث خسارت مالی شده است ! خوب پس ثروتمندانی که از این مملکت ثروت اندوخته اند در حالی که اینهمه فقیر و فقر در جامعه هست پس چرا ثروت اینها مصادر نمی شود ! مگر اینطور نیست ؟ مگر حقیقت پوشاندنی است

  • باید اموالش مصادره بشه تا هیچ بازیگری دیگه جرات پیدا نکنه در مسائل کشور دخالت کنه

    باید اموالش مصادره بشه تا هیچ سلبریتی دوزاری جرات پیدا نکنه توی مسائل مملکت دخالت کنه

  • ناشناس

    خداراشکر که دستگیر شده

  • ناشناس

    علی کریمی اعدام باید گردد.

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی