کد خبر : 13718

کشف حشیش | مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 100 کیلو گرم حشیش در عملیات مشترک با پلیس تهران بزرگ خبرداد.

به گزارش ورنداز :

سردار علی ابراهیمی در بیان جزئیات کشف حشیش گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که در یکی از محلات تهران ساکن است.

او درباره کشف حشیش اظهار کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی‌های لازم با پلیس تهران بزرگ برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچی و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین گفت: سرانجام تیمی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین و استان تهران پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به محل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن یک محموله حشیش کشف کردند.

ابراهیمی با اشاره به دستگیری 2 سوداگر مرگ در کشف حشیش خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان و جدی با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

منبع منیبان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی